Homojen asenne muslimimaahanmuuttoon

Mies3210

Suvaitsevaiset heterot tuntuvat usein yhdistävän homojen ja muslimimaahanmuuton innokkaan suvainnan samaan pakettiin. Samalla he siis automaattisesti olettavat, että homot syrjittynä vähemmistönä tukevat ilman muuta mamuvähemmistön kasvattamista.

Toisaalta ainakin Ranskasta on tutkittua tietoa, että homot äänestävät Le Penin "äärioikeistoa" useammin kuin heterot, ilmeisesti juuri vastustaakseen islamisaatiota.

Mikä on tilanne Suomessa nähdäksenne? Pitääkö paikkansa suvaitsevaisten heteroiden hellimä ajatus homoista yleissuvaitsevaisina vai oletteko sittenkin suvaitsemattomia rasisteja?

Toivottavasti ette keskity yksittäisien sanojen puimiseen, pointti lienee tullut selville. Itsehän olen pahimman luokan äärinatsi ja homokauhuinen persunäänestäjä. Toivottavasti sekään ei häiritse keskustelua.

32

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisihan tuon varmaan voinnut kertoa yksinkertaisemmin ! Haluatko tietää ovatko homot vastaan vai puolesta näistä matuista ? Uskon homoissa olevan yhtä paljon vastustajia kuin muussakin väestössä, ei siihen liity tummat pojat tai se muslumaani pelko tai jokin muu... rasismi on toinen asia kuin aloittajan kiertelevä utelu, asiat täytyy sanoa suoraan. varmaan musluissa saman verran homoja kuin muissakin ihmisissä :) no jos muslumaissa tytöt vartioituja ja pojat keskenään peuhaa kuten muissakin maissa siitäkös pitää tehä numero ? Joo moni kertoo kävin jossain arabi maassa ja siellä pojat oli kiimassa jne.. siitä sitten visio kaikesta muslumaista , aika avutonta hommaa,,,, musluissa yhtä paljon homoja kuin mustissa,valkoisissa,keltaisissa,punaisissa ja kokomuslaisissa :) Natseissa oli myöskin paljon homoja :)

      • Mies3210

        Musluissahan voi olettaa olevan saman verran homoja kuin muissakin, mutta olennaisinta lienee muslimien enemmistön suhtautuminen homoihin.


    • Mitä minä tunnen oikea oppisia muslimaaneja he eivät tuomitse itse sitä, vaan koraani ja profeetta mohammed sen tekeevät.
      Ja yleistä on pohjois-afrikan ja arabimaissa väristä piittaamatta että nuoret pojat mielellään panevat nuorempia poikia kun tyttöjä vartioidaan tarkasti ja kyllähän puutteessa oleva heterosuhteessa oleva mieskin panee siellä poikia, onhan siellä myöskin nuoria poikia jotka haluaa olla "tyttönä" saadakseen oman asemansa siinä kulttuurissa, en tiedä mitkä kaikki ovat ihan homo syistä, tai ovatko bisseja vai onko rahasta vai mistä aina kysymys, on näin valkolaisena vaikea tuntea koko islam ja arabi -afrikka totuus ,kun meille on syötetty se kristillinen "pakko" uskonto jeesuksen nimissä.
      Miksi katollinen kirkko vaikenee pappien poikien hyväksikäytöstä ja koskaan ei paljoa mainita mitä tekevät tytöille ?
      Kyllä Suomessa uskonlahkot tekevät omia hyväksikäyttö juttuja tyttöjen ja poikien kanssa.
      Yksisilmäisesti sanoin tuon islam maiden homman sitä tapahtuu myöskin katollisessa latinomaissa ja muuallakin paavin maissa :) tuskin edes intian uskonnoissa ollaan vapaita näistä samoista ongelmista .
      Ei minusta se jos on homo,bisse tai pedofiili johdu uskonnosta vaan ihmisestä itsestään, isis päällikkö taannoin antoi oikeuden vanhemmille sotilaille oikeuden purkaa seksuaalisia tarpeita/haluja nuorempiin sotilaisiin ja sanoi sen olevan allahin tahto, koska naisia ei ole saatavana,eikä se ole syntiä jos poikaa panee, eipä siinä sitten kai annettu oikeutta sellaisten poikien panna miestä joka haluaa vanhempaa vai oliko niilläkin nuorilla pojilla oikeus panna vain itseään nuorempaa (?) ;) olipa siinä aikamoinen selitys, ainahan miehet ovat armeijoissa aikoinaan käyttäneet nuorempiaan hyväkseen :D
      Kyllä siinä heteromieskin on pannut pojan pyllyä se on hetero sitten edelleen hetero jätän peepingtommi1:n ja hänen raadin ruodittavaksi, mielellään kuuntelisin silloin nottiksen kommentin, moikka rane ;) ja tietysti ei unohdeta bearia, ihaaaaanan perseseksin asiantuntijaa :D
      no voidaan keskustella tästäkin lisää ilman riitelyä ja kaikki eri uskonnon seksihurjat terve tuloa keskusteluun :)

      • homppelihoi

        Oletko, asiamies Aapo, humalassa? On hieman epäselvää tekstiä. Vai onko raver-piippari pöllinyt salasanasi?


      • Mies3210

        Eikö muslimimaissa homoja tapetakin homoutensa takia? Tosin taitaa olla yleistä myös joissain kristityissä Afrikan maissa ja on kai sitä Joskus Venäjälläkin käynyt. Yleisintä kuitenkin käsittääkseni muslimimaissa nykyään. Joskin on tähän ollut hauskoja poikkeuksiakin; Marokko oli joskus 50-luvulla länsimaisten homojen suosikkikohde, koska siellä sai vapaammin persesekstailla miesten kesken.


      • homppelihoi kirjoitti:

        Oletko, asiamies Aapo, humalassa? On hieman epäselvää tekstiä. Vai onko raver-piippari pöllinyt salasanasi?

        Päissään oon ja kesti 2 tuntia tämänkin kirjoitus :(


      • aapolappi kirjoitti:

        Päissään oon ja kesti 2 tuntia tämänkin kirjoitus :(

        Se selittääkin miten onnistuit kirjoittamaan jotain asiallista :D


    • No kyllä
      Suomessa on tapettu homoja ja oli aika kovapoika/mies tämä :) ihan itkua peepingtommi1:n laittovat ,mutta eihän tämä peepingtommi 1 osaa eses tajuta mistään mitään kun onkin niitä sivareita siis yhteiskunnan paskaa :)

      • homppelihoi

        Tiesitkö muuten että bear armeijassa ollessaan pani väkisin jokaista tupakaveriaan! Ja nyt ylpeänä kertoo ettei ole olemassakaan heteromiehiä, hänen ansiostaan. Vittu mitä homopropagandaa.


    • Nuo kaksi ovat minusta aika eri asioita, ei voi niputtaa samaan kategoriaan, koska jokaisen maahanmuuttajan tausta sekä maahanmuuton syy on eri. Ei asioita voi noin yksinkertaistaa.

      Mitä homojen suvaitsevaisuuteen tulee, eivät homot asetu kuin omiensa puolelle, se on nähty jo tätäkin foorumia seuraamalla. Suvaitsevaisuudesta osa homoista on todella kaukana, kuten on heteroistakin. Jokaisella on oikeus asenteeseensa ja mielipiteeseensä. Mutten usko edes, että homot hyppäisivät muiden kelkkaan mukaan, etenkään uskontotaustaisessa tapauksessa. Ylisuvaitsevaisuus ajaa tämän maan vielä perikatoon. Suvaitseva pitää ehdottomasti olla (koskee homoja/heteroita/uskovaisia jne), mutta joku raja siinäkin on olemassa. Ei siitä mitään tule, että vähemmistöryhmä, tässä tapauksessa maahanmuuttajat, rupeavat kyykyttämään maata, johon muuttavat, oman makunsa mukaiseksi. Tämä on väärä lähtökohta. Omasta kulttuurista pitää saada pitää kiinni, samaten uskonnosta, mutta myös integroitua muutettavan maan tapoihin.

      Ja taas aaponeiti lappi pakkomielteisesti mainitsee minut tässäkin keskustelussa. Mistä hän edes tietää olenko sivari ja millä itseni elätän? Ei millään :D Kunhan jauhaa taas sontaa tapansa mukaan. Eikä herran kirjoituksessa ole edes mitään järkeä, eli nyt kirjoittaa selvinpäin :D

      • Ja itse edes missään mainitse minua :) ainakin qruiserissa taitaa sinulla olla kilpailu bearin kanssa kumpi mainitsee minut useammin :D

        Pahimmat ovatkin kaikki ne bisset ja jotka eivät haluaa olla mitään, vaativat vain ja ainostaan, kunnioitusta ja suvaitsevuutta itseään kohtaan ja polkevat toiset lokaan, malliesim onkin tämä peepingtommi1:n ja raver qruiserista :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Ja itse edes missään mainitse minua :) ainakin qruiserissa taitaa sinulla olla kilpailu bearin kanssa kumpi mainitsee minut useammin :D

        Pahimmat ovatkin kaikki ne bisset ja jotka eivät haluaa olla mitään, vaativat vain ja ainostaan, kunnioitusta ja suvaitsevuutta itseään kohtaan ja polkevat toiset lokaan, malliesim onkin tämä peepingtommi1:n ja raver qruiserista :D

        Kaltaisesi "homot" ne vasta pilaavat homojen maineen. Ai mitähän olen vaatimassa? En mitään. Ihan sama minulle suvaitseeko joku minut vai ei. Biseksuaalisuuden hyväksymistä saisi olla enemmän, se on totta. Tosin kaltaisesi homot ja kanssasisaresi 100% homo tekevät kyllä suvaitsevaisuudesta mahdotonta :D Pilatkaa kilpaa vaan homojen maine, onhan teitä tuossa köörissä muitakin sun kultsipuppeleita kuten homppelihoi. Hienoa työtä teette suvaitsemattomuuden eteen :)

        Kurkkasin Qruiseria, eipä sinua ole kuin Bear maininnut siellä, joten paskanpuhumisesta jäit taas kiinni :D Olikohan moneskohan kerta, menin jo laskuissa sekaisin :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kaltaisesi "homot" ne vasta pilaavat homojen maineen. Ai mitähän olen vaatimassa? En mitään. Ihan sama minulle suvaitseeko joku minut vai ei. Biseksuaalisuuden hyväksymistä saisi olla enemmän, se on totta. Tosin kaltaisesi homot ja kanssasisaresi 100% homo tekevät kyllä suvaitsevaisuudesta mahdotonta :D Pilatkaa kilpaa vaan homojen maine, onhan teitä tuossa köörissä muitakin sun kultsipuppeleita kuten homppelihoi. Hienoa työtä teette suvaitsemattomuuden eteen :)

        Kurkkasin Qruiseria, eipä sinua ole kuin Bear maininnut siellä, joten paskanpuhumisesta jäit taas kiinni :D Olikohan moneskohan kerta, menin jo laskuissa sekaisin :D

        No onpa sinulla turhan lyhyt muisti mitä itse jauhat raver nimellä :D
        Vai onko sun viestit taas ylläpito poistanut :)
        Tässä malliksi yksi raver postaus : #6.

        Miten niin tuhoontuomittu? Eihän Aapo ole vielä edes ehtinyt tähän mukaan (vielä) multialiaksillaan :)
        15.27 2015-12-04raverMies, 38


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kaltaisesi "homot" ne vasta pilaavat homojen maineen. Ai mitähän olen vaatimassa? En mitään. Ihan sama minulle suvaitseeko joku minut vai ei. Biseksuaalisuuden hyväksymistä saisi olla enemmän, se on totta. Tosin kaltaisesi homot ja kanssasisaresi 100% homo tekevät kyllä suvaitsevaisuudesta mahdotonta :D Pilatkaa kilpaa vaan homojen maine, onhan teitä tuossa köörissä muitakin sun kultsipuppeleita kuten homppelihoi. Hienoa työtä teette suvaitsemattomuuden eteen :)

        Kurkkasin Qruiseria, eipä sinua ole kuin Bear maininnut siellä, joten paskanpuhumisesta jäit taas kiinni :D Olikohan moneskohan kerta, menin jo laskuissa sekaisin :D

        Ja mitä sinä TÄÄLLÄ bissenä touhuat, eikö täällä bisseille ole ihan omat sivut :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kaltaisesi "homot" ne vasta pilaavat homojen maineen. Ai mitähän olen vaatimassa? En mitään. Ihan sama minulle suvaitseeko joku minut vai ei. Biseksuaalisuuden hyväksymistä saisi olla enemmän, se on totta. Tosin kaltaisesi homot ja kanssasisaresi 100% homo tekevät kyllä suvaitsevaisuudesta mahdotonta :D Pilatkaa kilpaa vaan homojen maine, onhan teitä tuossa köörissä muitakin sun kultsipuppeleita kuten homppelihoi. Hienoa työtä teette suvaitsemattomuuden eteen :)

        Kurkkasin Qruiseria, eipä sinua ole kuin Bear maininnut siellä, joten paskanpuhumisesta jäit taas kiinni :D Olikohan moneskohan kerta, menin jo laskuissa sekaisin :D

        #55.

        Tulihan se aapo areenalle, kun ei yhden foorumin pilaaminen piisannut. Niin ota huomioon: Näin sanoo qruiserin säännöt : Kunnioita muita jäseniä ja ota huomioon erilaisuutemme. Nuff said
        21.56 2015-11-28raverMies, 38



        #57.

        Juuri tällaista aapolta voi odottaa, mutta kukin tyylillään. En vaivaudu käyttämään asiaan energiaa enempää. Kurkistas herran menoa suomi 24:ssä, jossa haukkuu pedofiiliksi ym, niin ymmärrät ehken yskän...
        09.41 2015-11-29raverMies, 38

        No siinä lisää, kun et muista mitä kaikkea postailet qruiserissa ja väität muiden valehtavat aina, ethän sinä koskaan valehtele :D


      • aapolappi kirjoitti:

        No onpa sinulla turhan lyhyt muisti mitä itse jauhat raver nimellä :D
        Vai onko sun viestit taas ylläpito poistanut :)
        Tässä malliksi yksi raver postaus : #6.

        Miten niin tuhoontuomittu? Eihän Aapo ole vielä edes ehtinyt tähän mukaan (vielä) multialiaksillaan :)
        15.27 2015-12-04raverMies, 38

        Jos tuo on poistettu, niin sehän voi hyvinkin olla oma kirjoituksesi, jonka teet toisen nimissä. Eli et pysty todistamaan tuota kirjoitusta kenenkään kirjoittamaksi.

        Ja koko ajan linkität muiden foorumeiden asioita tänne, vaikkeivät mitenkään liity keskusteluun. Todistaa vaan oman typeryytesi. Mikähän noista ei muka ole totta, kun täällä keskusteluja hieman tutkii? Joka kohta noista on totta :) Kiistä vaan, jos olosi paranee sillä.

        Täällä minä ihan OMANA ITSENÄNI kommentoin keskusteluja. Mitäs pikku aapo täällä tekee? Haukkuu ja kopioi toiselta foorumilta tekstejä tänne, jotka luultavasti on vielä muokannut mieleiseksiin. Eikä yksikään kopioitu asia liity aiheeseen mitenkään, mutta kun herra megatrollin on pakko päästä toisia haukkumaan touhutippa housussa.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Jos tuo on poistettu, niin sehän voi hyvinkin olla oma kirjoituksesi, jonka teet toisen nimissä. Eli et pysty todistamaan tuota kirjoitusta kenenkään kirjoittamaksi.

        Ja koko ajan linkität muiden foorumeiden asioita tänne, vaikkeivät mitenkään liity keskusteluun. Todistaa vaan oman typeryytesi. Mikähän noista ei muka ole totta, kun täällä keskusteluja hieman tutkii? Joka kohta noista on totta :) Kiistä vaan, jos olosi paranee sillä.

        Täällä minä ihan OMANA ITSENÄNI kommentoin keskusteluja. Mitäs pikku aapo täällä tekee? Haukkuu ja kopioi toiselta foorumilta tekstejä tänne, jotka luultavasti on vielä muokannut mieleiseksiin. Eikä yksikään kopioitu asia liity aiheeseen mitenkään, mutta kun herra megatrollin on pakko päästä toisia haukkumaan touhutippa housussa.

        No eihän noita raverin postauksia ole poistettu ja ne ovat sinun postauksia, sehän on selvä asia. Sinun raukan valehtelut ovat aina lyhyt ikäisiä ja aina olet vaatissa todistuksia :) Olen sanonut että jokainen voi itse tarkistaa ne qruiserista.
        Täällä suomi24:ssä kun tutkii löytyy sinun asiattomia viestejä paljon.
        Jos ihan omana itsenä olisit edes qruiserissa vai etkö uskalla, miksi sinun pitää yrittää piiloutua raver nimen taakse ja vieläpä kieltää se ?

        Minunlla on qruisreissa käyttis ja en ole ikinä sillä ollut äänessä tuherrustaululla tai keskusteluissa, jos tietäsit sen nimen sinulla tulisi kiirre olla yhdeydessä ylläpitoon, sehän on outoa joka on itsekin bannattu ja riehuu nykyisin nimellä raver qruiserissa.


      • aapolappi kirjoitti:

        No eihän noita raverin postauksia ole poistettu ja ne ovat sinun postauksia, sehän on selvä asia. Sinun raukan valehtelut ovat aina lyhyt ikäisiä ja aina olet vaatissa todistuksia :) Olen sanonut että jokainen voi itse tarkistaa ne qruiserista.
        Täällä suomi24:ssä kun tutkii löytyy sinun asiattomia viestejä paljon.
        Jos ihan omana itsenä olisit edes qruiserissa vai etkö uskalla, miksi sinun pitää yrittää piiloutua raver nimen taakse ja vieläpä kieltää se ?

        Minunlla on qruisreissa käyttis ja en ole ikinä sillä ollut äänessä tuherrustaululla tai keskusteluissa, jos tietäsit sen nimen sinulla tulisi kiirre olla yhdeydessä ylläpitoon, sehän on outoa joka on itsekin bannattu ja riehuu nykyisin nimellä raver qruiserissa.

        Jaa eikö? Silti kun kopioit toiselta foorumilta tänne, sinut tuntien en ihmettelisi, vaikka sisältö muuttuisi. Et silti pysty todistamaan noiden olevan kirjoiutksiani, joten ole hyvä ja tuki se suuri hevosenturpasi jo vihdoin ja viimein :D

        Ooo, kyllä nyt ihan pöksyt tutisee ja pelottaa :D Etenkin kun herrahan tunnetusti on itse asiallisuus kaikkine sairaine väitteineen :D

        Miksi sinulle on pakkomielle tietää millä nickillä olen Qruiserissa? Helpottaisiko tieto oloasi?

        Se on selvää, että sinulla, ihme kyllä sallitaan käyttis Qruiserissa. Et olekaan, koska pelkäät saavasi taas kerran kenkää riehumisen ja riitelyn takia, kuten niin monta kertaa. Ihme, että sinulle on tili edes sallittu temppujesi jälkeen.


      • Mies3210

        Jep, eli todistat myytiksi sen suvaitsevaiston hellimän ajatuksen, että homot olisivat erityisen suvaitsevaisia.
        Samaa mieltä olen itsekin.


      • Anonyymi

        Kysymys oli osoitettu HOMOILLE ei bisseille. Ei keskustelun aloittaja ole kiinnostunut jonkun pipipää bissen sekoiluun.
        Siis kaikkialla pitää päässä ääneen, siis perinteinen mediahuora.


    • Minusta tuntuu, että homojen asenne muslimimaahanmuuttoon tai ihan mihin tahansa asiaan on suvaitsevampi kuin mihin tahansa avaukseen, joista näissä keskusteluissa vastaavat aliakset aapolappi tai peepingtommi.

      • Bear ei se nyt ihan noin mennyt, olen suvaisematon niitä suvaitsemattomia valehtevia bissejä kohtaan joilla on hiekkaa ja soraa perse täynä :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Bear ei se nyt ihan noin mennyt, olen suvaisematon niitä suvaitsemattomia valehtevia bissejä kohtaan joilla on hiekkaa ja soraa perse täynä :D

        Sinä olet suvaitsematon kaikkia vastaan, jotka ovat eri mieltä kanssasi :D Suvaitsen kaikkia, paitsi kaltaisiasi juoruämmiä, joiden ainoa funktio on mustamaalata ja haukkua. Toinen ryhmä josta en pidä, ovat ihmiset, jotka tuomitsevat erilaisuuden tai erilaisen maailmankatsomuksen. Silti en näitä ryhmiä vastaan hyökkää, koska mikä minä kahta viimeistä olen tuomitsemaan. Aapon toiminta taasen on täysin tuomittavaa ollut jo pitkään.

        Ainoa asia, joka maahanmuutossa yleisesti huolettaa on maan kantokyky. Miten pitkälti Suomen talous kestää turvapaikan hakijoiden määrän? Minulle on sama, onko kyseessä muslimi vai kuka vain. Jos on humanitäärisen avun tarpeessa ja uhattuna hakee turvapaikkaa, kyllä on minusta ihan oikein se myöntää. Tosin tällöin pitäisi ainakin vakavimpiin rikoksiin syyllistyneet sulkea pois turvallisuuden nimissä. Samaten herää kysymys yleensäkin maahanmuutossa miten työpaikat riittävät, kun työttömyysluvut ovat jo nyt kortilla ja koko ajan ollaan joka paikasta vielä leikkaamassa. Samaten miten yhdistetään maahanmuuttajien oma kulttuuri ja Suomen kulttuuri, miten nuo integroidaan? Missä menee raja, minkä verran maan on muutettava tapojaan maahanmuuttajia varten? Jos olisin vieraaseen maahan muuttamassa, sopeutuisin heidän tapoihinsa. Maassa maan tavalla.

        Minulle on aivan sama mikä etninen tai uskonnollinen tausta maahanmuuttajalla on, he ovat kaikki samanarvoisia ihmisiä.


    • Homosanoonäin

      Olen homo ja en ole mielissäni tästä holtittomasta maahanmuutosta, sillä tämä tulee syömään suomalaisten omaa hyvinvointia ja sisarusteni lapset tulevat maksamaan tästä pitkän pennin. Sama se keitä sieltä tulee tässä mielessä.

      Islamista olen sitä mieltä, ettei se ainakaan sellaisenaan mitä se on Saudi-Arabiassa tai muussa kiihkoislamilaisessa maassa on, sovi länsimaiseen yhteiskuntaan. ihanne olisi se, että kunkin uskonto olisi kodeissa tapahtuva yksityinen asia sen enempää siihen vetoamatta, ja yhteiskunnassa muutoin mennään suomen perustuslakien mukaan tasa-arvoineen ja demokratioineen. Tällöin minulle olisi yksi lysti uskooko joku allahiin vai buddhaan siellä kodissaan. Ylipäätään kaikki uskonnollisuus on jotenkin takapajuista, ihmisten arvotyhjiötä tulisi täyttää jollain muulla kuin uskonnolla, ehkäpä se voisi olla länsimainen moraalikasvatus?

    • Mies3210

      Kiitos vastauksistanne. Kuulostatte tyypillisiltä rasisteilta, kuten pitääkin! Siis vihervasurinäkökulmasta.

      • Minusta ei rasistia saa. Tietyt rajat on oltava ja pelisäännöt etenkin turvapaikan hakijoiden kohdalla. Heidän tulisi rekisteröityä ensimmäiseen EU maahan hakemaan turvapaikkaa, mutta monikaan ei tätä tee, koska täällä kuulemma saa 800€/kk, joten kaikki tulevat tänne. Samaten ihmettelen, jos päätös on kielteinen, miten voi kestää vuosia saada nämä ihmiset maasta pois? Miten on mahdollista ettei Suomessa tehty rikos ole este turvapaikan saamiselle, tätä en myöskään käsitä.

        Jos ihminen on uhattuna kotimaassaan, on jokaisen perusoikeus kuitenkin elää hyvä ja turvallinen elämä ilman pelkoa. Jos se vaatii toiseen maahan muttoa, niin minusta tervetuloa. Mutta maassa maan tavalla, ei voida olettaa maan muuttuvan turvapaikan hakijoiden mukaan kokonaan. Kulttuurien integroitumista en pidä pahana asiana, mutta huvittavaa on, ettei Suvivirttä voida laulaa, kun se voi loukata maahanmuuttajia. Tällainen menee jo yli minusta.


    • AlphaUrosUimari

      islam vaatii kaikki homot tapetaan ja 99% muslimit ovat samaa mieltä

    • Mies3210
    • suvakkimiessuomestasaa

      Moi. Et sä karkuun enää pääse.

      Miten selitämme lapsillemme ja lapsenlapsillemme ? Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha. Lapsemme tulevat syyttämään aikanaan sukupolveamme.

      Ihmiselle suvakille jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Ihmiselle suvakille joululahjaksi pukilta henkilökohtaista kipeän ja roisia rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun äärellä.

      Joulu on peruttu. Joululaulujen sijaan kaikuu kaiuttimista hurja älämölö, tiedät mitä tarkoitan.

      Hyvää ja Hellää Joulua. Hurjaa Uutta Vuotta. Ole hyvä ja nauti. Apua-huutosi ei muuta kuin yllytä mamua...

      - Suomi vuonna 2015 (valtion nimi muuttuu piakkoin)

    • Anonyymi

      Ihan jouluinen keskustelu.

    • Anonyymi

      En taatusti kannata muslimien maahanmuuttoa Suomeen koska heidän uskontonsa kieltää naisilta normaalit vapaudet ja he haluavat kivittää homot! Missään ei pitäisi tapahtua niin vuonna 2023!!!

    • Anonyymi

      Tuokaa Suomeen USA sexi hullui homoja. NATOn ja Dca sopimuksen myötä niin toteutuukin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe