Hei. Olen käyttänyt Requip Depotia lähes 10 vuotta. Annokseni oli 20 mg Requip Depotia ja Azilect 1 mg aamuisin. Käydessäni neurologilla hän sanoi minulla olevan liian suuren annoksen Requip Depotia koska kerroin hänelle pienestä liikkeestä istuessa, jolla vasen jalkani lähentyy oikeata. Kyseessä on siis jonkinlainen pakkoliike, jota en ole kokenut mitenkään erityisen isoksi ongelmaksi. Tavoitteeksi neurologi laittoi, että lääkettä pitäisi vähentää kuukauden aikana yhteensä 8 mg. Nyt olen vähentänyt lääkettä 2 mg viikossa eli yhteensä 4 mg ja olo tuntuu sekavalta ja väsyttää. Olen eläkkeellä ja kävelyni on jäykkää, mutta vapinaa minulla ei ole ollut koskaan ja olen pystynyt elämään itsenäisesti. Nyt kuitenkin huolestuttaa tämä lääkevähennys. Kysyisinkin kokemuksia Requip Depotin pitkäaikaisesta käytöstä ja kyseisen lääkkeen vähentämisestä.
Kokemuksia Requip Depot lääkkeestä
kertoisikojoku
02854
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.