Nii otsikko jo kertoo eli miten saisin ajan kunlumaan, kun odotan lempivuodenaikaani JOULUA!!!!
En malttaisi millään odottaa ja voi, että kun haluaisin ajan vain kulumaan nopeammin!
Miten saada aika kulumaan
12
4775
Vastaukset
- hahhaaaa
Hyvä vastaus provolle!!
- Jos_totta_puhutaan
Siivoa vaikka kotisi viimeisen päälle kuntoon. Kaikki kaapit ja laatikot siistiksi. Heitä turhaa roinaa roskiin. Tämän urakan jälkeen, siivoa sitten muut paikat.
Mikäli sinulla on rahaa, osta raaka-aineita ja tee ja pakasta herkkuja jouluksi ja pyhiksi.
Jos saat omat hommat tehtyä, mene ja auta jotakin ihmistä joka ei pysty itse tekemään kaikkea. Ihan varmasti joulu tulee ja liiankin äkkiä.
Aloituksesi tosin vaikuttaa provolta. Koska jokainen aikuinen ihminen kyllä keksii tekemistä ja sitä on niin paljon, ettei lyhyeksi jäävä päivä tahdo riittää kaikkeen, vaikka heräisi jo varhain.- Mietteliäs_lapsi
Entä jos kyseinen henkilö onkin lapsi, eikä tämä ole provo?
Okei kieltämättä vaikuttaa provolta, mutta mistä sen tietää..
- elämäntapaköyhä
Leivo rahkapiirakkaa, pullataikina kaulitaan, tee reunat ja ristikko, laita maustettua rahkaa, saa valmiina, pakastemarjoja, voitele ja paista. Myös esivalmistele jouluruokia.
- joku1234569654w
Mitä provo tarkoittaa :o
- Anonyymi
Katso tv niin aika kuluu.
- Anonyymi
Voit alkaa tekee sivousta kunolla ja hävitää turhat tavarat ja vaatteet jota et käytä,laita kierätyskeskukseen. Kai sinulla pakastin? tee joulun latikot itse ja pakasta ne. Tee joulkortit sotainvalideille useamman kortin voit laitaa saman kuoreen ja postitat postin antaman osoite. 1 kirje merkki riittää.Te ihmisille itse joulukortit ja vie niden postilukulle nin monelle kun pystyt.Sästät postimaksut.Somen joulkortit ilmaset kukan ei arvosta netti kortteja.Te lahja ostoksia nyt harkiten juokset tarjousten perässä eri päivät. Käri sanomalehteen eli mainospaperin ne on ainakin kierrätystä.Punasella tusilla sydämiä isoja väritä sanomalehteen.Leivo myös joulun nekin vaan pakastimeen.Pitäisi aika kulua hyvin ilan tresiä ja vouhotusta joulun.Jos eiedellä mainittu kinosta.Ilmotaudu vapaehtoiseski ystäväksi vahuksille.Kirkolta, Punanen risti saa lisä tietoja. Johan aika kuluu.Vai eikö vapaetoistyökään kiinnosta?
- Anonyymi
Minä nukun niin kello tulee 13.00 ja alkaa tulemaan ilta.
- Anonyymi
Itse nukun klo 20 asti.
- Anonyymi
Itse teen aina jotain mukavaa,niin aika menee nopeammin.
- Anonyymi
Inhoan joulua, etenkin kun äiti kuoli juuri joulun jälkeen. Ja toivon ajan kuluvan että lapseni pääsee täysikäiseksi ja pois huostasta,jossa hän on kuin vankilassa kärsimässä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859