Uskovainen ei osaa tehdä muuta kun pahaa.
tietokoneen suunnitteli ihminen
10
56
Vastaukset
Evolutionistien mukaan tiede on syrjäyttänyt Jumalan. Heidän mukaansa, mitä enemmän tiede selvittää luonnon mekanismeja, sitä vähemmän on uskomista älykkääseen suunnittelijaan eli Jumalaan.
Väite on rinnastettavissa siihen, että mitä enemmän opimme tuntemaan tietokoneen rakennetta ja mekanismia, sitä ilmeisemmäksi käy, että tietokoneella ei ole älyllistä suunnittelijaa ja tekijää, vaan se on kehittynyt asteettain evoluution mekanismeilla."Evolutionistien mukaan tiede on syrjäyttänyt Jumalan. Heidän mukaansa, mitä enemmän tiede selvittää luonnon mekanismeja, sitä vähemmän on uskomista älykkääseen suunnittelijaan eli Jumalaan."
Montako kertaa sinulle pitää selittää, ettei tiede ota kantaa Jumalaan, jumaliin eikä epäjumaliin?
Sivullisille pitänee kertoa, että "evolutionisti" on Mark5n luoma satuolento.- Fiksu_Kreationisti_
"Montako kertaa sinulle pitää selittää, ettei tiede ota kantaa Jumalaan, jumaliin eikä epäjumaliin?"
Ei ainuttakaan, koska argumenttisi ei pidä paikkaansa.
- Krevokki
Joo, olen kuullut saman määritelmän. Syytä kuitenkin muistaa, ettei tuota kaikki allekirjoita, koska jos tiedemies ei ymmärrä, ensimmäistäkään Jumaluuden määritelmää, tuskin hän on kovin varteenotettava tiedemieskään, vaan vain pelkkää rahaa opistoltaan puljaava koijari.
- Mikki13
Aivan, tietokoneet on luonut joku yliluonnollinen olio.
Ihminen ei pysty tietokonetta rakentamaan. Mene vaikka torille tarjoamaan 10000 euroa sille joka rakentaa sinulle tietokoneen siinä silmiesi alla. Eivät pysty. Joten tietokoneet on rakentanut Jumala tai sitten joku kehittyneempi muukalaisrotu.- Krevokki
Joo, Mikki13, noin se taitaa silti todella olla. Amerikkalaiset näyttivät kerran scifielokuvassa, että INTELIN prosessoria oli suunnitelemassa vihreähkö humanoidi.... Ja siellä oli muitakin lähiavaruudesta, tänne saapuneita tiedemies-humanoideja.... Enkelien tietoahan on paljon saatettu tarvita, tietokoneisiin, mutta luultavasti ihminen voi jotakin ymmärtäää silti siitä, ainakin Insinöörit ylpeilevät sen kaiken ihan itse tietävänsä, vaikka jos humanoidien vaikutus poistuu, taidamme vaikuttaa vain lievästi matematiikkaan hurahtaneilta pöljiltä apinoilta....
- Jackki
debiilijeesus mainitsi, että "uskovaiset ovat pahoja". Vanha testamentti allekirjoittaa tuon asian, "Ei ole ketään vanhurskasta, kaikki ovat Jumalan teiltä poispoikenneita ja pahoja". Tämä oli kuitenkin ennen Jeesuksen tuloa. Nykyään uskovaiset lankeavat usein syyttäjän rooliin, he eivät aina snaijaa, että he ovat itse valinneet silloin, "Saatanan roolin". Voi olla, että on olemassa jotakin "oikeita syytöksiä", mutta eipä tulee mieleen yhtään esimerkkiä, vaikka tietysti se, että "Kaikki maanpäälle päätyneet ihmiset, ovat syntiä tehneet, ja JUMALAN kirkkautta vaille".
- 6ut
Uskovaisille kaikki on suunniteltua eli koko sana on merkityksetön.
- Olet.paha
Siksi tietokoneet ovat vajaita ja tempukkaita kun ne suunnitteli ihminen omilla aivoillaan. Jumalan aivoitukset ovat yhtä korkeat kuin taivas on maasta. Hän loi alussa ihmisestä virheettömän oman kuvansa, mutta ihminen lankesi ja mieltyi syntiin. Synti sokaisi ihmisen niin että viisaus katosi hänestä.
- Mikki13
Olisiko kuitenkin niin että Jumala ensin yritti luoda ihmisen omaksi kuvakseen. Huomasi kuitenkin että tuli pahasti tyrittyä ja loi sitten tietokoneet omaksi kuvakseen?
Piru kuitenkin puuttui peliin Bill Gatesin muodossa ja näin ei saatu täydellisiä Linux koneita vaan pirun suunittelemia Windows koneita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784