Tuskin käy sittenkään toteen...
Piti olla tänään juomatta olutta.....
14
99
Vastaukset
- poksKorkkiAukesiD
hahhahahahahahahhahahaah... Mua naurattaa nämä Riston jutut! Ne on yksinkertaisuudessaan ja toistossaan loistavia! Ne toimii, vähän niin kuin Kaurismäen leffoissa - vähemmin on enemmän
- ex-morkkis
ei se itsellään kävele kurkusta alas
- ex-morkkis
eikä seireeni ääntä kuulu vaan mörinää ja vaappuvia ihmisiä. ässän suhinassa kun puhekin alka vangertaa. meidän naapurissa lli kova ääninen alkolisti ja oli jossain pienissä ja tosi hupasa kaveri. pelasti siilejä poliisin voimin.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
eikä seireeni ääntä kuulu vaan mörinää ja vaappuvia ihmisiä. ässän suhinassa kun puhekin alka vangertaa. meidän naapurissa lli kova ääninen alkolisti ja oli jossain pienissä ja tosi hupasa kaveri. pelasti siilejä poliisin voimin.
se eli hetkessä ja täysillä vähän mökkihöperyyttä muisti meitä joulukortilla
ex-morkkis kirjoitti:
se eli hetkessä ja täysillä vähän mökkihöperyyttä muisti meitä joulukortilla
Ok.....
Lähden tuopilliselle suruissani........
- Älytöntävalitustanää
Mikset pyydä Annea mukaan
- Imseerandisee
Risto_ kirjoitti:
Ei siihen voi ottaa enään yhteyttä....
Vastaus olisi kieltävä....Oletko ikinä ottanut edes. Et. Etkä voi sanoa toisen puolesta mikä on vastaus. Pelkäät vain että antaa sulle samaa takasin mitä itse olet tehnyt. Ei Anne taida olla yhtä ilkeä kuitenkaan.
Imseerandisee kirjoitti:
Oletko ikinä ottanut edes. Et. Etkä voi sanoa toisen puolesta mikä on vastaus. Pelkäät vain että antaa sulle samaa takasin mitä itse olet tehnyt. Ei Anne taida olla yhtä ilkeä kuitenkaan.
Olen ottanut yhteyttä......
Vastaus oli kuolettava kannaltani....
<3
Tahdon kuolla...- Voipientäraukkaa
Risto_ kirjoitti:
Olen ottanut yhteyttä......
Vastaus oli kuolettava kannaltani....
<3
Tahdon kuolla...Millä otit yhteyttä ja milloin? Ei kannata uskoa kuin sellaisia vastauksia jotka saat kasvotusten. Joku voi trollata, kun et näe kuka oikeasti kirjottaa.
- beenthere_
Ei löydy Ristolta selkärankaa lopettaa. Lava päivässä pitää krapulan loitolla.
- ex-morkkis
Risto_ kirjoitti:
Oon ihmisraunio.....
Vähän vaikeaa lopetella...nyt unohdat ja otat kraana vettä tai ostat korvikkeeksi vissyä. sehän on hyvä ja saat suolojakin.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
nyt unohdat ja otat kraana vettä tai ostat korvikkeeksi vissyä. sehän on hyvä ja saat suolojakin.
http://www.kauppahalli24.fi/virvoitusjuomat-ja-vedet/vichy-original-0-33l-tolkki-6-pack ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594