Hetki sitten palailtu hallilta, hyvä ja vauhdikas peli oli kisapuistossa. Jäähyjä aika paljon puolin ja toisin mutta viihdyttävä peli kuitenkin.
Tällä kertaa voitto jäi kotiin, mutta se ei ole tässä nyt pointti vaan vaikkakin keltamustien lasien takaa pelejä kattelen, täytyy nyt ihan vilpitön kiitos ja hatunnosto suorittaa Tampereen suuntaan.
Teitä oli paljon, (3 bussia ainakin?) saapunut/vaivautunut paikalle joten hallissa oli ääntä ja tunnetta ja meininkiä kun molempien innokkaimmat koitti huutaa tosiaan kumoon.
On oikeasti mukavaa kun on vieraiden fanejakin paikalla, meininki on ihan erillainen hallissa silloin :) Kiitos!
Kiitos Tappara faneille
iloinenn
1
81
Vastaukset
- iloinenn
ps. Se unohtui mainita, että minua ainakin lämmitti lätkä fanina Tapparan veto lopussa ottaa moke pois kun oli ylivoimakin jo valmiiksi. Mitään väliä häviääkö 2-1 taivai 3-1.. Täysin oikea ratkaisu kun voitosta pelataan! Pistää ylimääräistä jännitystä loppuun vaan lisää ja ärsyttää sellanen varmisteleva alistuminen tappiolle ettei uskalleta edes kokeilla kun paikka on..
Harmi vaan kun siellä joku otti tyhmän hyökkäyspään jäähyn poikkarilla ja käytännössä kusi koko homman, luulen että olis ollut todella paljon tiukempi loppu muutoin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466937
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505876- 1255066
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444607Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554008- 653167
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553100Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252742- 422374
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162293