1MILLAISIA ELOKUVIA KATSOT
2KATSOTKO JOITAIN ELOKUVIA TOISTUVASTI
3KERTOOKO ELOKUVA JOTAIN SISÄISESTÄ MAAILMASTSI
GALLUP
8
597
Vastaukset
- sony
katon yleensä komedioita ja rakkaus elokuvia. melkeen millanen vaan elokuva käy jos se perustuu tositapahtumiin! useita kertoja oon kattonu disneyn prinsessa satuja (oon 18v=)) ja pirates of the caribbean, coyote ugly........ ehkä käipaan jotain taianomaista elämääni ku kaikki elokuvat joista eniten tykkään on yleensä vähän epätodellisia. ei mahdottomia mutta epätodennäkösiä!!tai en tiedää.
- 878
MÄ KATON LÄHINNÄ KOMEDOITA JA TOIMINTAELOKUVIA.POLIISIELOKUVIA,JA MUITA < SEKÄ OON NÄHNY DISNEYN PIRATES OF CARRIBEAN < JA PRINSESSAPÄIVÄKIRJAT 1 < OON 20 V JA GLADIAATTORIN.EHKÄ HALUAISIN OLLA SELLAINEN AITO MIES JOKA OSAA KOHDELLA TAITAVASTI NAISTANSA
- leffat
*rakastan kauhu leffoja, ja romanttisia.. ja niin sit "high school" leffoja eniten kauhu
joo kauhu ja niin eespäin
ei oikeastaan.. en tiiä - indu
1. toimintaa ja 'elämänkertaa'
2. kyllä, natural born killers, forrest gump, alienit, predatorit
3. ehkä. toiminnan naisia olen, armeijahaluja myöten. - Doxima abbe
Hyviä ja huonoja. Aina ei tiedä etukäteen. Vihaan leffoja joissa on liikaa turhattavia tilanteita, suoraviivaisia tai monimutkaisia mutta EI VÄÄRINKÄSITYKSIÄ! That's the name of the game.
Full Metal Jacket, StarWarsit, LOTR:it, ja Forrest Gump sekä Waynes World (on niiiin kivan poikamainen)
Eipä taida. Paitsi tuo väärinkäsitysjuttu.
I simply Hate väärinkäsitykset! - LeijonaLady
1. Yleensä millaisia vain, mieluiten kaiketi sellaisia, missä ei veri lennä jatkuvalla syötöllä... Kenties jotain, missä saa nauraakin.
2. Kyllä, Amelie on pakko nähdä säännöllisin väliajoin. Niin ja Tuntematon sotilas kerran vuodessa. =)
3. Kyllä tuo Amelie taitaa kertoa jonkin verran. Moisesta todellisesta rakkaudesta minäkin haaveilen. Sellaisesta, jonka eteen tekee mitä vain... - just me
1.Olen valmis katsomaan kaikenlaisia elokuvia, mutta yleensä pidän toiminta ja komedia leffoista
2.Disneyn elokuvat oon kuluttanu ihan puhki, myös muita leffoja mitä ite oon joskus ostanu
3.Noi disneyn leffat varmaan kertoo etten ikinä jaksa kasvaa aikuiseksi:P - MMS
1.JAA.A LAIDASTA LAITAAN
2.EN TIEDÄ
3.KYLLÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26218206Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss8610415Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3756991Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai615339Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki394617Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.833361"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172972Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952490Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit302099MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä251853