Meidän senioreitten on vihdoinkin otettava vastuu elämästämme, kun nykyinen politiikka ei hallitse eikä välitä kansalaisten turvallisuudesta?
Me seniorit joudumme nähtävästi puolustamaan itse itseämme ja läheisiämme maahantunkeutujia, rosvoja ja terroristeja vastaan.
Älkää enää luottako tai uskoko Sipilän hallitukseen eikä myöskään "viranomaisiin" ja heidän apuunsa sitä ei ole tulossa koska kaikki on kiinnitetty taltuttamaan rettelöivien maahantunkeutuvien keskinäisiä tappeluita majoituskeskuksissa.
Saamme odottaa milloin ensimmäiset uhrit kahinoinneista kiirii median ämyreistä korviimme ja ne kohdistuvat vielä virkavaltaan tai hoitopuolen henkilöihin.
On itsenäisyyspäivä mutta onko maamme enää itsenäinen kun vieraanmaan miehittäjät ovat marssineet vapaasti rajoiltamme maahamme?
Itse en aio seurata mitään itsenäisyyspäivän vastaanottoa TV:stä koska minua inhottaa katsoa näitä hännysteleviä maanpettureita jotka ovat syyllisiä tähän holtittomaan tilanteeseen maassamme.
Haistakoot pitkänpaskan koko mätäpaskalauma siellä juhlissaan!
Seniorit muodostamaan kodinturvajoukkoja
2
83
Vastaukset
- TäysinPönttöpääTouhua
Presitentti Niinistö puhui että tänne suomeen rynnivillä miehittäjillä on oikeus hoitaa asioitaan omalla tavallaan? Tuo saattaa toteutua hyvinkin pian sillä maahamme on tullut vapaasti terroristeja eli Isis-järjestön sotilaita ja he eivät varmaankaan kunnioita ketään eikä ainakaan näitä meidän pönttöpää johtajiamme.
Mitä tarkoittaa sekin että maahamme tulee miehiä joilla on lapsivaimoja ja heitäkin on monta yhdellä miehellä?
Olen aina luullut ettei suomessa sallita lapsiinsekaantumista?
"Kantaväestön tulisi ymmärtää, että jokaisella on oikeus harjoittaa uskontoaan ja hoitaa perhesuhteita omalla tavallaan." - SiinäLepää
Sokka irti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775