Nii otsikko jo kertoo eli miten saisin ajan kunlumaan, kun odotan lempivuodenaikaani JOULUA!!!!
En malttaisi millään odottaa ja voi, että kun haluaisin ajan vain kulumaan nopeammin!
Miten saada aika kulumaan
12
4568
Vastaukset
- hahhaaaa
Hyvä vastaus provolle!!
- Jos_totta_puhutaan
Siivoa vaikka kotisi viimeisen päälle kuntoon. Kaikki kaapit ja laatikot siistiksi. Heitä turhaa roinaa roskiin. Tämän urakan jälkeen, siivoa sitten muut paikat.
Mikäli sinulla on rahaa, osta raaka-aineita ja tee ja pakasta herkkuja jouluksi ja pyhiksi.
Jos saat omat hommat tehtyä, mene ja auta jotakin ihmistä joka ei pysty itse tekemään kaikkea. Ihan varmasti joulu tulee ja liiankin äkkiä.
Aloituksesi tosin vaikuttaa provolta. Koska jokainen aikuinen ihminen kyllä keksii tekemistä ja sitä on niin paljon, ettei lyhyeksi jäävä päivä tahdo riittää kaikkeen, vaikka heräisi jo varhain.- Mietteliäs_lapsi
Entä jos kyseinen henkilö onkin lapsi, eikä tämä ole provo?
Okei kieltämättä vaikuttaa provolta, mutta mistä sen tietää..
- elämäntapaköyhä
Leivo rahkapiirakkaa, pullataikina kaulitaan, tee reunat ja ristikko, laita maustettua rahkaa, saa valmiina, pakastemarjoja, voitele ja paista. Myös esivalmistele jouluruokia.
- joku1234569654w
Mitä provo tarkoittaa :o
- Anonyymi
Katso tv niin aika kuluu.
- Anonyymi
Voit alkaa tekee sivousta kunolla ja hävitää turhat tavarat ja vaatteet jota et käytä,laita kierätyskeskukseen. Kai sinulla pakastin? tee joulun latikot itse ja pakasta ne. Tee joulkortit sotainvalideille useamman kortin voit laitaa saman kuoreen ja postitat postin antaman osoite. 1 kirje merkki riittää.Te ihmisille itse joulukortit ja vie niden postilukulle nin monelle kun pystyt.Sästät postimaksut.Somen joulkortit ilmaset kukan ei arvosta netti kortteja.Te lahja ostoksia nyt harkiten juokset tarjousten perässä eri päivät. Käri sanomalehteen eli mainospaperin ne on ainakin kierrätystä.Punasella tusilla sydämiä isoja väritä sanomalehteen.Leivo myös joulun nekin vaan pakastimeen.Pitäisi aika kulua hyvin ilan tresiä ja vouhotusta joulun.Jos eiedellä mainittu kinosta.Ilmotaudu vapaehtoiseski ystäväksi vahuksille.Kirkolta, Punanen risti saa lisä tietoja. Johan aika kuluu.Vai eikö vapaetoistyökään kiinnosta?
- Anonyymi
Minä nukun niin kello tulee 13.00 ja alkaa tulemaan ilta.
- Anonyymi
Itse nukun klo 20 asti.
- Anonyymi
Itse teen aina jotain mukavaa,niin aika menee nopeammin.
- Anonyymi
Inhoan joulua, etenkin kun äiti kuoli juuri joulun jälkeen. Ja toivon ajan kuluvan että lapseni pääsee täysikäiseksi ja pois huostasta,jossa hän on kuin vankilassa kärsimässä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134525Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3133457Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363366Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182505- 2622102
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2961645- 901590
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441346Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153