GALLUP

VAAKA-

1MILLAISIA ELOKUVIA KATSOT
2KATSOTKO JOITAIN ELOKUVIA TOISTUVASTI
3KERTOOKO ELOKUVA JOTAIN SISÄISESTÄ MAAILMASTSI

8

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sony

katon yleensä komedioita ja rakkaus elokuvia. melkeen millanen vaan elokuva käy jos se perustuu tositapahtumiin! useita kertoja oon kattonu disneyn prinsessa satuja (oon 18v=)) ja pirates of the caribbean, coyote ugly........ ehkä käipaan jotain taianomaista elämääni ku kaikki elokuvat joista eniten tykkään on yleensä vähän epätodellisia. ei mahdottomia mutta epätodennäkösiä!!tai en tiedää.

• 878

MÄ KATON LÄHINNÄ KOMEDOITA JA TOIMINTAELOKUVIA.POLIISIELOKUVIA,JA MUITA < SEKÄ OON NÄHNY DISNEYN PIRATES OF CARRIBEAN < JA PRINSESSAPÄIVÄKIRJAT 1 < OON 20 V JA GLADIAATTORIN.EHKÄ HALUAISIN OLLA SELLAINEN AITO MIES JOKA OSAA KOHDELLA TAITAVASTI NAISTANSA

• leffat

*rakastan kauhu leffoja, ja romanttisia.. ja niin sit "high school" leffoja eniten kauhu
      joo kauhu ja niin eespäin
      ei oikeastaan.. en tiiä

• indu

1. toimintaa ja 'elämänkertaa'
      2. kyllä, natural born killers, forrest gump, alienit, predatorit
      3. ehkä. toiminnan naisia olen, armeijahaluja myöten.

• Doxima abbe

Hyviä ja huonoja. Aina ei tiedä etukäteen. Vihaan leffoja joissa on liikaa turhattavia tilanteita, suoraviivaisia tai monimutkaisia mutta EI VÄÄRINKÄSITYKSIÄ! That's the name of the game.
      Full Metal Jacket, StarWarsit, LOTR:it, ja Forrest Gump sekä Waynes World (on niiiin kivan poikamainen)
      Eipä taida. Paitsi tuo väärinkäsitysjuttu.
      I simply Hate väärinkäsitykset!

• LeijonaLady

1. Yleensä millaisia vain, mieluiten kaiketi sellaisia, missä ei veri lennä jatkuvalla syötöllä... Kenties jotain, missä saa nauraakin.

2. Kyllä, Amelie on pakko nähdä säännöllisin väliajoin. Niin ja Tuntematon sotilas kerran vuodessa. =)

3. Kyllä tuo Amelie taitaa kertoa jonkin verran. Moisesta todellisesta rakkaudesta minäkin haaveilen. Sellaisesta, jonka eteen tekee mitä vain...

• just me

1.Olen valmis katsomaan kaikenlaisia elokuvia, mutta yleensä pidän toiminta ja komedia leffoista
      2.Disneyn elokuvat oon kuluttanu ihan puhki, myös muita leffoja mitä ite oon joskus ostanu
      3.Noi disneyn leffat varmaan kertoo etten ikinä jaksa kasvaa aikuiseksi:P

• MMS

1.JAA.A LAIDASTA LAITAAN
      2.EN TIEDÄ
      3.KYLLÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1023
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe