Volvo jatkaa vahvasti kiinalaisena automerkkinä. Saab ei kelvannut kenellekään - ei myöskään autoilijoille.
Volvo jatkaa vahvasti - Saab on kuopattu syvälle
26
105
Vastaukset
- saab-lada
Saabista puhuttaessa ei kannata unohtaa myös Ladaa, saabin pahinta kilpailijaa.
- saabbisti
Ladasta kaikki saabistit haaveilevat.
- saaabistit
kyllä saab on edelleen tietämätön erittäin haluttu auto.
- saab-lada
Saab on haluttu vain Kuusakoskella.
- itämosse
jos sielläkään huonon peltinsä takia
- roska-kuski
Paaliin vaan loput Saabit. Aika ajoi ohi.
- saabbisti
Joistain autoista tulee vanhoina haluttuja keräilyautoja. Saabista ei.
- autojoppari
puhut täyttä paskaa.kaikki vanhemmat saabit on helppo myydä niitten kyjäkunnantakia.mulla noin 150vaihtoautoa ja ei yhtään harrastaja saabia koska ne menee heti.
- 900c
Missä vaiheessa juttujasi aiot herätä? Koska totta tuossa ei ole mitään.
- MissäToimit
Täällä Tampereella ei kukaan ota Saabia vaihdossa. Voisin tulla sinne kaupoille.
- roska_kuski
MissäToimit kirjoitti:
Täällä Tampereella ei kukaan ota Saabia vaihdossa. Voisin tulla sinne kaupoille.
Ei taida tämä haamujobbari myydä Saabejaan kuin mielikuvituksessaan.
- saabinharrastajat
MissäToimit kirjoitti:
ai no jos se on alle 1988 malli 900.automaatti.niin laita se nettiautoon niin ostetaan pois.
- saabbisti
Toisin kuin Saabin Volvon ei tarvitse julkaista uutisia suurista kaupoista, joita ei ole tehty kuin saabsunitedpoikien märissä unissa.
- Saab-Luuseri
Volvo on voittajien auto, Saab luusereiden.
- saabbisti
Näinkin voi sanoa.
- Tomman
Luusereiksi en saabilla ajavia sentään tituleeraisi. Kunnioitetaan nyt sen verran saabistejakin. Makuasioita nämä automerkit. Kuka tykkää mistäkin...
- autoharrastajat
vanhemmat saabit monen harrastajan auto.halutuimmat on 96.99.90 ja alle 1990 900. saab turpot on halutuimpia99ja 900 vanhemmassa sarjassa.volvoista on myös vanhemmat harrastajien suosiossa alle 1985 tehdyt.itse harrastan ford mustangeja.vanhi on 1964.puolikas eli ensimmäinen mikä tehtiin.
- saabbisti
Jos Saabin kaikki ns. kaupat olisivat oikeita, Saab olisi iso tekijä. Mutta eivät ole. Yhtään Saabia ei ole tehty vuosiin, eikä tulla koskaan tekemään.
- roska-kuski
Saab-sekopäiden mukaan Saabilla on jo niin kattava mallisto, ettei kukaan pysty sen kanssa kilpailemaan. Se on hyvä saavutus otten huomioon, ettei koko Saabia ole ollut olemassa vuosikausiin.
- saabautomotive
saad oli pohjois maiden ensimmäinen sarja tuotanto auto jota tehtiin yli 50 vuotta.tänä päivänä on virheettömiä ja ruostumattomia 40 vuotta vanhoja liikenteessä.eipäs löydy helposti muista merkeistä ja japsi vehkeet ei koskaan yllä eikä yltänyt siihen ikään.Saabin valmistus kyllä jatkuu koko ajan sähkö ja piopensa versiona.ottakaa selvää ennen kuin levitätte perättömiä ja herjaavia juttuja.olen saabin kehitys puolella..
- raakareiskalahti
teillä on paha tapa puhua paskaa samalla suulla jolla syötte.pitäs vetää lättyyn
- roska-kuski
Älä lue Saabsunitedia, ellet kestä valheita.
- BioSaabbisti
Volvon minäkin ostaisin jos pystyisin.
- 740Nainen
Tämä on kyllä ensimmäinen ja viimeinen Volvo.Naapurin mies myi niin halvalla tämän 740 romun.Taas kerran korjasi tätä myymäänsä romua.
Sano että pakoputkenpainelaakeri on nyt hajonnut.Sano että osat maksoi 125€.Työstä otti 300€.Kalliiksi tulee tämän romun korjaukset. - PekkaPorista
Vanhat Saabit voi myydä Raumalaisille.
- roska-kuski
Millä varkaat sitten ajavat, kun Saabit loppuvat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892