Normaaliin seksiin normaalin nainen

Kunnollinenmies33v

Löytyykö pk-seudulta naista ihan normaaliin seksiin, siis ihan millaista ei maksullinen on. Seksiä johon kuuluisi läheisyyttä, suutelua, hyväilyä ja saisi paljaalla laueta sisään lopuksi.

Amatööritkin käy ja olen valmis maksamaan.

7

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakaion

Jos sulla rahaa käytössä niin ei tuon luulis olevan ongelma. Kyllä naiset yleensä pylllyä antaa jos mies ei rahasta kitsastele.. ellet nyt sitten puhu tyyliin satasesta..

Ammattilainen tuskin antaa kuvaamaasi palvelua, kun sillä elinkeino kiinni terveydestä mut tavallinen eukko varmasti antaa roiskia sisään kunhan kustantelee illallisia/vaatteita ym. sellasta. Rakastajattareksi noita kai kutsutaan.

• 17nainen

Jos sä maksullista seuraa haluat pk-seudulta niin eiku vaa s-posti näkyviin tai etit itse naisia. Mä en kyllä antais panna paljaalla ja laueta vielä sisälle ilmatteeks. Plus jos sull on tauteja niin veikkasn, että ei moni maksullinen nainen halua sua. Mä en ainakaa haluais tauteja asiakkailta

• onkotietoa

tykkäätkö ottaa suihin?

• 17nainen
        onkotietoa kirjoitti:

tykkäätkö ottaa suihin?

Tykkään tehdä mitä vaan oikeasta summasta...

• Mulle voi myös ilmoitella joko maksullista tai ilman maksua niin katsotaan jos löytyy yhteinen sävel. Maili: [email protected]

• Kunnollinenmies33v

Tässä on mun s-posti ja maksullista seuraa etin, eikä mulla ole mitään tauteja. [email protected]

• Kunnollinenmies33v

Pari yhteydenottoa tuli, mutta ei vielä sopivaa ole löytynyt. Laittakaa naiset viestiä niin sovitaan asiat :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      76
      4263
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      190
      3479
    3. 194
      2804
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      66
      2716
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      40
      2626
    6. 57
      1156
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      76
      1027
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1002
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      107
      866
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      55
      860
    Aihe