Miten saada aika kulumaan

Nii otsikko jo kertoo eli miten saisin ajan kunlumaan, kun odotan lempivuodenaikaani JOULUA!!!!
En malttaisi millään odottaa ja voi, että kun haluaisin ajan vain kulumaan nopeammin!
115075
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Hyvä vastaus provolle!!

Äänestä

Siivoa vaikka kotisi viimeisen päälle kuntoon. Kaikki kaapit ja laatikot siistiksi. Heitä turhaa roinaa roskiin. Tämän urakan jälkeen, siivoa sitten muut paikat.
Mikäli sinulla on rahaa, osta raaka-aineita ja tee ja pakasta herkkuja jouluksi ja pyhiksi.
Jos saat omat hommat tehtyä, mene ja auta jotakin ihmistä joka ei pysty itse tekemään kaikkea. Ihan varmasti joulu tulee ja liiankin äkkiä.
Aloituksesi tosin vaikuttaa provolta. Koska jokainen aikuinen ihminen kyllä keksii tekemistä ja sitä on niin paljon, ettei lyhyeksi jäävä päivä tahdo riittää kaikkeen, vaikka heräisi jo varhain.

Äänestä
  • Entä jos kyseinen henkilö onkin lapsi, eikä tämä ole provo?
    Okei kieltämättä vaikuttaa provolta, mutta mistä sen tietää..

Äänestä

Leivo rahkapiirakkaa, pullataikina kaulitaan, tee reunat ja ristikko, laita maustettua rahkaa, saa valmiina, pakastemarjoja, voitele ja paista. Myös esivalmistele jouluruokia.

Äänestä

Mitä provo tarkoittaa :o

Äänestä

Katso tv niin aika kuluu.

Äänestä

Voit alkaa tekee sivousta kunolla ja hävitää turhat tavarat ja vaatteet jota et käytä,laita kierätyskeskukseen. Kai sinulla pakastin? tee joulun latikot itse ja pakasta ne. Tee joulkortit sotainvalideille useamman kortin voit laitaa saman kuoreen ja postitat postin antaman osoite. 1 kirje merkki riittää.Te ihmisille itse joulukortit ja vie niden postilukulle nin monelle kun pystyt.Sästät postimaksut.Somen joulkortit ilmaset kukan ei arvosta netti kortteja.Te lahja ostoksia nyt harkiten juokset tarjousten perässä eri päivät. Käri sanomalehteen eli mainospaperin ne on ainakin kierrätystä.Punasella tusilla sydämiä isoja väritä sanomalehteen.Leivo myös joulun nekin vaan pakastimeen.Pitäisi aika kulua hyvin ilan tresiä ja vouhotusta joulun.Jos eiedellä mainittu kinosta.Ilmotaudu vapaehtoiseski ystäväksi vahuksille.Kirkolta, Punanen risti saa lisä tietoja. Johan aika kuluu.Vai eikö vapaetoistyökään kiinnosta?

Äänestä

Minä nukun niin kello tulee 13.00 ja alkaa tulemaan ilta.

Äänestä
  • Itse nukun klo 20 asti.

Äänestä

Itse teen aina jotain mukavaa,niin aika menee nopeammin.

Äänestä

Inhoan joulua, etenkin kun äiti kuoli juuri joulun jälkeen. Ja toivon ajan kuluvan että lapseni pääsee täysikäiseksi ja pois huostasta,jossa hän on kuin vankilassa kärsimässä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Hätäilijä kirjoitti:

Nii otsikko jo kertoo eli miten saisin ajan kunlumaan, kun odotan lempivuodenaikaani JOULUA!!!!
En malttaisi millään odottaa ja voi, että kun haluaisin ajan vain kulumaan nopeammin!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu