Harjavallan natsi päässy taas kuviin!

lökäpöksyjunior

28

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väkivaltakunniaan

      Hienoa, että sotaveteraanit saaneet noin hienoa jälkipolvea.
      Ei tietenkään koko kunniaa hänelle, koska sotaveteraanien hengenheimolaiset ovat rikkoneet ikkunoita ja pelotelleet lapsia vastaanottokeskuksissa. Urheimmat ovat jopa poltelleet taloja.
      Kiitos sotaveteraaneille ja heidän aatetovereilleen!

      • NSU

        Aika turhauttaa paskan jauhamista, tosi surkea pilakuva. Mitäköhän tolla nyt saavutettiin? Pelastuiko porukka islamisaatiolta? Sionistien juttuja, kunnon äärivasemmistolaisuus paistaa piikittäjien ja korvaushoitolaisten käsistä kun piirretään. Vaaditaanko Harjavallassa Rajat Auki Kaikille :P Tosin, hyvin heppoisesti nauratte ja sanotte jätkää natsiksi, sananvapauteen vedoten. Ei ole hänen, katupartiolaisten, vastarinnan tai minkään muunkaan ryhmittymän syy enää silloin kun alkaa tapahtua. Löydettiinko muuten sitä yhtä kadonnutta teinityttöä mikä katosi harjavallassa? Nähtiin viimeksi liikkuvan ennen katoamistaan vastaanottokeskustalaisten kanssa? Miksi media ja poliisi vaikenee? Rasismi syytteiden pelossa tietysti ;)


    • pekkkapuhuri
      • tahhhvoo

        Niin siinä lukee siis että rikolliset maasta pois.


      • Katupartiolainen

      • HahahaAntifa

        Nimenomaan! Vittu kuka käski osallistumaan LAITTOMAAN ja VÄKIVALTAISEEN anarkistien miekkariin ?

        Ihan oma syy hei, vitun rikollinen kommari paska. Jari on mätäpunikkipaise


      • MagnetMedia

    • lökäpöksyjunior
    • jcdsyfkgkckckx

      Ai toi myllytieläine muka joku pahis? :D

    • roflollll

      Eikä?! :D TUON kaverin seuraajalaumaako nämä palstamöyhääjät on?
      EN ihmettele enää YHTÄÄN noita rottalinnajuttuja enkä täydellistä tietämättömyyttä ihan kaikesta!
      Olisin vain olettanut, että möyhälaumalla olisi edes jollaintavalla normijärkevä johtohahmo, joka hallitsee tyhmempiään, mutta...

    • antinatsi

      Isot mahat ja pienet pippelit :)

    • kewler

      miksi nää natsit tuppaa yleensä olemaan aina jotain sekundaukkoja tai rasistit

    • Harjavaltaankyllästynyt

      Te nyt nauratte vaikka omalle ädillenne jos niin vaan sattuisi käymään. Ihme punikkeja ja vihervassareita sivusto täynnä :D Kateus on kamalaa mut se kuuluu ihmisluonteeseen. Kyllä Satalinnas alkaa vielä kekkerit, ei siihen natseja tarvita. Irakin ja Somalian pojat riittää ihan vallan mainiosti, raiskauksien ja polttomurhaajien joukkoon. Ei oo vissiin teidän lapsille tai emännille vielä tehty pahaa saati ahdisteltu?

      • 4lapsenÄityli

        Niinpä!!!! Ei ole natsien vika että mun tytär joutui somalin raiskaamaksi turussa. Tekopyhää väittää. Syy on maan hallituksen ja päättäjien, ketkä ottivat heitä tänne mukamas turvaan kaikelta, yksittäistapauksia on heidän rikoksensa. Ne on niin kunniakansalaisia että.... Ei oo holvi/factory kauheen paikallisen näköinen enää, tuli vaan muutama v-loppu huomattua. Ja anarkistit sai itse siipeensä hesassa, Suomen toivo ja tulevaisuus heissä, haha.


      • Katupartiolainen

        Joo, ei oo sama laki kaikile, se on vaan toisille. Jos joku muu olisi tässä asialla tai kartalla, niin ei naurettaisi vaan se olisi parempi asia. Vastustetaan vastustamisen ilosta siis... Kuka uskoo antifan aivopesueita?


      • kylmuutenäino
        4lapsenÄityli kirjoitti:

        Niinpä!!!! Ei ole natsien vika että mun tytär joutui somalin raiskaamaksi turussa. Tekopyhää väittää. Syy on maan hallituksen ja päättäjien, ketkä ottivat heitä tänne mukamas turvaan kaikelta, yksittäistapauksia on heidän rikoksensa. Ne on niin kunniakansalaisia että.... Ei oo holvi/factory kauheen paikallisen näköinen enää, tuli vaan muutama v-loppu huomattua. Ja anarkistit sai itse siipeensä hesassa, Suomen toivo ja tulevaisuus heissä, haha.

        Kuules, ei se oo kaikkien somalienkaan vika, eikä päättäjien. Se on sen somalin vika joka sen teki.


      • kylnäino
        Katupartiolainen kirjoitti:

        Joo, ei oo sama laki kaikile, se on vaan toisille. Jos joku muu olisi tässä asialla tai kartalla, niin ei naurettaisi vaan se olisi parempi asia. Vastustetaan vastustamisen ilosta siis... Kuka uskoo antifan aivopesueita?

        Tasan samat tuuomiot saa tekosistaan niin suomalaiset ku somalitkin!
        Suomessa ku rikosten tuomiot perustuu lakiin ja oikeusvaltiossa laki ON sama kaikille.


      • Tallukkaan

        Juu niin varmaan.... Se on tasan naurettavat ja hienot raiskaajalla ja pedarille ihonväristä katsomatta. Oikeus valtio kukoistaa. Lakia pystyy kiertämään ja säätämään, kuka rehellinen sitä valvoo?


      • 4lapsenÄityli
        kylmuutenäino kirjoitti:

        Kuules, ei se oo kaikkien somalienkaan vika, eikä päättäjien. Se on sen somalin vika joka sen teki.

        Ajatteletko itse noin kun sun lastasi tai lähimmäistäsi satutetaan? Väitän että otat oman käden oikeuden ja haet kättä pitempää jos et saa oikeutta mikä kaikille kuuluu ja se mihin olet aina uskonut. No, eipä saanut tuomiota sinisilmäinen somppupoika ei.


      • kylmuutenäino
        4lapsenÄityli kirjoitti:

        Ajatteletko itse noin kun sun lastasi tai lähimmäistäsi satutetaan? Väitän että otat oman käden oikeuden ja haet kättä pitempää jos et saa oikeutta mikä kaikille kuuluu ja se mihin olet aina uskonut. No, eipä saanut tuomiota sinisilmäinen somppupoika ei.

        Kyllä mä sillon lähden leipomaan sitä tiettyä teon tekijää, enkä mitään randomisomalia tai päättäjää.


      • Säynätsalo
        kylnäino kirjoitti:

        Tasan samat tuuomiot saa tekosistaan niin suomalaiset ku somalitkin!
        Suomessa ku rikosten tuomiot perustuu lakiin ja oikeusvaltiossa laki ON sama kaikille.

        Laki on Suomessa kaikille sama, vain tuomiot vaihtelevat. Ja tietenkin syyttäjä voi aina jättää syytteen nostamatta kuten Jyväskylässä tehtiin.


    • tärisee

      Tänää kiertää juttu et on ahdistellu pikkutyttöjä

      • 4lapsenÄityli

        Mitä ja missä?????


      • utelijas

        sivua ei löydy


      • tykkäävarmaan

        Hiton hienoa, että jaat linkkiä jossa näkyy henkilön nimi jonka Harjavallassakin melkein kaikki tuntee! Kysyitkö Tainalta saako jakaa keskustelupalstoilla?


      • mohamed-al-abdulah-waga

        Painu huora helvettiin. Täällä kukaan tarvitse keneltäkään mitään lupia.


    • mäootan

      sinä ketä tämän aloitti sanon vaan "olen valmis imemää pakolaisen kiveksiä" mä nautin joka kerta kun kuulen "pakolainen" teki sitä ja tättä että suvakit nyt se alkaa ja pahemmaksi menee joka päivä että "hauskaa 2016 vuotta teille suvakit" sanokaa kun teille riitää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe