Missä turvapaikanhakijat liikkuvat nykyisin?

Mietiskelijä1

Ikävän tapahtuman jälkeen heitä ei ole näkynyt oikeastaan missään, vokkia lukuunottamatta. Zeppelinissä ei enään näy, todella harvoin ja lyhyenaikaa. Tuskin uskaltavat sielläkään kauan olla. Samoiten, ei taida kouluihin enään kutsuja saada, rehtorit on tainut opiksi ottaa.

Tietääkö kukaan missä he aikaa viettelevät? Muutakuin vokissa?

14

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkojuopottelua

      Itse hoksasin yhtenä iltana tuiran lidlin vieressä nauttimassa ostamiaan keskioluita.

    • maturaiskoo

      finnleaks.net uusi hyvä lehti (jakakaa muillekin) kertoo näistä matuista

      • mitenmeillä

        Saksassa on viiden vuoden päästä 20 miljoonaa muslimia – ”mutta me vain katselemme”

        Muslimien määrän lasketaan nykykehityksellä nelinkertaistuvan Saksassa jo muutamassa vuodessa.

        Amerikkalainen kansainvälisen politiikan Gatestone-instituutti on koonnut katsaukseensa Saksaa ja siirtolaisuutta koskevia viimeaikaisia uutisia ja tietoja. Gatestone kertoo baijerilaisten lainsäätäjien väestöennusteesta, jonka mukaan Saksassa on 20 miljoonaa muslimia jo viiden vuoden päästä.

        Saksassa on tällä hetkellä noin 80 miljoonaa asukasta. 20 miljoonan luku on saatu lisäämällä nykyisiin 5,8 miljoonaan Saksan muslimiin tämänvuotinen 1,5 miljoonan ja mahdollinen ensi vuoden tulijoiden määrä sekä eksponentiaalinen kasvu, kun keskimäärin neljän perheenjäsenen perheenyhdistämiset alkavat.

        ”Mutta me vain odotamme, katsellen sen tapahtumista”, Baijerin kuntaliiton Uwe Brandlin kerrotaan sanoneen.

        lopputulema

        Die Welt julkisti 25. lokakuuta korkean tason tiedusteluraportin, jossa varoitettiin avointen ovien politiikan seurauksista ja integroinnin mahdottomuudesta.

        ”Me tuomme maahan ääri-islamilaisuutta, arabien antisemitismiä, muiden kansojen kansallisia ja etnisiä konflikteja ja erilaisia käsityksiä yhteiskunnasta ja laista. Saksan turvaviranomaiset eivät kykene toimiin näitä tuotuja turvaongelmia ja niistä seuraavia saksalaisten reaktioita kohtaan”, tiedusteluraportissa sanotaan.

        FINNLEAKSNET


    • Silmätpäässä

      Sinulle mietiskelijä tiedoksi: Eilen 7.12 tuli Kirkonkylän yhtenäiskoululta klo. 13.20 kolme kappaletta "alaikäisiä" turvapaikanhakijoita ja lähtivät ajelemaan punaisella autolla. Koulu ilmeisesti jatkaa yhteistyötä tai pojat kävi muuten vaan vierailulla.

      • Mietiskelijä1

        Kuka kumma näitä sinne roudaa? Joku "ohjaaja?" Jestas että raivostuttavaa!


      • Ne_ovat_ne
        Mietiskelijä1 kirjoitti:

        Kuka kumma näitä sinne roudaa? Joku "ohjaaja?" Jestas että raivostuttavaa!

        siiderivalasopettajat, joilla ei rumuutensa takia itsellään ole mahdollisuutta saada jalkoväliinsä muuta kuin yöpöydän laatikossa lojuvaa dildoa... niin he haluavat markkinoita teinitytöille aitoa lähi-itäläistä kyrpää.


      • Silmätpäässä
        Mietiskelijä1 kirjoitti:

        Kuka kumma näitä sinne roudaa? Joku "ohjaaja?" Jestas että raivostuttavaa!

        Itse ajavat. Ei ne mitään alaikäisiä ole.


      • Musutus

        Vastaanottokeskuksen pihalla on aina pari autoa, kuuluvat varmasti joillekkin ohjaajille, mistä nämä nyt auton saisivat?


    • mikkonenk

      Lidlistä nuo näyttävät ruokakasseja kantavan ja hirveä älämölö kuuluu kauas.

    • maan.vuokraaja

      Kuulin Zeppeliinissä että osa partalapsista on alkanut viihtyä lestadiolaispiireissä. Tarkoituksenaan ilmeisesti vaihtaa nimellisesti uskontoa sattuneesta syystä. Saa lestojen pätevät ja edulliset lakimiehet ajamaan myönteisen turvapaikkapäätösen puolesta.

      Lestoissa heitä kyllä kiinnostaa muutkin asiat. Näistä ei niin vaan ja julkisesti kuiskita. Tätä syytä ei tiedä vielä edes MV-lehti. Kuva paljastaa mikä lestoissa kiinnostaa.

      http://aijaa.com/sTpxk6les

      • YhteysLöytynyt

        Eikös lestadiolaisten piireissä myös raiskaukset ja pedofilia ole yleistä? Tämä siis yhdistää heitä ja muslimeja.


    • aatut

      muhoksellehan ne on siirretty

      • Ootkosokea

        Kyllä ne Kempeleen vokissa on.


    • EiKukaann

      Kukapa näitä loisia kaipaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe