Märkänä täällä taas...kukkuu onko...

pilluvaatiimunaa

Ketään fanstasian pariin tulevia siellei....Levitän sulle pilluni reijän.
Saat työntää vaikka minne kaluasi jos vain tahdot...

53

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin työntää kovana olevan kaluni sun kosteaan ja kuumaan pilluusi, sekä nussia sua kunnes saat orkun, sä haluat että tulisin suuhusi mä voin nuolla sun pilluasi samalla ja antaa kielelläni sulle uudet orkut...

• Mustangsiivinrakkautta

Haluat mua sisään....levitän sulle mun linnun pesäni....painut minuun panet niin...että litinä...lätinä...kuluu...mua alkaa himotamaan..kiihko vain kasvaaa...pyydän älä...lopeta vielä. Sisä painut syvemmälle pohjaan asti tunnen,
        kalusi pään onkaloni pahkassa. Alat sinikkäästi panemaan pohjia myiten tunnen kuinka...kiihotun aina vain lisää...alan voikimaan lisäät vautia tunteet...kohoaa siipien lailla korkeuksiin..AAAAAHHUOUHUUUHUUUHHAAAHAAH!....Huuto...kiihko sessioin lopuksi orgasmin syövereissä tunteet kohoo siipien lailla korkeuksiin.....

• Sait äsken kovana olevaa kaluani sisääsi...nussin sua kiimaisena...painoin kullini märkään pilluusi pohjaan asti...sä voihkit ja pyydät vain lisää kovaa kaluani...en kestä enää vaan annan sperman lentää kuumaan..kosteaan pilluusi...

• Mustanginsiivin

Ähähaaah!......Anna pohjaan asti....tuntuu niin....iiiihaaaanaaalllleeeeeeeeh!........

• Kovaamunaapaljaana

Pekkis781 mulls on märkä litisee.. märkä. mä levitin sulle pilluni huulet paina kovaa munaa sisääni...aaah.kun tekee hyvää...tekee ihanaa...nyt täytyy runkata i ysty kirjottamaan samaan aikaan....mulla tuli entä sulla..päällimmäiset huosut lähti ppois....

• Kulli kovana taas...panettaa valtavasti...nussin sinun kostean kiimaista pilluasi kovalla kullillani...alat voihkimaan ja pyydät lisää lisää kovaa kaluani märkään sykkivään pilluusi...susta tuntuu taivaalliselta saada kuumaa kovaa kalua pilluusi...sulla alkaa alapää tehdä tahdostasi riippumatonta vatkausta...saat useita orkkuja peräkkäin...multakin spermat tulevat ulos pillusi sisään...vedän löystyneen kaluni ulos pillustasi...katselen kuinka pillustasi valuu spermaa ulos...

• uuuhhh

Oi kum haluaisin kokeilla meinnaa mulla on tooso märkä pillu

• kalussa

täällä olis kovaa munaa pilluun ja anaaliin

• Mustangp51

Tuntuu niin hyvälle....

• munaapaljaana

Levitän sulle pesäni...pane minua ensin pilluuni....laske vaikka kaikki spermat sisään niin että osa siitä tulee ulos...pane vaikka suuhun ennen pers reikään panemista. Mun pers reikä on teikka...helpolla siitin ei sinne mene...Syljen luikastetta päälle nai minua suuhun....perskeikään...tuntuu kivan himokkaalta...

• Mustangsiivinrakkautta

AAAAAAAAAAAAAAAAH.........Ihanaaaa!...Älä ota pois!.....

• Jani25252

Mua kiihottaa kaikista eniten se, kun nainen voihkii ja huutaa ja pitää ääntä kunnon naimisen aikana. Kerro mulle kuinka ja mitä sä huutaisit niin annan sulle aivan käsittämättömän hyviä orgasmeja ;)

• Mustanginsiivin

Tutttutuuuuhhhhhhh!!....sisisääääänhhhhhh!!!.....aaahaaaaaaaahahahaaaah....tekeeehh!!...niiiiiiiiiiiiin......hyhyväääääähhh!....

• Jani252525

Mmm, vittu sä olet kiihottava. Anna sitä tiukkaa pilluas, haluun naida sitä pitkään ja kunnolla ja kuunnella kuinka sä huudat aina vaan villimmin ja villimmin!

• Mustanginsiivin

Haaaaahaaaa......oooohohhaaaaahaaaa...miminänäää...levitä sulle haukan pesäni.
        Työnnyt sisään...mun haukan pesäni...tuntee himoa kiihottuu...paina pohjaan.
        Tuntuntututuu...nininiiin..i.i.i.ih.ih.hanhan.nal.nal.le....oooooooooh!aaaaaah!...oooiiihhhaha!.....panpanpanenenneeeeh! muuuaaahhhh!.....

• joosepp
        Mustanginsiivin kirjoitti:

Haaaaahaaaa......oooohohhaaaaahaaaa...miminänäää...levitä sulle haukan pesäni.
        Työnnyt sisään...mun haukan pesäni...tuntee himoa kiihottuu...paina pohjaan.
        Tuntuntututuu...nininiiin..i.i.i.ih.ih.hanhan.nal.nal.le....oooooooooh!aaaaaah!...oooiiihhhaha!.....panpanpanenenneeeeh! muuuaaahhhh!.....

Ruiskutan ihanan panon jälkeen lämpimät spermat kuumaan pilluusi AAAAHHHOOOOHHHH sitä pursuaa ylikin

• Mustanginsiivin

AAaaaaaaaahahahhhhhhhh!.........ooooooooooooooooh!!!!...mmmmmaaaahhhhh!!!..
        Eteteettäääääh!...Teteteeeekeeehhhhh!!!.....iiiiihaaaanaaannhhhhh!!!!!..Hyhyvävävääää!!!............

• Mrrrrrroouurraaaarrrr

Hei se on tämä Mustang ei metallinen vaan minua voi panna.
        Haluatko minun haukan pesääni.....
        Sun mukea kalusi tekee niin hyvää levitin sulle haukan pesäni....

• joosepp

AAaaaaaaaahahahhhhhhhh!.........ooooooooooooooooh!!!!...mmmmmaaaahhhhh!!!..
        Eteteettäääääh!...Teteteeeekeeehhhhh!!!.....iiiiihaaaanaaannhhhhh!!!!!..Hyhyvävävääää!!!............

Tunti meni. Nyt otetaan uusiksi. Hyväilen ensin rintojasi ja koko vartaloa, suudellaan ja halitaan. Kiima lähestyy kun hyväilen reisiäsi ja pimpsan huulia. Vähän sormilla sisältäkin. Sinä olet hieronut ja vatkanut mun kullia, se on jäykkänä pystyssä himokkaasti, odottaen pääsyä kuumankosteaan pilluusi. Nännisi on terhakasti pystyssä joten hieron ja suukottelen niitä samalla kun työnnyn sisääsi. AAAHHHHH ....kun........tun.....tuu..UUUUHHHHH...I...HA....NAL...TA...OOOOHHH..Ihanan märkä pillusi imee kullia kuin lypsäen syvemmälle. Käy äänekäs litinä ja lotina kun pillunesteet pursuu kullinvartta väliimme. Kiihottaa tuntea pillun kouristelut. Renkytämme pitkään, jään välillä pohjalle kuunteleen ennenkuin lopullinen ruiskutus alkaa. OOOOHHH ....KOH.......TA.....UUUUHHH....TU.....LEEEEE....oletko valmis......Huudat....NYYYTTTT.....ANNA.......KKKAAAAAIIIIKKKIIIIII....SISÄÄÄNNNIII Olen aivan pohjalla kun siemensyöksy alkaa ja siellä pysyn koko purkauksen ajan. Spermaa pursuu silti väliimme.....

• Mustanginsiivin

Juu täällä märkä pilluni odottaa sinun kaluasi...?

• munaapaljaana
        joosepp kirjoitti:

Tunti meni. Nyt otetaan uusiksi. Hyväilen ensin rintojasi ja koko vartaloa, suudellaan ja halitaan. Kiima lähestyy kun hyväilen reisiäsi ja pimpsan huulia. Vähän sormilla sisältäkin. Sinä olet hieronut ja vatkanut mun kullia, se on jäykkänä pystyssä himokkaasti, odottaen pääsyä kuumankosteaan pilluusi. Nännisi on terhakasti pystyssä joten hieron ja suukottelen niitä samalla kun työnnyn sisääsi. AAAHHHHH ....kun........tun.....tuu..UUUUHHHHH...I...HA....NAL...TA...OOOOHHH..Ihanan märkä pillusi imee kullia kuin lypsäen syvemmälle. Käy äänekäs litinä ja lotina kun pillunesteet pursuu kullinvartta väliimme. Kiihottaa tuntea pillun kouristelut. Renkytämme pitkään, jään välillä pohjalle kuunteleen ennenkuin lopullinen ruiskutus alkaa. OOOOHHH ....KOH.......TA.....UUUUHHH....TU.....LEEEEE....oletko valmis......Huudat....NYYYTTTT.....ANNA.......KKKAAAAAIIIIKKKIIIIII....SISÄÄÄNNNIII Olen aivan pohjalla kun siemensyöksy alkaa ja siellä pysyn koko purkauksen ajan. Spermaa pursuu silti väliimme.....

Tekee nannaa....anna lisää älä ota vielä pois...himottaa jatka vielä....elä vielä ota pois...minä halua sua vielä.....

• Kankeesisäänvaan

Nyt voi tehdä sitä toistakin mieheni meni nukkumaan...käyn vain veskin ensteksi.

• Kosteana

Hei olen myös tosi kovana... joko kävit veskissä?

• Mustanginsiivin

Mä sain jo entä saitko sä jo mulla tuli jo orkku.
        Menen pesee käteni ja lähen nukkumaan hyvää yötä..
        Tyydytellään sitten joku kerta taas.. menään nukkumaan että päästään aamulla ylös.. itte meen vielä aamu seittemään töihin.. jatkketaan perjantaiiltana fantasia....

• joosepp
        munaapaljaana kirjoitti:

Tekee nannaa....anna lisää älä ota vielä pois...himottaa jatka vielä....elä vielä ota pois...minä halua sua vielä.....

Ihanan tiukka pillu....kiipeät kuin orava runkoa ylös....anna mun hauduttaa hetki.....sykkii sykkii....aivan pohjassa.....toimit kuin lypsykone....imet ja puristat....ihanat juomut sisälläsi.... ihanan tiukka....alan pumpata....huohotamme....käyn pohjalla tutkimassa....saan yhteyttä klittaankin....niin lähekkäin olemme.....kulli sykkii....pimpsa kouristelee ....imee....ihanan tiukka....aaaaahh....kohta.....ei ihan vielä sanot....tai huudat....uuuuhh....kohta pakko....kaikki työnnöt pohjille asti....ihanan tiukka....huudat....NYYYT NYYYYYT....anna kaikki....ihan kaikki....ooooohhh...imen kaiken lopun....paljon tuli.....pursuu yli....raukea olo.....hyväilyä....milloin taas ???.....

• No huh...kyrpä jäykkänä lueskelen näitä tekstejä....tahtoo pillua..

• munaapaljaana

No tässä se on pilluni levällään sulle...pane...niin että litinä lätinä.. kuuluu...Aaah!..
        Huudon himosta.

• Mustanginsiivin

Mustang prrrrrrrrhhh.......Aaaaaaaaaauuuuuhhhhhhhhooo!..... tekee hyväää...

• Tjam

MMMMOOOIIIHHHH!.....AAAAHH!.....Kuuunh!....Tekeeeehhhh!!!.....eeiii!.......uuuuuh!!!....tekeeehhhh!!!!....mmmmmhhhhpppjjjjhhhh!!....hyyyyvääää!!!!

• Lolz1234583

Ei vittu :Dddddddďddddd

• Mustanginsiivin

Voi hitto kun on hyviä juttuja....Näitä hain niintä sain.
        oihan vittumainen juttu juu ompa juu siitin jynsää...haukka panee....haukkaa...Mustangi...panen.....sinua ihan urjana.

• jokunenees

Voi hitto kun on hyviä juttuja....Näitä hain niintä sain.
        oihan vittumainen juttu juu ompa juu siitin jynsää...haukka panee....haukkaa...Mustangi...panen.....sinua ihan urjana.

Nussisin sut taas, vaikka saunan padassa

• Mustanginsiivin

Hunguuuuh!...Pruumm!!...Tunteeni lähtevät lentoon Mustangin siivin....Himoni nousevat taivaisiin.....UUUUUOOOOOAAAHHH!........

• Jokunenees

Hunguuuuh!...Pruumm!!...Tunteeni lähtevät lentoon Mustangin siivin....Himoni nousevat taivaisiin.....UUUUUOOOOOAAAHHH!........

Saisinpa tulla mukaasi matkalle Mustangisi maailmaan. Onko sielä vielä parempi kuin täällä. Sinä olet hyvä täälläkin!!!! Sinut kun saisin....hyväilen joka paikan

• Kosteenkuumaonkaloni

Tyle vain suljen kuomani sitten mennään seikailuun josta tulet tyytyväisenä pois.
        Avaan onkaloni sinulle kuomuni pitää sinut sisälläni.
        Sinä et pääse pois. Suljen sinut sisääni. Vaikka kuinka yrität pois.
        Työnnät sauvasi syvälle onkaloni pohjaan. Ähisen kiihkosta. Onkaloni etää lisää sisääni sinun sauvaasi minä pidän sinut kuomuni suojissa kunnes tulet sisääni.
        Niin että tunteemme lentävät taivaisiin linnun siivin.

• 37mies

moi
      oletko vielä puutteessa?

• Mustanginsiivin

Huooooaaah!.............Anngggg!!....Olen sisään vain Mustang ei se oo metallia sinne vain huohotan....tunteeni lähtevät lentoon Mustangin siilin....himot lähtevät lentoon kunlukee näitä ihania juttuja.

• jokunenees

Huooooaaah!.............Anngggg!!....Olen sisään vain Mustang ei se oo metallia sinne vain huohotan....tunteeni lähtevät lentoon Mustangin siilin....himot lähtevät lentoon kunlukee näitä ihania juttuja.

Mä himoitsen sinua..... kauan jo...OOOOOOUUUUUUUHHHHH

• Mustanginsiivin

Nyt taas haukan pesääni kutisee kun Mustangin juttuja lukee.
        Huuuooh!...Ja minä himoitsen sinua kiihottaa ihan niin että Mustangin siipeni leheahtavat taivaisiin....!!!!

• Mustanginsiivin

Missä olet tuo taivainen kiitävä orhi Mustang?
        Liitelen etsiskellen sua. En vain löydä sua.
        Kipeästi haluan sulkea sinut kuomuni alle.....

• Kaipaatoistafantasiaa

Olen täällä missä sinä? Oletko vielä käsi kalulla? Rakastellen fantasian pailoissa.
        Olet minä mielessessäsi. Seisooko sulla mulla on kostea kiimasta himosta kuumana.

• munaapaljaana

Tässä minä olen onkaloni levällään. Tule luokseni suljen sinut kuomuni alle. Sinä tulet sisääni. Painut syvälle sisääni. Lemmen leikki saa himot kohoamaan taivaisiin.
        Kiima lentää kaaressa sisään. Sinä panet minua panosauvallasi. Kuomi heiluu liukuu auki. Raikaus ilma tulvahtaa kuoni alle. Suojen kuomuni uudelleen. Painut minuun sisääni uudelleen. Tulet sisääni kaikella voimalla. Tunnen kuuman kerman syöksyvän sisääni. Lasket panosauvasi ulos aukaisen kuomuni. Puenmme päälemme lähdemme kiimaseen lentoon.

• Tungtung

Jooohhhh!!!!....Oleeenh!......

• Munaapilluunikosteaan

UUUH...AAH.....OOOOOOH! OIHVOIH! ...Tekeepää todella hyvää.

• huijausta

huijausta koko juttu älkää uskoko kaikkea

• yonotfainting

Ei tietenkään todellisia se on vain fantasiaa.
        En tei mitään todellista netikassa vain fantasia kirjoitusta en todellista eli aitoa seksiä.

• Odotan viestiäsi , Pasi

• pillunnesteetlitisee

Se oli jotain aivan ihanaa. Anteeksi etten aiemmin vastannut.
        Nyt en pysty tekemään itsetyydytystä. Mulla on menossa menkat.
        Viiden päivän päästä jälleen pystyntekemään sen. Katson vielä kuinka paljon se vuotaa. Sitten voin tehdä kunhan ensin tarkastan pilluni tilan tänään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe