1MILLAISIA ELOKUVIA KATSOT
2KATSOTKO JOITAIN ELOKUVIA TOISTUVASTI
3KERTOOKO ELOKUVA JOTAIN SISÄISESTÄ MAAILMASTSI
GALLUP
8
503
Vastaukset
- sony
katon yleensä komedioita ja rakkaus elokuvia. melkeen millanen vaan elokuva käy jos se perustuu tositapahtumiin! useita kertoja oon kattonu disneyn prinsessa satuja (oon 18v=)) ja pirates of the caribbean, coyote ugly........ ehkä käipaan jotain taianomaista elämääni ku kaikki elokuvat joista eniten tykkään on yleensä vähän epätodellisia. ei mahdottomia mutta epätodennäkösiä!!tai en tiedää.
- 878
MÄ KATON LÄHINNÄ KOMEDOITA JA TOIMINTAELOKUVIA.POLIISIELOKUVIA,JA MUITA < SEKÄ OON NÄHNY DISNEYN PIRATES OF CARRIBEAN < JA PRINSESSAPÄIVÄKIRJAT 1 < OON 20 V JA GLADIAATTORIN.EHKÄ HALUAISIN OLLA SELLAINEN AITO MIES JOKA OSAA KOHDELLA TAITAVASTI NAISTANSA
- leffat
*rakastan kauhu leffoja, ja romanttisia.. ja niin sit "high school" leffoja eniten kauhu
joo kauhu ja niin eespäin
ei oikeastaan.. en tiiä - indu
1. toimintaa ja 'elämänkertaa'
2. kyllä, natural born killers, forrest gump, alienit, predatorit
3. ehkä. toiminnan naisia olen, armeijahaluja myöten. - Doxima abbe
Hyviä ja huonoja. Aina ei tiedä etukäteen. Vihaan leffoja joissa on liikaa turhattavia tilanteita, suoraviivaisia tai monimutkaisia mutta EI VÄÄRINKÄSITYKSIÄ! That's the name of the game.
Full Metal Jacket, StarWarsit, LOTR:it, ja Forrest Gump sekä Waynes World (on niiiin kivan poikamainen)
Eipä taida. Paitsi tuo väärinkäsitysjuttu.
I simply Hate väärinkäsitykset! - LeijonaLady
1. Yleensä millaisia vain, mieluiten kaiketi sellaisia, missä ei veri lennä jatkuvalla syötöllä... Kenties jotain, missä saa nauraakin.
2. Kyllä, Amelie on pakko nähdä säännöllisin väliajoin. Niin ja Tuntematon sotilas kerran vuodessa. =)
3. Kyllä tuo Amelie taitaa kertoa jonkin verran. Moisesta todellisesta rakkaudesta minäkin haaveilen. Sellaisesta, jonka eteen tekee mitä vain... - just me
1.Olen valmis katsomaan kaikenlaisia elokuvia, mutta yleensä pidän toiminta ja komedia leffoista
2.Disneyn elokuvat oon kuluttanu ihan puhki, myös muita leffoja mitä ite oon joskus ostanu
3.Noi disneyn leffat varmaan kertoo etten ikinä jaksa kasvaa aikuiseksi:P - MMS
1.JAA.A LAIDASTA LAITAAN
2.EN TIEDÄ
3.KYLLÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418