Meidän senioreitten on vihdoinkin otettava vastuu elämästämme, kun nykyinen politiikka ei hallitse eikä välitä kansalaisten turvallisuudesta?
Me seniorit joudumme nähtävästi puolustamaan itse itseämme ja läheisiämme maahantunkeutujia, rosvoja ja terroristeja vastaan.
Älkää enää luottako tai uskoko Sipilän hallitukseen eikä myöskään "viranomaisiin" ja heidän apuunsa sitä ei ole tulossa koska kaikki on kiinnitetty taltuttamaan rettelöivien maahantunkeutuvien keskinäisiä tappeluita majoituskeskuksissa.
Saamme odottaa milloin ensimmäiset uhrit kahinoinneista kiirii median ämyreistä korviimme ja ne kohdistuvat vielä virkavaltaan tai hoitopuolen henkilöihin.
On itsenäisyyspäivä mutta onko maamme enää itsenäinen kun vieraanmaan miehittäjät ovat marssineet vapaasti rajoiltamme maahamme?
Itse en aio seurata mitään itsenäisyyspäivän vastaanottoa TV:stä koska minua inhottaa katsoa näitä hännysteleviä maanpettureita jotka ovat syyllisiä tähän holtittomaan tilanteeseen maassamme.
Haistakoot pitkänpaskan koko mätäpaskalauma siellä juhlissaan!
Seniorit muodostamaan kodinturvajoukkoja
2
140
Vastaukset
- TäysinPönttöpääTouhua
Presitentti Niinistö puhui että tänne suomeen rynnivillä miehittäjillä on oikeus hoitaa asioitaan omalla tavallaan? Tuo saattaa toteutua hyvinkin pian sillä maahamme on tullut vapaasti terroristeja eli Isis-järjestön sotilaita ja he eivät varmaankaan kunnioita ketään eikä ainakaan näitä meidän pönttöpää johtajiamme.
Mitä tarkoittaa sekin että maahamme tulee miehiä joilla on lapsivaimoja ja heitäkin on monta yhdellä miehellä?
Olen aina luullut ettei suomessa sallita lapsiinsekaantumista?
"Kantaväestön tulisi ymmärtää, että jokaisella on oikeus harjoittaa uskontoaan ja hoitaa perhesuhteita omalla tavallaan." - SiinäLepää
Sokka irti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674