Täällä kirjottelee nyt 13v tyttö. Kysymykseni liittyisi nyt rahan hankkimiseen. Eli miten saisin tienattua paljon rahaa? Aikosin siis ostaa ystävälleni uuden puhelimen sillä hänen entinen puhelin meni hajalle eikä sillä ole varaa ostaa uutta. Minunkin rahat menivät bussi korttiin joka maksoin päälle 100€. Olisi kiva jos vaastaisitte :)
Olisko teillä mitää vinkkejä?
21
58
Vastaukset
- Wertuers
Jotkut maksaa panemisesta!
- 13tyttö
Niihä ne maksaa
- Kukkko4
Kukko tietää,, kyllä se Tyttö tulee toimeen ilman puhelintakin , sen kerkiää ostaa myöhemminkin , Ei maailma siihen kaadu, Hyvää Joulua,,,,,
- pentti_50
"Tytöthän istuvat kassalippaan päällä" sanotaan mutta taidat olla vielä liian nuori.
- 13tyttö
Kai niitä nyt on jotai muitaki tapoja hankkia rahaa ku huoraaminen -.-
- AlexDeLarge
No tuon ikäsillä on oletettavasti helkkarin vaikeeta löytää aikalailla minkäänlaista osa-aikatyötä. Toki voisit mainostaa vaikka lumenluontia (jahka se ny sieltä joskus tulee)tai muuta vastaavaa avustustyyppistä työtä esimerkiksi vanhemmille ihmisille, jos ne vaikka heltyisivät ja antavat sun auttaa jonkinsortin rahapalkkiota vastaan. Pullojen kerääminen tai muu vastaava on toki se ilmiselvä vaihtoehto, mutta siinä ei nyt sit kovin tee sitä rahaa varsinkaan nopeasti.
Onnee tähän, hirveen ystävällinen tarkoitus sille rahalle on ainakin :)- 13tyttö
Kiitti tästä:) Pitää kyl yrittää tuota.
- Väsyttää
Siis miksi sun frendi ei ite hommaa uutta puhelinta?
- 13tyttö
Sanoin kyl jo sen tuossa aloitusviestissä että hänellä ei ole rahaa siihen joten aion hankkia rahaa ja ostaa sille uuden:)
- Väsyttää
13tyttö kirjoitti:
Sanoin kyl jo sen tuossa aloitusviestissä että hänellä ei ole rahaa siihen joten aion hankkia rahaa ja ostaa sille uuden:)
Mut eihän sullakaan oo rahaa... Sä siis ihan muuten vaan hommaat sun frendille uuden luurin ilman et se tekee mitään sen eteen? Miks se ei ite hommaa rahaa?
- 13tyttö
Ilman sitä mun frendiä en olis välttämättä tässä. Se on mulle ihan niinku sisko. Ja mitä sen muka tarvis tehä mun etee enää? Ei mitään. Haluun hyvittää sen sanat ja teot tällä. Ihan sama kuinka paljon se tulis multa maksamaan:) ystäviä autetaan!
- Väsyttää
13tyttö kirjoitti:
Ilman sitä mun frendiä en olis välttämättä tässä. Se on mulle ihan niinku sisko. Ja mitä sen muka tarvis tehä mun etee enää? Ei mitään. Haluun hyvittää sen sanat ja teot tällä. Ihan sama kuinka paljon se tulis multa maksamaan:) ystäviä autetaan!
Onko se pyytäny sua hommaan sen? Sori mut mä vaan ihmettelen et mikä sitä estää hankkimasta rahaa itse.
- 13tyttö
Ei oo pyytäny mut sano et haluis kovasti uuden et vois pitää taas yhteyttä kavereihin yms. Emmä tiiä. Kyl mää jotenki saan ne rahat hankittua:)
- Väsyttää
13tyttö kirjoitti:
Ei oo pyytäny mut sano et haluis kovasti uuden et vois pitää taas yhteyttä kavereihin yms. Emmä tiiä. Kyl mää jotenki saan ne rahat hankittua:)
Okei, mä vaan ettei se yritä hyötyä susta :) Ja musta on outoa hommata jotain noin kallista frendille. Mut tarjoa vaikka siivousapua naapureille tai jtn.
- 13tyttö
Muute joo mut mun naapurusto koostuu suurimmaks osaksi nuorisosta jotka vaa bilettää jote ehkä ei:D Mut hyvä ehdotus oli:)
- 13p
Mis asut oon 13v poika maksan 50€ pienist hommista ;)
- 13tyttö
Asun aika pohjosessa mut joo, ei kiinnosta:)
- 13p
Ok :(
- tytteli.i
13p onks sul kikkiä?:)
- 13tyttö
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618