Etunimillä.....
<3
http://i.imgur.com/mT1I8zQ.gif
Vastaukset 7
- Kaivataankaivataan
Kaipaan Tonia
- ex-morkkis
minulla ei ole vielä ystävviä vai ristooko hoen annejen seassa. mutta kun haluun ystävän joka haluaa olla mun kanssa vaan puheenvälityksellä näkemättä. enhän pysty luottaa kehenkää.
- ex-morkkis
sitten kun lapsey on isoja itsekin ryppyjen ja ymmärretään joo se sielu on ihmisen parasystävä ehkä tai aikasintaa sinne kun naimisiin menen mutta luulen että tuo nude jää vähän taka alalle. jospa pukeudutaan rooliasuihin miehen kanssa.
- turpaanvaan
Ex- musta1 pääs kiinni tai hakkaan sut!
- ex-morkkis
turpaanvaan kirjoitti:
Ex- musta1 pääs kiinni tai hakkaan sut!
olet aikas hölmö.en ole kenenkään exä vaan entinen moraalinvartija.
eli ex-morkkis. hakkaat viattomia ei ihme että musta1 susta erosi. mun ukko on oppinut tavoille 12,5vuoden aikana. - hakutuexäästäällä
ex-morkkis kirjoitti:
olet aikas hölmö.en ole kenenkään exä vaan entinen moraalinvartija.
eli ex-morkkis. hakkaat viattomia ei ihme että musta1 susta erosi. mun ukko on oppinut tavoille 12,5vuoden aikana.Olet musta1 ja kaipaat omaa exääsi. exäs halusi eron ja nyt olet katkeraa siitä
- Nnaisenkaipaaja
On niin monta N-naista, ettei se nimen kirjoittaminen tuo juurikaan lisäarvoa. Sotkee vain asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664