Sosiaalisen median riippuvuus on varmaan aika yleistä nyky suomessa.On tietokoneet,facebookit,twitterit,instagramit yms.unohtamatta älypuhelinta,joka varmaan löytyy useimmalta suomalaiselta.Itse omistan pöytätietokoneen ja peruspuhelimen,en ole missään sosiaalisen median verkossa ja koen,että pöytäkone ja peruspuhelin riittää hyvin mulle.Nämä ei varmaan riitä kovin monelle nykysuomessa?
Sosiaalisen median riippuvuus
1
118
Vastaukset
- EiOleYksinkertaista
Mikä tarve täällä on peruspuhelinten käyttäjillä korostaa omaa riippumatonta erinomaisuuttaan?
Mulle älypuhelin on sosiaalinen elämä ja virikettä aivoille. Olen muuttanut aikuisena uudelle paikkakunnalle ja tässä vaiheessa uusiin ihmisiin tutustuminen on hankalaa. Enää ei ole kuten lapsena, jolloin vaan tutustuttiin hiekkalaatikolla. Monilla ihmisillä on jo omat kaverit ja kiireet. Harrastuksiin ihmiset tulevat olemaan kollektiivisesti yksin ja jäätä on hankala murtaa. Liekö se tyypillistä suomalaisuutta? Lisäksi moni muukin viettää liikaa aikaa netissä ja on vaikeaa olla yksin kiskomassa ihmisiä ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920