Sosiaalisen median riippuvuus on varmaan aika yleistä nyky suomessa.On tietokoneet,facebookit,twitterit,instagramit yms.unohtamatta älypuhelinta,joka varmaan löytyy useimmalta suomalaiselta.Itse omistan pöytätietokoneen ja peruspuhelimen,en ole missään sosiaalisen median verkossa ja koen,että pöytäkone ja peruspuhelin riittää hyvin mulle.Nämä ei varmaan riitä kovin monelle nykysuomessa?
Sosiaalisen median riippuvuus
1
188
Vastaukset
- EiOleYksinkertaista
Mikä tarve täällä on peruspuhelinten käyttäjillä korostaa omaa riippumatonta erinomaisuuttaan?
Mulle älypuhelin on sosiaalinen elämä ja virikettä aivoille. Olen muuttanut aikuisena uudelle paikkakunnalle ja tässä vaiheessa uusiin ihmisiin tutustuminen on hankalaa. Enää ei ole kuten lapsena, jolloin vaan tutustuttiin hiekkalaatikolla. Monilla ihmisillä on jo omat kaverit ja kiireet. Harrastuksiin ihmiset tulevat olemaan kollektiivisesti yksin ja jäätä on hankala murtaa. Liekö se tyypillistä suomalaisuutta? Lisäksi moni muukin viettää liikaa aikaa netissä ja on vaikeaa olla yksin kiskomassa ihmisiä ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2973588Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell281984Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.861192- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.95992Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767