Hyvää itsenäisyyspäivää

Mitäs tässä Linnanjuhlia odotellessa.. En malta odottaa kättelyä.. Ja tissu on hintti

17

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori_Eläkeläinen

      Pitää käydä vielä katsomaan päivän posti, jospa se kutsukortti olisi jo tullut ?

      ...

    • tissulässy

      Aika homoa katsoa linnanjuhlia. Tissukin juo tänään homolonkeroa ja arvostelee telkkarin äärellä akkojen kolttuja,,,

    • suggisyuggistissu

      Suggis-imuritissu viettää itsenäisyyspäivää Pasilan aseman vessassa persettään heilutellen.

    • hauka3

      Hyvää itsepppppäisyyspäivää. Yuggis on tissu! Tissulla on ihana beba ja kauniit sileät reidet. Ei mulla muuta!

    • buhahahahahahaha

      Älä hintti aina vikise typeryyksiäsi

    • kidun

      Tämänkö takia veteraanit taisteli että hyväveliverkostot tappavat kenet haluaa. Ei tarvi vastata. Tuskin mitään asiallista ulosantia tuliskaan.

    • homo-ohjelma

      Täysin homomaista muotilässytystä tämä linnalähetys. Tissu, jukkis ja hauka tosin varmasti tykkää.

      • ovs

        Varmasti tykkäävät, kun ovat samassa homopäässä kuhisevia sivupersoonia.


    • katutappelija

      Tissu on niin hullu homo, että kaikki sen sivupersoonatkin on hinttejä. Minua ei kiinnosta linnanjuhlat, mutta seuraan innolla milloin kadulla päästään myllyttämään. Taitaa kyllä olla niin munatonta porukkaa tuolla, että eivät saa mitään aikaiseksi. Suomessa ei osata osoittaa mieltä.

      • orjakirj

        Ulkonariehujat ovat vihervasurihinttejä. Arhinmäkikin oli niiden joukossa ennenkuin pääsi istuskelemaan ministeriaudin takapenkille.

        Tekopyhä paska sekin. Tissun hengenheimolainen.


      • katutappelija
        orjakirj kirjoitti:

        Ulkonariehujat ovat vihervasurihinttejä. Arhinmäkikin oli niiden joukossa ennenkuin pääsi istuskelemaan ministeriaudin takapenkille.

        Tekopyhä paska sekin. Tissun hengenheimolainen.

        On siellä myös natsit liikkeellä ja tietenkin kytät, joita kummatkin haluaa myllyttää.


      • fuuler
        katutappelija kirjoitti:

        On siellä myös natsit liikkeellä ja tietenkin kytät, joita kummatkin haluaa myllyttää.

        Vihervasurihintti"anarkistit" ovat kuitenkin niitä, jotka huutavat poliiseille "sika, riistäjä, natsi", ja kuitenkin huutavat poliisia heti apuun, jos joku natsi vetää niitä pataan.

        Jos on anarkisti, niin ei olisi syytä tosiaan ottaa yhteiskunnan tukia vastaan eikä turvautua poliisiin, jos sitä kuitenkin niin kovasti vastusta.

        Anarkistit ovat tekopyhiä ripuliperseitä, jotka eivät pysty ottamaan vastuuta teoistaan.


      • katutappelija
        fuuler kirjoitti:

        Vihervasurihintti"anarkistit" ovat kuitenkin niitä, jotka huutavat poliiseille "sika, riistäjä, natsi", ja kuitenkin huutavat poliisia heti apuun, jos joku natsi vetää niitä pataan.

        Jos on anarkisti, niin ei olisi syytä tosiaan ottaa yhteiskunnan tukia vastaan eikä turvautua poliisiin, jos sitä kuitenkin niin kovasti vastusta.

        Anarkistit ovat tekopyhiä ripuliperseitä, jotka eivät pysty ottamaan vastuuta teoistaan.

        Ei siellä nyt oikein osattu hulinoida. Ens vuonna sitten taktiikat paremmin kuntoon kummallakin puolella ja vuoden kokeneempana yrittämään uudestaan. Kyllä oli suuri pettymys tämä esitys. Pojat yritti varmasti parhaimpansa, mutta oli kyllä säälittävää puuhastelua. Missä polttopullot ja palavat autot? Missä kunnon myllyt natsit vs. anarkistit vs. jouha? kysympähän vaan.


      • fuuler
        katutappelija kirjoitti:

        Ei siellä nyt oikein osattu hulinoida. Ens vuonna sitten taktiikat paremmin kuntoon kummallakin puolella ja vuoden kokeneempana yrittämään uudestaan. Kyllä oli suuri pettymys tämä esitys. Pojat yritti varmasti parhaimpansa, mutta oli kyllä säälittävää puuhastelua. Missä polttopullot ja palavat autot? Missä kunnon myllyt natsit vs. anarkistit vs. jouha? kysympähän vaan.

        Noo, ensi vuonna anarkistihinttien rivistössä on 50 000 ulkomaan vahvistusta lähi-idästä, että eiköhän he saa ne autot vuoden kuluttua komeasti palamaan.


    • kylmis-linnassa

      Onko kylmis saanut kutsun linnanjuhliin?

      • lä.lä.lä.läääää

        On ja kylmis spämmää, kun ei ollut ajokunnossa.


    • Tissu on iso hintti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe