GALLUP

VAAKA-

1MILLAISIA ELOKUVIA KATSOT
2KATSOTKO JOITAIN ELOKUVIA TOISTUVASTI
3KERTOOKO ELOKUVA JOTAIN SISÄISESTÄ MAAILMASTSI

8

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sony

katon yleensä komedioita ja rakkaus elokuvia. melkeen millanen vaan elokuva käy jos se perustuu tositapahtumiin! useita kertoja oon kattonu disneyn prinsessa satuja (oon 18v=)) ja pirates of the caribbean, coyote ugly........ ehkä käipaan jotain taianomaista elämääni ku kaikki elokuvat joista eniten tykkään on yleensä vähän epätodellisia. ei mahdottomia mutta epätodennäkösiä!!tai en tiedää.

• 878

MÄ KATON LÄHINNÄ KOMEDOITA JA TOIMINTAELOKUVIA.POLIISIELOKUVIA,JA MUITA < SEKÄ OON NÄHNY DISNEYN PIRATES OF CARRIBEAN < JA PRINSESSAPÄIVÄKIRJAT 1 < OON 20 V JA GLADIAATTORIN.EHKÄ HALUAISIN OLLA SELLAINEN AITO MIES JOKA OSAA KOHDELLA TAITAVASTI NAISTANSA

• leffat

*rakastan kauhu leffoja, ja romanttisia.. ja niin sit "high school" leffoja eniten kauhu
      joo kauhu ja niin eespäin
      ei oikeastaan.. en tiiä

• indu

1. toimintaa ja 'elämänkertaa'
      2. kyllä, natural born killers, forrest gump, alienit, predatorit
      3. ehkä. toiminnan naisia olen, armeijahaluja myöten.

• Doxima abbe

Hyviä ja huonoja. Aina ei tiedä etukäteen. Vihaan leffoja joissa on liikaa turhattavia tilanteita, suoraviivaisia tai monimutkaisia mutta EI VÄÄRINKÄSITYKSIÄ! That's the name of the game.
      Full Metal Jacket, StarWarsit, LOTR:it, ja Forrest Gump sekä Waynes World (on niiiin kivan poikamainen)
      Eipä taida. Paitsi tuo väärinkäsitysjuttu.
      I simply Hate väärinkäsitykset!

• LeijonaLady

1. Yleensä millaisia vain, mieluiten kaiketi sellaisia, missä ei veri lennä jatkuvalla syötöllä... Kenties jotain, missä saa nauraakin.

2. Kyllä, Amelie on pakko nähdä säännöllisin väliajoin. Niin ja Tuntematon sotilas kerran vuodessa. =)

3. Kyllä tuo Amelie taitaa kertoa jonkin verran. Moisesta todellisesta rakkaudesta minäkin haaveilen. Sellaisesta, jonka eteen tekee mitä vain...

• just me

1.Olen valmis katsomaan kaikenlaisia elokuvia, mutta yleensä pidän toiminta ja komedia leffoista
      2.Disneyn elokuvat oon kuluttanu ihan puhki, myös muita leffoja mitä ite oon joskus ostanu
      3.Noi disneyn leffat varmaan kertoo etten ikinä jaksa kasvaa aikuiseksi:P

• MMS

1.JAA.A LAIDASTA LAITAAN
      2.EN TIEDÄ
      3.KYLLÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      124
      4018
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      315
      2063
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1740
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1740
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1671
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1526
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1276
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1272
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      443
      1229
    Aihe