Euron Iphonella kestotilaajaksi, nettihuijaus

annikaiida

Näin Facebookissa linkin jossa tarjottiin uutta iphone 6 vain yhdellä eurolla. Unen pöpperössä luin uutisen läpi mikä oli väärennös iltalehden sivusta. Ajattelin että voin maksaa yhden euron ja katsoa tuleeko puhelinta vai ei. Maksun maksettuani tajusin heti että se oli virhe. Sähköpostiini tuli tervetuliais viesti jossa toivotettiin tervetulleeksi cleandevice365 sivun jäseneksi. Olin siis tämän etutarjouksen kautta tietämättäni rekisteröitynyt sivun jäseneksi. Jäsenmaksu 59e oli veloitettu sitten tämän kuun alussa tililtäni. Tuolla 59 eurolla saisin ladattua tietokoneeseeni puhdistusohjelman. Saamassani sähköpostissa luki peruuttamismahdollisuuksista kuukauden irtisanomisjalla, mutta en saanut mitää vastausta yrittäessäni perua tilaustani. Siellä luki myös että jos emme pysty veloittamaan summaa tililtäsi pidätämme oikeuden irtisanoa jäsenyys. Eli tarkoittaako tämä että kortin kuollettaminen ei onnistu ja maksut vain kerääntyvät profiiliini. Pitäisikö tästä tehdä rikosilmoitus, koska minut on huijattu liittymään sivun jäseneksi. Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia? Tiedän olleeni huolimaton ja sinisilmäinen mutta tahdon tästä kierteestä vain eroon nimittäin opiskelijan pussissa 59e/kk tuntuu merkittävältä summalta.

146

5686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfwefw

      Odota kun se iphone tulee niin myyt sen ja saat rahaa maksuihin...

      • SESSAN1

        Sitä ei välttämättä tule.Vastasivat mun sähköpostiin,että mitään i-phonea ei ole luvattu vaan mahdollisuus osallistua arvontaan monen kuukauden kuluttua kun maksaa tuota cleaner ohjelmaa.Mun veli on sen hankkinut netistä ilmaiseksi


      • Ahu

        Tuskin tuleee puhelinta.itse tulin huijatuksi.kerrankuussa veloittivat tililtä 49,00 euroo. Kaks kertaa,sitten suljin kortin.


    • SIRMAKE

      Minulla, ymmärtääkseni tulee käymään samalla tavalla. Olen jo saanut laskun visakortilleni pankkiin, mutta EN YHTEYTTÄ TÄHÄN JOKA LUPASI PUHELIMEN 1E.
      OLEN MYÖS YRITTÄNYT PERUA TÄMÄ TAPAHTUMAN, MUTTA EN SAA YHTEYTTÄ.
      MITÄ PITÄIS TEHDÄ TAI MITEN PITÄISI TOIMIA OLLA MENETTÄMÄTTÄ RAHOJAAN?

      • Sessan1053

        Sama täällä puhelinta ei ole tullut,mutta reahat on kyllä otettu.Sulje pankkitilisi vastaisuudessa,muuten tämä hämäräfirma putsaa sen


      • Sessan1

        Vastaus tänään firmasta ._Si ulle ei ole luvattu mitään puhelinta,vaan mahdollisuus voittaa se tietyn ajan kestotilauksen jälkeen.Ottakaa te huijatut kaikki yhteyttä polisiin.Kyseessä kunnon huijaus,varsinkin jos on mennyt vahvistamaan Clean Devicen tilauksen.


      • hannuhyr70

        Sitä tilin veloittamista jatketaan aikojen loppuun saakka jos et ota yhteyttä pankkiin, puhelinta ei ole eikä tule. Rikolliset ovat poliisin tavoittamattomissa mutta rikosilmoituksen voi silti tehdä.


      • Charlie121

        Ainoa tapa saada ko maksu lopetettua on että teette rikosilmoituksen ja menette pankkiin joka sitten poistaa maksun tililläni. Elisa varoittaa ko sivun käyttämisestä.


      • syysihme

        Sama täällä tililtäni veloitettiin kaksi kertaa 49€ mutta onneksi pankki huomasi ja sulki korttini. Yritin ottaa yhteyttä sinne mutta ei pääse.
        Enpä usko että tulee mitään puhelimia.


      • Käteinen
        syysihme kirjoitti:

        Sama täällä tililtäni veloitettiin kaksi kertaa 49€ mutta onneksi pankki huomasi ja sulki korttini. Yritin ottaa yhteyttä sinne mutta ei pääse.
        Enpä usko että tulee mitään puhelimia.

        OSUUSPANKKI ei reagoi väittää että ole ensimmäinen tapaus. Käivin henkilökohtaisesti tänään 02.01.2017


      • Rikosilm
        Käteinen kirjoitti:

        OSUUSPANKKI ei reagoi väittää että ole ensimmäinen tapaus. Käivin henkilökohtaisesti tänään 02.01.2017

        Minulle kävi ilm. Sama. Tälläinen firma ku DM.HEELP.COM TAI DERMAMONTHLY VELOITETTU NORDEASSA 39 EUROA 5 KERTAA ELIKUUSTA LÄHTIEN. EN OLE OSALLISTUNUT MIHINKÄÄN I PJONE TAI MUUHUN. PASILAN POLIISILLE TEHTY RIKOSILMOITUS JA SIELTÄ SANOTTIIN RTTÄ NORDEA VELVOLLINEN KORVAAMAAN. PANKKI OLI KYLLÄ TOISTA MIELTÄ AAMULLA. NYT OOTELLAAN JA VIEDÄÖN RIKOSILMOITUS PANKKIIN. TEHKÄÄ IHMISET RIKOSILMOITUS. TIETOTURVA-AUKKO ON PANKUSSA.


      • Voivitsi
        Käteinen kirjoitti:

        OSUUSPANKKI ei reagoi väittää että ole ensimmäinen tapaus. Käivin henkilökohtaisesti tänään 02.01.2017

        No huomenna OP saa uuden Koiriöitapauksen. Mulla ihan sama homma.


    • kaisu57

      niin minäkin sain samalaisen huijauksen.Maksoin vaan 1e.ja nyt veloitetin tililtä 59e.en tietä mites pitäisi tehdä?todellakin pitäisi tehdä rikosilmoitus varmasti

      • Skunkkinäätä

        Kysymys kaikille saitteko koskaan puhelinta?


    • nnnnnn123

      Ilmoittakaa kottinne kadonneeksi.Siihen loppuu veloitukset sillä jos kanonneeksi ilmoittaa aina vaihtuu kortin numerot ja vanhoilla ei tuo voi enään veloittaa mitään.Ja unohtakaa koko pulju sitten kokonaan.

      • Skunkkinäätä

        Kirjoitin puljuun ja odottelen vastausta. Terveisin Sessa


      • SESSAN1

        Vastaus yllä.


      • huhu

        ite olin kans tyhmä sinisilmä.maksoin 1e,jonka jälkeen tililtä lähti 49e.kortti kuletettiin pankkini toimesta,


      • ArsFennica

        Dermamonthly.com'ilta tuli minulle s-posti, jossa onniteltiin 'liittymisestä palveluun' ja ilmoitetettiin salasana, jolla voi kirjautua (s-postiosoite tunnuksena) palveluun ja muuttaa profiiliaan (esim. lopettaa palvelun käytön). Kirjauduin ja lopetin palvelun käytön, josta sain vahvistuksen sivuilta. Ilmoitin myös luottokunnalle huijausveloituksista, jolloin todennäköisesti korttini uusitaan, eikä uusia veloituksia enää tule.


    • phi

      Joo menin samaan ansaan sinisilmäisyyttäni, eli maksoin ensin 1€ jolla piti tulla iphone puhelin mutta mitään puhelinta ei ole tullut ja nyt on tilllä varaus 79€ enkä ole
      saanut mitään vastineeksi eli minusta selkeä huijaus ja aion olla poliisiin yhteydessä heti virka-aikana. Tilini olen käynyt vaihtamassa eli ainakaan enempää kuin 80€ ei pitäisi hävitä, Kyseisen firman sähköpostiosoite johon jäsenyyden voisi perua ei toimi
      ja Helsingissä olevassa puhelinnumerossa pyörii joku englanniksi luettu teksti josta kielitaidottoma en ymmärrä mitään.

      • annikaiida

        Kuolletin korttini joten kortilta ei pysty enää veloittamaan. Laitoin sähköpostia uudestaan, jossa vaadin että henkilötietoni, tilitietoni ja tilaukseni poistetaan heidän tiedoistaan.Sain yllättäen myös vastauksen kyseiseltä cleandevice365 yritykseltä ja he lupasivat peruuttaa tilaukseni. Saa nähdä riittikö tuo vai joudunko vielä olemaan yhteydessä sinne tai poliisiin...


      • raeXX
        annikaiida kirjoitti:

        Kuolletin korttini joten kortilta ei pysty enää veloittamaan. Laitoin sähköpostia uudestaan, jossa vaadin että henkilötietoni, tilitietoni ja tilaukseni poistetaan heidän tiedoistaan.Sain yllättäen myös vastauksen kyseiseltä cleandevice365 yritykseltä ja he lupasivat peruuttaa tilaukseni. Saa nähdä riittikö tuo vai joudunko vielä olemaan yhteydessä sinne tai poliisiin...

        Mites kävi ? Peruutettiinko sinun jäsenyys tuon sähköpostissa saamasi lupauksen mukaisesti ? Ja mistä sait sähköpostin, mihin kirjoitit ? Koska tuolle clendevice365 sivuillehan ei pääse - tai ei kannata mennä, kun on ilmoitettu haitalliseksi.

        Kaverini ei saanut tältä firmalta mitään sähköpostia, ainut yhteydenotto oli katevaraus 5 €. Eikä missään lukenut ehtoja, mitkä lain mukaan pitää selkeästi esittää, ennenkun asiakas sitoutuu maksamaan mitään.

        Mihin sähköpostiosoitteeseen siis kirjoitit. Voisin välittää kaverilleni tuon sähköpostiosoitteen, mihin hän voi olla yhteydessä.
        Tosin voi olla että hän on kuollettanut korttinsa, mutta en tiedä riittääkö se, vai pitääkö vaihtaa koko pankkitili ?


      • SESSAN1
        annikaiida kirjoitti:

        Kuolletin korttini joten kortilta ei pysty enää veloittamaan. Laitoin sähköpostia uudestaan, jossa vaadin että henkilötietoni, tilitietoni ja tilaukseni poistetaan heidän tiedoistaan.Sain yllättäen myös vastauksen kyseiseltä cleandevice365 yritykseltä ja he lupasivat peruuttaa tilaukseni. Saa nähdä riittikö tuo vai joudunko vielä olemaan yhteydessä sinne tai poliisiin...

        Mulla ei ole kuin Visa Electron ja jos katetta ei ole,mitään ei veloiteta


    • 1948

      Minäkin pidin itseäni viksuna .mutta en pidä enää pääsivät per---le huijaan vaihtakaa ihmeessä tilinne toiseen eivät pääse tanskalaiset rosvot toistamiseen mellastaan meidän rahoilla

    • raeXX

      kaverillanikin oli kännykässään kuulemma joku Elisan turvaohjelma, mikä lupaa estää haitalliset sivustot ja tietojen kalastelut, mutta eipä vaan ollut.
      Kysyin mitä teki että tuo mainos oli tullut ja on tällainen sovellus kuin "Supertyökalu" jos oikein ymmärsin, minkä kautta tuo mainos oli tullut.
      Aika usein näkee näitä mainoksia juuri ilmaisilla härpästikkelisovelluksilla, niitä ei pahemmin kannata latailla.

    • raeXX
      • Mutkilainen

        Tämän linkin lukeminen ei onnistu, ellei ole hankkinut HS:n tunnuksia. Lukuoikeus maksaa mainoksen mukaan 1 euron, tosin tämä ei sentään taida olla huijaussivusto?


    • Huijareit

      Niin,,prkl.minäkin sitten tähän samaiseen ns.huijattuun ryhmään..pakko vaihtaa siis tilinro? APUA!,Miten tyhmä voin olla!! :(

    • Helpus

      Mistä saan niitä yhteyttä joudun kans saman tilanteen tilini meni raha 79€. Mistä saan niitä yhteyttä voitko joku auttaa

      • voimeitäressukoita

        Helpointa lienee kuolettaa pankkikortti ja tilata uusi (tulee uusi kortin numero). Ja tämän jälkeen ymmärrät, että jos joku tarjous on liian hyvä ollakseen totta, se ei ole totta.

        Täytyy ihmetellä, miten ihmiset ovat tämmöiseen lankaan menneet. Näkeehän sen nyt pyllysilmälläänkin, ettei tuo VOI olla rehellinen tarjous.


      • Mikähuijaus
        voimeitäressukoita kirjoitti:

        Helpointa lienee kuolettaa pankkikortti ja tilata uusi (tulee uusi kortin numero). Ja tämän jälkeen ymmärrät, että jos joku tarjous on liian hyvä ollakseen totta, se ei ole totta.

        Täytyy ihmetellä, miten ihmiset ovat tämmöiseen lankaan menneet. Näkeehän sen nyt pyllysilmälläänkin, ettei tuo VOI olla rehellinen tarjous.

        Tein juuri samanlainen ja aion tehdä poliisi ilmoitus kans uusi kortti on tilattu en ikinä tästä lähtiän usko mitään tommoista!!! Pelkää huijaus !! Menetin mun raha 79e turhaan


      • pahpah
        voimeitäressukoita kirjoitti:

        Helpointa lienee kuolettaa pankkikortti ja tilata uusi (tulee uusi kortin numero). Ja tämän jälkeen ymmärrät, että jos joku tarjous on liian hyvä ollakseen totta, se ei ole totta.

        Täytyy ihmetellä, miten ihmiset ovat tämmöiseen lankaan menneet. Näkeehän sen nyt pyllysilmälläänkin, ettei tuo VOI olla rehellinen tarjous.

        Ei muuten auta pankkikortin vaihtaminen, ei edes tilin sulkeminen ja uuden avaaminen.
        Minulta veloitettiin joulukuussa vitosen joka meni katevaraukseen. Se katevaraus oli siellä yli viikon. Sitten kun peruin jäsenyyteni heti seuraavana päivänä kun tajusin mokanneeni ja pyysin poistamaan tuon katevarauksen, niin uskoi sitten viikon päästä.
        Mutta... uudesta tilistä oli nyt viime viikolla 22.1.16 lähtenyt 5 e. tietoine cleandevice365.com...
        Eli vaikka olin tehnyt tuon mokan vanhan korttini tiedoilla, niin se seuras mua, vaikka nuo kortin tiedot eivät pitäneet edes paikkansa enää, koska on roskiksessa ja lopetettu. Tilikin siis lopetettu ja avattu uusi.

        Onneksi toistaiseksi kuitenkaan ei muita maksuja ole tiedossa.


      • SESSAN1

        Sähköpostitse tai soittamalla,puhuvat englantia


      • kokki64

        kävin elisan sivuilla ja , sieltä poitettuani tuli sivustooni, että nokia myy 1€ puh.Rajallinen! iPhone 6s vain 1 € koska siihen liitty lain säädäntö. Tein tilauksen ja ilmoitti että kiitos tilauksesta.

        Kirjautua DermaMonthly ja aloittaa. Salasana on....mutta voit muuttaa, että kun olet kirjautunut sisään (jota myös suosittelemme tekemään).Jos tarvitset apua, olemme täällä sinua varten.
        Ota kosketus [email protected] ja saamme takaisin sinulle vastauksen - tyypillisesti 24 tunnin kuluessa (vaikka ei viikonloppuisin).TilauksenTunnus.......Tuote: 5 päivää jäsenyytenä

        DermaMonthlyMäärä: 1 EUR

        vilpittömästi DermaMonthly

        Käänsin guuglella tekstin suomeksi, ja teen huomenna poliisille rikosilmoituksen. otan kännykällä kuvat viesteistä ja pitänee soittaa pankkiin että estävät luoton puolelta tili siirrot tililtä. On kieroja johon minäkin lankesin. Joten opiksi muille.


    • Hyväbisnes

      Täällä kanssa. Iphone jäi tulematta. Sen sijaan lähettivät mp3 soittimen. Tililtä -79e rikosilmoitus kannattaa tehdä

      • Reimo

        Halpaan menin. Kortti sulkuun ja uusi kortti tilalle. Vakuuttivat pankista että eivät voi enää veloittaa mitään uudelta kortilta.


    • Rikosilmoitus

      Cleandevise365.com
      Ehdottomasti huijaus! Vaatijaa rahat takaisin!

    • Yhtätyhmä

      CleanDevice365 FI
      Mä sorruin samaan mainokseen, Iphone 5,- Ehdoissa lukee, että sinulla on 3 pvän oikeus katua tilausta ja perua jäsenyys. Peruin samana päivänä, varmuuden vuoksi vielä seuraavana toisella viestillä. Vastaus tuli 6 vrk. kuluttua, ettemme enää veloita tililtä maksua. OK, MUTTA luottokortti lasku tuli ja siellä oli veloitettu 4. päivänä 79,00 VAIKKA mainos oli että 69,00 kk. No nyt odotellaan että tuleeko mitään vastinetta rahoille, vai uskaltaako odotella seuraavaa kk ja luottaa, että se loppui siihen... Tässä itsekseni totesin että tyhmyydestä sakotetaan... Olen useinkin tilannut jonkun edullisen tarjouksen ja lukenut ehdot hyvin ja luvattu on toiminut aina ennen... mutta nyt ei näköjään. Yllä oleva sp osoitelinkki vastasi minun valitukseeni...

      • W63tdi

        Kortti sulkuun!!!


    • yhtätyhmää

      Tutustumistarjous
      Cleandevice365.com rekisteröitymiseen kuuluu useimmiten oheistarjous. Vastaanottaaksesi diilin, sinun tulee noudattaa tervetuloa-viestin ohjeita. Diiliä ei lähetetä automaattisesti väärinkäytösten ja virheiden vuoksi. Tästä syystä on siis tärkeää, että vahvistat tietosi 5 päivän kuluessa profiilisi kautta. Mikäli peruutat jäsenyytesi 5 päivän sisään tai mikäli emme pysty veloittamaan luottokorttiasi, menetät oikeuden tervetuliaislahjaan. Osoite vahvistetaan lähettämällä kopio jostakin laskusta, josta ilmenee nimi ja osoite. Esimerkiksi sähkölasku. Huomaathan, että kopio passista ei riitä, sillä siitä ei ilmene osoitetta. Vaihtoehtoisesti voit vahvistaa osoitteesi profiilisi kautta. Tuhoamme kaikki meille lähetetyt osoitetiedot asianmukaisesti tarkastuksen jälkeen


      Näin sitä tultiin hujatuksi . Oikeus perua 3 vrk. sisällä jäsenyys. 5 pvän sisällä perutut jäsenyydet menettävät oikeuden "tervetuliaislahjaan" Joten 79,- meni 5,- lisäksi...

      • Täysinkäsittämätöntä

        Huom. Siellä oli vielä ohje: ensimmäisen 48h aikana ei ole mahd. Perua. Eli vain kolmantena päivänä!!!!!!! Jos silloinkaan.


      • Huijjattiin

        Saisi osoitteen niin voisi käydä kylmässä euron pöytään ja katsoa miten käy!!!!!


    • Jonde1994

      Haha näin itse saman mainoksen mutta en tosiaan uskonut koko asiaa. Eli en tilannut koska toi ei käy loogisesti mitenkään järkeen että iphone 6s saisi 1€.. Ei saa olla liian sinisilmäinen

    • snake44547474

      Tapahtui minullekin! Minun tilistä meni kans 79€ Sekä 1€ mitä mä maksoin heille! Ilmoitus tehty, pankki suljettu!

    • MiksiMiksiMiksi

      Tietääkö kukaan kauanko tätä jatkuu. Eikö kukaan saa tätä kuriin?! Kauanko tuo firma saa mellastaa täällä!?

    • meeermuers4

      Oletteko saatana autisteja kun menitte tuohon :DDD

    • CleanDevice365sucks

      Tutun kuuluinen juttu. Tähän mennessä minuakaan ei ole huijattu, mutta kerta se oli ensimmäinenkin. Kunhan nyt kaikki tiedottaisivat näkyvästi, että ihmiset eivät mene enää samaan lankaan. Mistä ihmeestä 79 euron maksu tuli, kun ehdoissa puhuttiin 69 eurosta?!! Ja summa perittiin sen jälkeen kun olin peruuttanut jäsenyyden, jota en edes ollut koskaan vahvistanut. Ehdoissa mainittu puhelinnumero ei luonnollisesti ole käytössä... Ja lahjan kommentoinnin keksittyjä, koska siihen ei itse pysty jättämään kommenttia. CleanDevice365 on HUIJAUSTA pahimmasta päästä ja vielä hyvin viimeisteltyä!

    • Mutkilainen

      Minäkin meinasin ensin tilata 1 euron iPhonen, mutta kun luin ensin tilausehdot, missä mainittiin 59 euron kk-jäsenyys, joten tämän tarjouksen puhelin jäi tilaamatta.

      • Hölömö1

        Sama homma. Eivätkai mistään saa tili- tai korttitietoja ellei niitä sinne itse ole antanut?


    • Typerys

      En tiedä mikä minut sai uskomaan tuohon. En koskaan ennen ole uskonut. Missään ei lukenut muista maksuista ennen kuin olin puhelimen tilannut ja tuli vielä uusi mainos tabletista.
      No nyt on kortti kuoletettu. Siihen meni 10e ja 1e minkä hyväksyin.
      Onkohan kukaan puhelinta saanut? Siis jos on ohjeiden mukaan toiminut.

      • pahpah

        pelkäänpä että ei auta edes kortin kuoletus. Eikä tilin vaihtaminenkaan.
        Niinkuin tossa aikaisemmin tänään kirjoitin:
        "

        Ei muuten auta pankkikortin vaihtaminen, ei edes tilin sulkeminen ja uuden avaaminen.

        Minulta veloitettiin joulukuussa vitosen joka meni katevaraukseen. Se katevaraus oli siellä yli viikon. Sitten kun peruin jäsenyyteni heti seuraavana päivänä kun tajusin mokanneeni ja pyysin poistamaan tuon katevarauksen, niin uskoi sitten viikon päästä.

        Mutta... uudesta tilistä oli nyt viime viikolla 22.1.16 lähtenyt 5 e. tietoine cleandevice365.com...

        Eli vaikka olin tehnyt tuon mokan vanhan korttini tiedoilla, niin se seuras mua, vaikka nuo kortin tiedot eivät pitäneet edes paikkansa enää, koska on roskiksessa ja lopetettu. Tilikin siis lopetettu ja avattu uusi.

        Onneksi toistaiseksi kuitenkaan ei muita maksuja ole tiedossa."


    • nhuijausi

      apua . tyhmä minäkin keskeytin toiminnon, mut kerkisin laittaa kortin numeron. enkä saa peruttua. mitä tehdä. tili uudeksi.

    • hölmöläinen

      Menin samaan halpaan eilen 31.1. Hyvä ystäväni neuvoi minut näille sivuille ja sieltä löysin neuvon kuolettaa korttini. Neuvo oli hyvä. Pankki kuoletti korttini saman tien ja Netsissä sanottiin, ettei veloitusta ollut vielä tapahtunut. Netsistä vakuutettiin myös, että kortin kuoletuksen jälkeen ei ole mahdollista uudelta kortilta veloittaa.
      Säilyin pelkällä säikähdyksellä sekä tietenkin kortti oli uusittava, joka on sinänsä pieni vaiva. Mietin nyt, että pitäisikö kuitenkin tehdä rikosilmoitus?

      • Daiju123

        Menin kanssa tähän samaan. Mutta soitin myös kortin sulkupalveluun, ja sieltä sanottiin että ei ole mitenkään mahdollista että kyseinen pulju veloittaisi uudelta kortiltakin koska kortin numero vaihtuu.


    • sekoseko

      Samaan halpaan menin minäkin. 5 79 euroa jo mennyt. Nyt alkaa kortin kuoletus. Voi!

    • omamoka

      Halpaan menin minäkin :(., eli iphone-jutskaan.
      Vuorokauden ajan mietin asiaa ja luin sopimusta, ja tajuisin ei HE......I .En vahvistanut sähköpostiin tulutta jäsenyyttä. Laitoin viestissä olleeseen sähköposti osoitteeseen mailia, että haluan irtisanoa ostokseni ja jäsenyyteni välittömästi. Vastasivat viestiin n. 6 tunnin kuluttua. Kertoivat jäsenyyden olevan irtisanottu, ja ettei lisäveloituksi tililtä tehdä. Ostopäivänä tililtä oli veloitettu 1 euro, ei muuta. Aluksi ajattelin, että asia on ok, mutta nyt kun on tullut selville, että tämä on selvä huijaus, kuoletin äsken sulkutilillä pankki/luottokorttini kaiken varalta....joten nyt tässä odotellaan uutta korttia 1-2 vk.

    • jepppjepp

      Hah, en ollut näköjää ainut joka meni samaan lankaan. Aamukaffeella luin tänää iltalehtee, ja näin tuon uutisen. Normaalisti en klikkaa mitään mainoksia tms, mutta kun oli oikea uutinen.Toki ajattelin, että jos Iltalehdel lukee, niin pakkohan laittaa luuri tilaukseen. Sit hetki sen jälkeen luin jostain, että Iltalehden nimissä leviää huijaus. Kiroilin paljon, ja soitin äkkiä pankkiin, että sulkee korttini, ja nyt joutuu odotella uutta korttia noin 2 viikkoa. En vahvistanut mitään jäsennyyttä ja enkä lähettänyt mitään sähköpostia, katevaraus näkyy vain sen yhden 1 euron. Mutta eivät voi sitäkään lunastaa, kun kortti on suljettu.

    • lipposenpave

      Miksi joku myis 1e puhelimia. tai mitään muutakaan.

    • kaurapuuro5

      kiesus teitä puupäitä! ei mitään 600€ puhelinta saa 1€ ostettua! kyllä ihmisiä on sitten helppo huijata!

    • Jestastaas

      Kuinka tyhmä on oltava, että luulee saavansa kyseisen puhelimen eurolla????

    • 4-4

      Kyllä tämä touhu näköjään sittenkin kannattaa, sille huijarille.

      En olisi uskonut helvetin tyhmiä ihmisiä olevan näin paljoa.

      • viisatelijalle

        On se vallan hyvä että joukossa on viisaita jotka osaavat mollata
        muita joita on huijattu.


    • Kiki2

      Joo ja vielä oli facebook profiileja joissa ihmiset vahvistivat saaneensa puhelimen nopeasti.Tehkää rikosilmoitus!

      • liianhelppoa

        Et nyt sitten tajunnut niitä fb-profiileita huijaukseksi? Kävin hymyssä suin katsomassa miten huijaus toimii; tekaistut urlit (näyttää hesarin urlilta, mutta ei mitään tekemistä niiden kanssa) fb profiileissa EI linkkiä -> tekaistuja, hoono soomi läpi sivujen jne jne. Oikeasti ihmiset, ryhdistäytykää! Ei noin helppoihin voi mennä! Katsokaa se urli huolella; se yksin paljastaa jo lähes kaiken.


    • SuivaannuttaaRajusti
      • Fir

        Räjäyttää taivaan tuuliin. No onhan tossa osote missä paukahtaa!


    • Mirjami60v

      Minulle tuli tänään onnittelut että ole voittanut kyseisen puhelimen.!!!!?? 1 euron toimitusmaksu !!
      Tytär ja puoliso kielsi vastaamasta mutta uteliasuuteni voitti. Ihmettelin kun 1 € piti maksaa Visalla?? Nyt tytär lähetti näitä vinkkejä joten aioin todellakin seurata Visa tiliäni sekä käyttää laki tai kuluttajavirastoa ennen kuin maksan mitään. Jos jotain ongelmia tulee niin en todellakaan enää ota mitään netillä tarjottua jatkossa. Kaupasta saa rahalla mitä tarvitsee.
      Minullekin tuli joku tervetulotoivotus jäseneksi ?? En ole mitään jäsenyyttä halunnut/hakenut.

    • Toraakkeli

      Visa ja Mastercard varmistaa aina käyttäjänsä jälkeenpäin elikkä tehkää kuoletus kortille HETI ja sitten reklamoikaa E-maililla tuota firmaa ja säästä joka maili firmalta tai itseltä jotka sitten lähettätte Visa/mastercard etc reklamointi hakemukseen.
      Sitten lähetätte Visa/Mastercard etc reklamaation. Sieltä maksavat rahat takaisin ja lähtevät firman perään hakemaan saataviaan jos asia on pihvi ja huijaus selvä.

    • äippä1979

      olisiko jollain se sähköpostiosoite kyseiseen puljuun. mun alaikäinen lapsi oli tuohon lankaan mennyt. Kortti on kuolletettu ja reklamaatio pankille tuli hylättynä takaisin. Tuo ei ole rikos eikä virhe, kun on itse pankkikortin numeron niille antanu. haluaisin kuitenkin olla kyseiseen firmaan yhteydessä ja valittaa siitä, että ovat alaikäisen rahat vieneet.

    • Hippe-67

      laitoin tulikiven katkuista viestiä osoitteeseen [email protected]
      n. 15 min kuluttua sain alla olevan viestin:

      Dear Customer.

      You are now unsubscribed from cleandevice365.com.
      We hope to see you as an active member of our services in the near future.

      Best regards,

      Customer service

      Euro oli hävinnyt tililtä, toivottavasti ei tulevaisuudessa muuta :-/
      En koskaan kyllä aktivoinutkaan tunnustani.
      Täytyy tunnustaa, kyllä ihminen on pöhölö kun uskoo tuolaiseen!

      • omamoka

        minä tein samoin, lisäksi kuoletin kortin....en luottanut tuohon vastausviestiin


    • luottokortin_numero

      Ei tuossa mitään laitonta taida olla. Muistaakseni firma pyörii Tanskassa ja hyväksymällä ehdot (3 päivää peruutusaika) liityt siihen "musiikkiklubiin" jäseneksi saaden "tilaajalahjana" jotain mp3-soitinta ja vastaavaa.

      Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.

    • Petetty-mummo

      Minä sain 14.12-15 viestin , että olet voittanut kyseisen puhelimen !!! Maksamalla 1€ postituskuluja puhelin on minun.
      Niimpä menin lankaan ja maksoin sen 1€, mutta ei tullut puhelinta eikä mitäänn tervetuliais viestiä missä olisi pitänyt rekistöröityä joten en ole mitenkään ollut heihin yhteydessä, kunnes tammikuussa tuli pankilta kirje, olin ylittänyt tilini 82€
      Niimpä rupesin selvittämään mihin sieltä on kadonnut moinen rahasumma niin tämä cleandevice365.com. oli veloittanut tililtä 79€ sekä kahteenkertaan tuon euron.
      Maksoin ihan tarkoituksella sen euron s-pankin poonus tililtä jossa ei ollut kuin 2€ ajatuksena ettei se ole visa ja siellä ei ole katetta, mutta kyllä vaan olivat rahan saaneet.
      Laitoin välittömästi viestiä kyseiseen firmaan ja selitin asian ja pyysin heitä maksamaan rahani takaisin. Vastaukseksi tuli, puramme jäsenyytesi emmekä enää veloita mitään, minun olisi pitänyt purkaa jäsenyyteni kolmen vuorokauden aikana siitä kun tervetuliais viesti tuli, joka ei milloinkaan minulle tullut ja toivottivat vielä tervetulleeksi uudelleen.
      Olen tässä miettinyt tehdä rikosilmoitusta auttaisiko se saamaan rahoja takaisin sillä pankkiin pitää olla rikosilmoitus tehtynä ennen kuin voi tehdä reklamoinnin.
      Onko kukaan tehnyt rikosilmoitusta ????? Onko siitä mitään hyötyä??

    • Aikasinisilmäinen

      Minäkin olin mennä lankaan, ehdin jo täyttää yhteystietoni. Onneksi luin ehdot läpi ennen maksua. Ne vaikuttivat nimittäin oudoilta. Koetin myös soittaa ehdoissa olleeseen numeroon, mutteihän sitä numeroa ollut olemassakaan. Sitten googlasin firman ja huomasin sen olevan huijaus. Olen ikuisesti kiitollinen siitä etten maksanut yhtään mitään. Huh!

    • fsociety

      vittu te olette typeriä :D ihan oikeen teille, kuinka paljon näistä on teitä varoiteltu? käyttäkää nyt jumalauta niitä teijän aivojanne idiootit.

      • teoriansa_kaikilla

        Kas kun älypuhelin ja tietokone ovat keskimääräistä ihmistä fiksumpia, ja se vähäinenkin oma ajattelu voidaan muutenkin ulkoistaa Suomen valtiossa kaikennäköisille "auktoriteeteille".


    • K_Alien
    • Pomeloota

      Aikamoista ahneutta sanon minä, enkä tarkoita myyjää! Miksi pitää saada tommonen rakkine eurolla? Ostakaa nyt hyvät ihmiset kirjoja ja lukekaa. Maailmankuvanne muuttuu lukemalla, koska te muututte. Vai että eurolla :)

    • EIKUUNA

      Lähetin tällaisen kirjeen Cleandevicelle:

      Hei,

      OLETTE VELOITTANEET LATTOMASTI TILILTÄNI 79€. OLEN TEHNYT RIKOSILMOITUKSEN HUIJAUKSESTANNE.

      EN OLE REKISTERÖITYNYT JÄSENEKSENNE KOSKA EI OLE EDES TEINYT JÄSENYYDESTANNE, LUI KESKUTELUPALSTALTA, ETTÄ
      YHDEN EURON TILAUKSEEN LIITTYY MYÖS JÄSENNYYS. PUHELINTA EI SAA 1 EUROLLA VAIKKA OLETTE SEN LUVANEET,

      OLKAA HYVÄ JA POISTAKAA KAIKKI MINUA KOSKEVAT TIEDOT REKISTERISTÄNNE JA ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ GIGANTIN VIESTEJÄ.

      KOSKA OLETTA LUVATTA KÄYTTÄNEET GIGANTIN NIMEÄ VIESTEISSÄNNE, JA SITEN HUIJANEET IHMISIÄ LUULEMAAN, ETTÄ GIGANTI TOIMITTAA PUHELINMEN TESTIKÄYTTÖÖ JA SEN SAA OMAKSI 1 EUROLLA.

      KOSKA USEAT IHMISET OVAT TEHNEET RIKOILMOITUKSEN, NIIN JOUDUTTE OIKEUTEEN JA MAKSAMAAN SUURET KORVAUKSET.

      t. EKUUNA

      PS, EN ANNA MITÄÄN PASSIN TAI OSOTTEENI TIETOJA HUÍJAREILLA REKISTERISTÄ POISTOA VARTEN. POSTAKAA TIEDOT SÄHKÖPOSTIOSOITTEENI PERUTEELLA.

    • LippoLokki

      En näköjään ole ainoa joka on mennyt samaan halpaan. Multa meni 84 euroa puhelimeen jota en koskaan tule saamaa.

    • TavanTalloja

      Olen etsimässä itselleni tarjouspuhelinta kun entinen alkaa olla loppuun kulutettu. Minulle on tullut toistamiseen aina eri nimellä viestejä tyyliin "Toimitusongelmia sähköpostiosoitteeseesi. Oletko lopettanut viestiemme lukemisen tai vaihtanut liittymää? Tämä on viimeinen yrityksemme muistuttaa sinulle varatusta iPhone 6S puhelimesta vain 1:llä eurolla". Hetkinen. Siis tuon mallin puhelimet maksavat liikkeissä 600 euron korvilla ja netissä varmaan saman verran: kuka ottaisi niin paljon takkiinsa että antaisi sellaisen käytännössä ilmaiseksi "harvoille ja valituille" ilman mitään vastinetta? Kyseessä on niin uusi malli että varmasti kyseessä ei ole edes varaston tyhjennysoperaatio tms. Olin vähällä langeta ansaan, mutta onneksi päätin tulla tänne katsomaan, onko kenties jollakin kokemusta siitä onko tämä huijausta! Kiitos kun kerroitte kokemuksistanne! Meidän kuluttajien kannattaa oikeasti harkita kolmeen kertaan todellista tarvetta ja toimittajan rehellisyyttä, laskea yhteen kaikki osatekijät ennen kuin tilaamme internetistä yhtään mitään! Otan osaa niiden puolesta jotka ovat joutuneet petoksen uhreiksi!

    • SelvittäkääEnsin

      Kyseisen lafkan sähköpostit saa eliminoitua sähköpostin valikosta ettei tule samanlaisia tarjoushuijauksia ainakaan samalta lähettäjältä.

    • Betonivalaja

      Mä kaivan jokaisen nilkin kavereiden avustuksella tanskassa kiinni ja ja raha tulee korkojen kera tai ovat pohjanlahdessa kalanruokana.

    • Dynamite

      Räjäytetään noi rosvot taivaan tuuliin

    • Huijatttu

      Hei kaikki huijatuksi tulleet minä mukaan lukien.
      Nyt joukolla tekemään rikosilmoitusta pankin kautta. Jos vaikka saisi joskus muutaman euron takaisin.Pankki kuolettaa korttisi ja tilaa uuden joten sillä ei pysty enää käyttämään tiliäsi.

      • Tuulan

        Auttakaa mua joku.menin halpaan ja sama juttu. Riittääkö pelkkä kortin kuoletus???


    • klpo

      Ensimmäinen tehtävä on aina kuolettaa kortti.

      Toiseksi ottaa yhteyttä pankkiin tai luottokuntaan.

      Luottokortille tulleet maksut voi perua.
      Jos selvittää pankille/luottokunnalle huijaustarinan
      niin ne poistavat luottokorttilaskulle tulleet huijausmaksut.

    • kysymysmerkkinä

      Oon aina ihmetellyt, että oikeastiko jollakin ei käy epäilyksen häiväkään mielessä, kun tarjotaan jotain kallista ilmaiseksi tai eurolla. Mutta ei näköjään..

    • röyhkeää

      Tuli näytölle popup juttuna, logot ja suomalaisten kokemukset esitettiin myös. Ekat laskut tuli firmasta ThrillerStream ja sitten myös ko lafkasta. Huomasin tapahtuneen tarkasteltuani Visalaskuja. jäsenyyden peruminen ei meinnnut onnistua mitenkään. Nyt luottokortti suljettu, reklamaatio ja rikosilmoitus tehty. Kyllä bookingcomin.com on jatkossa ainut palvelu, jota netin kautta tilallen ja maksan.
      En vieläkään tiedä,miten kaikki oikein tapahtui...... Noin tyhmä olen ollut!

    • Shiporama

      Minulle on sattunut ihan sitä samaa eli puhelin 1:llä eurolla mutta yritys on nimeltä Shiporama.com. Kortti on suljettu ja olen lähettänyt kirjeen
      tähän osoitteeseen: [email protected]. Onko niin että firma vaihtaa nimensä jatkuvasti?

      • Lapissakin_huijattu

        Viimeksi eilen 27.7.2016 jouduin itse samaisen huijauksen kohteeksi. Se käytti TeleFinlandin nimeä - olen hyvä TeleFinlandin asiakas ja nyt minulle tarjotaan 3:sta vaihtoehdosta mahdollisuus valita 1 € hintaan tuote. Pyydetään Visa kortin numeroa - osoitetta jonne lähettävät tuotteen - jne. Jossain vaiheessa tuli vahvistuskatkos ja sain sähköpostiini "Laura Pietiläiseltä" ainakin 5 emailia "oliko minulla jokin vaikeus täyttää lomake" - hän voi auttaa. Eipä vastannut "Laura Pietiläinen" kysymyksiini jossa epäilin asian aitoutta. Kun lopilta otin yhteyttä TeleFinland yhtöön, siellä ei tiedetty asiasta saati yhteistyöstä mitään. Eli kyse on jostain muusta intressistä. Pankki sulki korttini pyynnöstä - joten asia pitäisi olla pelastettu. Tilille oli jäänyt merkintä "katevaraus 1 €" joka poistunee sieltä tai sitten se jää "minun tyhmyyden hinnaksi". Tosi paska juttu ! Ettäs kehtaavat moisilla asioilla huijata. Ja se yhtön nimi näytti olevan shiporama.com


    • scrued

      Tulin huijatuksi. Firman nimi oli eri. Kortin sulku heti kun tajusin että tililtä oli napattu maksamani euron lisäksi 49 euroa. Näillä houkuttimena oli Samsung edge. Ja luvattua puhelinta ei oo näkyny. Varokaa kaikkia 1 e puhelintarjouksia!

    • huijauslaskut

      En ole edes erehtynyt tilaamaan kyseistä tavaraa mutta olen saanut kaksi laskua kyseiseltä firmalta ja tein niistä rikosilmoituksen. Pankkikortin jouduin myös vaihtamaan, en ymmärrä mistä ovat saaneet pankkikorttini numeron johon lasku oli osoitettu..

      • tuuls

        Riittääkö kortin kuoletus¿


    • voimatonko

      Agressiivista mainontaa tulee kyseisestä lafkasta päivittäin. Tähän mennessä ovat veloittaneet 1€, vaikka en ole edes liittynyt / sitoutunut mihinkään. En ainakaan tietoisesti. Jos rahaa alkaa häviämään tililtä, niin menen poliisille tekemään rikosilmoituksen, tai pankiin uusi kortti, tai kokonaan uusi tili.

    • Aivonarikka

      Menin tänään 6.8.2016 helppoon,oli aivot naulassa! Google chromen kautta tuli viesti Derma Monthly nimisestä yrityksestä jossa luvattiin Samsung, joku 7 koekäyttörymässä olemisesta puhelin 1 eurolla. Euro oli velvoitettu tililtä, kun aloin tarkastella muiden kokemuksia jonka jälkeen tajusin huijauksen. Suljin heti korttini ja saan viikon päästä uuden. Perhon heti tilauksen saa.ääni vahvistus sähköpostiin,jonka osoite ilmoitettiin olevan virheellinen. Oletteko muut saaneet tältä huijarilta viestejä? Kuulunee noiden edellisten joukkoon.

    • Höynäytetty

      Ihmettelin, kuinka s-pankin luottopuolelta oli rahaa hävinnyt. Katsoin tv1 ohjelman nettihuijauksista viime perjantaina ja vasta silloin älysin, että joku käy tililläni.
      Tiliotteessa näkyy Clobaldea... on velottanut 59€ tililtäni 11.7.
      Täytyy etsiä aikaisemmat tiliotteet ja katsoa kuinka paljon on kaikkiaan viety.
      Tv-ohjelmassa ohjeistettiin lopettamaan tili ja tietysti kannattaa aina tehdä rikosilmoitus,kun tulee huijatuksi.
      Keväällä oli mm. Gigantin ja Lidl:n ilmoitus netissä, jossa piti soittaa tiettyyn numeroon, johon soitinkin 2 krt. Puhelinmaksuilla rahastettiin, koska niistä ei saanut mitään tolkkua.
      Turha on haukkua ketään tyhmäksi, sillä ainakaan me vanhemmat ihmiset emme seuraa päivittäin nettiuutisia ja käy näillä sivustoilla.

    • hessuonpiip

      Tyhmyyttäni tulin huijatuksi. 1€ veloitettiin. Nyt on kortti suljettu ja uusi kortti tulee minulle. Pankki sanoi, että pelkkä kortin vaihto riittää, mutta jos huijaus vielä jatkuu että rahaa häviää tililtä, niin sitten rikosilmoitus.

      • Aivonarikka

        Peruin kortin ja soitin Visa asiakaspalveluun josta sain selville että tililtäni ei ollut vielä veloitettu edes sitä yhtä euroa, eivätkä voi veloittaakaan enää. Ilmoitin osoitteeseen [email protected], että perun aiemman suostumukseni/tilaukseni ja pyydän poistamaan kaikki vastaanottajalle luovuttamat tietoni.
        Sain vastauksen, että peruminen tulee suorittaa itsepalveluna osoitteessa: https://dermamonthly.com/unsubskrible/ jonne täytyy kirjautua heidän antamansa ID numeron ja sähköpostiosoitteeni avulla. Lisäksi jos linkki ei toimi kunnolla mobiililaitteen tai tabletin avulla he suosittelevat käyttämään kannettavaa tai PC.tietokonetta.
        Uskaltaakohan tuonne nyt kirjautua?


      • pöhköp
        Aivonarikka kirjoitti:

        Peruin kortin ja soitin Visa asiakaspalveluun josta sain selville että tililtäni ei ollut vielä veloitettu edes sitä yhtä euroa, eivätkä voi veloittaakaan enää. Ilmoitin osoitteeseen [email protected], että perun aiemman suostumukseni/tilaukseni ja pyydän poistamaan kaikki vastaanottajalle luovuttamat tietoni.
        Sain vastauksen, että peruminen tulee suorittaa itsepalveluna osoitteessa: https://dermamonthly.com/unsubskrible/ jonne täytyy kirjautua heidän antamansa ID numeron ja sähköpostiosoitteeni avulla. Lisäksi jos linkki ei toimi kunnolla mobiililaitteen tai tabletin avulla he suosittelevat käyttämään kannettavaa tai PC.tietokonetta.
        Uskaltaakohan tuonne nyt kirjautua?

        Saitko peruutuksen hoidettua kyseisestö linkistä? Aaivan samaan paskaan meni lankaan..


    • surkutin21

      Minä myös kyseisen firman huijaama, koska yövuoron jälkeen ei aivot toimineet kunnolla. Kuoletin saman tien korttini. Valitettavasti en pystynyt netin kautta tekemään rikosilmoitusta, koska siihen vaadittiin firman puhelinnumero. Aion heti maanantaina soittaa poliisille.

    • sököä

      Tulin huijatuksi. Mulla on nyt uusi pankkikortti ja näin ollen rahat on turvassa.

    • SRY

      Minulle kävi myös, että luulin voittaneen puhelimen. Suljin S-pankki kortin ja lähetin [email protected] iin viestin, että perun kaiken, jos olen jotain tilannut. Mitään vastausta tai yhteydenottoa ei ole tullut. Meni 1€ ja itselle niin tyhmä olo. Toivottavasti asia on tällä ok!!

      • SRY

        Olen ollut yhteydessä firmaan sähköpostilla. En oikein saa selvää viesteistä. Välillä ilmoittavat etteivät tiedä minun liittymisestä mitään ja välillä ihmettelevät, kun eivät voi nostaa maksua tililtä. Olen 5 kertaa lähettänyt sähköpostilla peruutuksen eivätkä vieläkään ymmärrä sitä. Muuten, kun viestit lähetetään englanniksi, netissä toimii hyvä kääntäjä-ohjelma. Sinne kirjoita teksti suomeksi niin saat sen samalla vaikka englanniksi tai toisinpäin. En aio enää olla yhteydessä tähän firmaan. Seuraavaksi poliisi ja rikosilmoitus!


      • loool

        Mistä olet saanut firman s-postin? Täällä sama tilanne :((


      • risuaitaa
        loool kirjoitti:

        Mistä olet saanut firman s-postin? Täällä sama tilanne :((

        Minulle tuli samanlainen tarjous GIGANTIN nimissä eli oli laitettu postin lähettäjäksi! Deletoin, tuli ainakin neljä kertaa, haisi ihan selvälle huijaukselle!


    • arve

      Hei
      voiko joku auttaa miten puran tuon jäsenyyden Englannin kielitaitoni ei ole paras mahdollinen

    • Jazuu

      Minulle ilmoittelivat ja pyysivät vahvistusta tai joutuvat antamaan tabletin toiselle henkilölle. Näitä viestejä tuli useita. Aloin epäillä ja en vahvistanut mitään. Silti tililtä veloitettu 79 e. Kuoletin kortin. En usko, että rikosilmoituksesta ym. on hyötyä. Mutta olipahan opetus.

    • autuaaitaovatpuupäät

      Tyhmästä päästä kärsii kroppa ja kukkaro :)

    • Marjaana2

      Minulle tuli iphone n. viikon päästä, ja toimii hyvin

      • STOPhuijauksille

        Huijarin oma mainos!


    • idioottip

      Onko noita "tilauksia" edes mahdollista perua? Samaan derma monthlyn paskaan kapsahdin krapula päissäni. Kortin kuoletin 10min tapahtuman jälkeen, kun tajusin et nyt tein mokan ja euro meni.

    • Täällä tuntuu muutamat saavan tyydytyksen siitä, että saa mollata muita tyhmiksi. On paljon netin käyttäjiä jotka eivät tiedä mikä on URL, IP -osoite ym. Yhtään Linuxin suosittelijaa ei vielä ole kumma kyllä vielä näkynyt.

      Ei nykyään 1 euron tarjous välttämättä ole huijaus. Suurilla yrityksillä on tapa vallata markkinoita alihinnoittelulla tai myydä testikäyttöön ym. Lisäksi sivuilla oli Facebook käyttäjien kokemuksia profiilikuvineen, eli huijaus oli tehty erittäin nerokkaasti.

      Minä menin myös vipuun ja osasyynä kielitaidon puute, sillä vaikka huijausviesti oli suomeksi kirjoitettu, sähköpostiviesti, jonka he lähettivät oli englanninkielinen ja sellaiset menee minulta roskakoriin. Seuraavat toimenpiteet kannattaa kaikkien tehdä tärkeysjärjestyksessä.
      1. luottokortin kuoletus (hyvää bisnestä muuten pankille 100€ kortti)
      2. ilmoitus poliisille, vaikka se turhaa onkin, mutta painetta sinne ja todiste pankille.
      3. Euroopan kuluttaja-asiamiehet tuntee nuo asiat hyvin ja osaavat neuvoa.
      4. jos saa huijariin yhteyden, niin jäsenyyden peruutus ja vaatimus kännykän lähettämisestä, vaikka ei saakaan. Uusia vaatimuksia, uhkauksia poliisilla, kuluttaja-asiamiehellä...painetta ja painetta...
      5. pyyntö pankille, että se palauttaa rahat.

      Nuo voivat olla kaikki turhaa, mutta painetta joka suuntaan, jos vaan jaksaa, sillä ei noihin koskaan kukaan puutu, jos kaikki viitataan kintaalla ja huijaukset uhrit leimataan tyhmiksi. Pikavipit ovat vastaavanlaista huijausta ja ollaan niihinkin puuttumassa. Vähävaraisilla ihmisillä on taipumus hankkia mitä vaan mahdollisimman halvalla. Koko ajan keksitään uusia huijauksia. Se on tulosta siitä, että ihailemme täydellistä vapautta, jossa rikollisuuskin on sallittua.

      • risuaitaa

        Minulle tarjottiin tuota iPhonea viidellä, sitten yhdellä, ja pari kertaa kolmella eurolla. GIGANTIN nimissä. Sitten tuli vielä viime viikolla posti, jossa KUTSUTTIIN testaajaksi! Huuhaata, deletoin tällaiset, en enää vaan jaksa, kun tulee muitakin, vaikka kuinka poistelen vastaanottolistalta, jonne mukamas olen kirjautunut ja nyt sitten pitää unsubscribe! On hyvä suojaus ja niin pois päin.


    • Hiski71

      Minulle ne lähetti kuitti että, 5pv ja maksan 1euroa arvontaan. Niin eiköhän se riitä pankkille ja varsinkin luottokunnalle!, Ilmeisesti kaikkia on huijattu s-pankkin visan puolelta eikä masterin puolelta

      • Hiski71

        Ja maksoin 79e


    • Riles

      Näitä Laura Pietiläisen lähettämiä kohtalaisen hyvällä suomella kirjoitettuja viestejä on myös minulle tullut, mutta nyt eilen "Venla Toivonen" muistutti, että en ole vienyt loppuun iPhone 7:n tilaustani vain 1€:lla. Viestin lopussa linkki, jota en tietenkään klikannut. Olen saanut myös s-postiini "laskuja" olemattomista tilauksista, joita en tietenkään maksa.
      Olkaa ihmiset varovaisia älkääkä menkö halpaan! Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, niin se on.

    • pöhköpää

      menin samaan ,,, muutin kortin ostorajan nollaksi , euro kerkes mennä,,, mitähän muuta on tulossa ? onneksi on electron .... ei voi maksua periä ku kortilla ei ole käyttörajaa ...

    • järkikäteenjaostoksille

      Nyrkkisääntö: Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta.
      Riittää kattamaan kaikenlaiset huippu-hyper-super-tarjous-huijaukset.

      Ovatko kaikki nyt lukeneet tämän viestin?

      Hyvä, sitten en halua kuulla enää yhdestäkään vajaaälyisestä, joka menee näihin euron iPhone-huijauksiin tai jakaa silmät kierossa jonkun feikkisivun arvontakuvaa facessa kun voi voittaa vuoden Karibian matkan ihan ilmaiseksi yritykseltä, joka ei myy mitään :)

      • Valopäidenkuningas

        Älä sitten tule tänne lueskelemaan ja pätemään kun olet noin täysiälyinen jota ei tietenkään ole ikinä kusetettu. Olethan nyt lukenut tämän viestin? Hyvä, häivy täältä :)


    • Hölömö1

      Nyt ainakin Googlen ja Dna:n nimissä paukuttavat tarjousta! Tilausehdoissa lukee, että menee kuukausimaksu 50-80 € jos menet hyväksyyn sen euron tilauksen.

    • Nyrkkiäpöytään

      Jälkiviisaita löytyy aina ja suomalaiset foorumit ovat todella raskasta luettavaa juuri näiden valopäiden takia - heille voisi keksiä oman sivuston niin viihtyisivät siellä keskenään!

      Huijaukset eivät tule loppumaan ja syynä on se että "rikos on tehty ulkomailla" - sitä ei siis tutki Suomen poliisi eikä kyseisen maan virkavalta, yhteistyötä kun ei ilmeisesti ole. Siinä on siis huijareiden turvallista harrastaa, kun tietävät ettei kukaan vaivaudu tekemään mitään.

      Ainut keino kaventaa huijareiden leipää on siis levittää tietoa että varokaa näitä huijaussivustoja jotka ovat kopioineet ulkonäön joltain tunnetulta merkiltä. Lisäksi vielä se että älkää maksako kortilla mitään lukematta sopimusehtoja.

      • Yhteyskannattaa

        Jos on ulkomaalaien harhaanjohtavaa markinointia harjoittava yritys ja joutuneesi uhriksi , ota yhteys Euroopan kuluttaja keskukseen sieltä saa apua ihan suomen kielellä ,eli kyllä apua saa , etenkin kun heillä on jo useita tapauksia ,selvitys on helpompaa , mm Viron Xellim tapaus , lue löytyy aineistoa näiltä sivuila ,kirjoita xellim ou tai Puolann dr farin tapaus , kirjoita dr farin valetta , näihin tapauksiin on jo usea saanut niin ,että rahat on palautettu ,ja ns jäsenyys katkaistu.


      • Kaikkimukaan

        Jos huijaus on tehty ulkomaailta ,on otettava Suomen Euroopan kuluttaja keskukseen ,jka hoitaa tai antaa yhteys tiedot vastaaviin viranomaisiin ,kun tulee tarpeeksi yhteyden ottoja he tekevät asian hyväksi parhaansa ,yleensä onnituvat jopa rahojen palautuksessa,kokemusta on !


    • hölömö12

      nyt kävi klassikot ja tuli maksettua 5€ tuosta houkuttelevasta iphone 7, jollekkin ihme sivulle.. Tilillä näkyy katevaraukset 5€.. mitään ei viestissä näkynyt että olisi sitoutunut johonkin kk maksuihin myös. kortti kuolletettu välittömästi kun menin sen 5€ maksamaan pankinpuolelta, eli enää ei voi muita maksuja lähteä automaattisesti. Vaikea yrittää perua tehtyä kuukausi tilausta kun epäilen että tämän takana semmoinen piilee kun ei ole kyseisen firman nimeä edes tiedossa. Onko muut hölmöt hurahtaneet samaan ja onko kokemuksia miten olette toimineet? ettei puolen vuoden sisällä rupea tulemaan perinnästä maksuja..?

    • Tyhmäolo

      Minä kosahdin tuohon derma monthlyn paskaan tänään. Tajusin homman heti, ja kuoletin kortin. Mitään ei onneksi ehditty viedä tililtä. Nyt ahdistaa, että joku alkaa vaatimaan jotain maksuja jälkikäteen minulta, kun kortiltani ei tietenkään saa mitään enää. Kävin kyllä myös perumassa myös tuon tilauksen tuolta linkistä, mikä näkyy ylempänäkin. Sekin vähän ahdistaa, kun ei tietä mitä haittaohjelmia sieltä on nyt hyppinyt koneelleni.

      Mutta ihanaa huomata, etten ole ainoa, joka tähän meni. Tunnen oloni niin tyhmäksi, että lohduttaa, kun teitä on muitakin.

    • Tollo121

      Sama täällä, tänään menin lankaan! Laitoin luottokorttitiedot mutta sivulle tuli teksti - luottokorttia ei voi käyttää tms. Ei ole tullut mitään sähköpostia, onkohan se mennyt läpi.. Ehkä suljen kortin silti varmuuden varalta.

      • Tollo122

        Miten tämä eteni?Itse mokasin samoin Shaverpack.com-sivulla,mutta ei onneksi hyväksynyt euron maksuani.Vasta jälkeenpäin huomasin,että olen liittynyt jäseneksi johonkin hömppään,ja luettuani "firman"ohjeet,selveni että jäsen on jo siinä vaiheessa kun etenee maksusivulle.Kuoletin korttini äkkiä,kun tajusin virheeni,mutta mietityttää pitäisikö yrittää asiakkuus perua.Auttaisi tieto,Tuliko sinulle emailia tai veloituksia myöhemmin,vaikka maksusi ei onnistunut?


    • HUIJJATTU111

      mulle tuli kans tuommoinen 1€ iphone 7 mainos banneri. aattelin että jos eurolla saa niin antaa mennä, siinä sitten ehdin kyseiselle sivulle heittää rekisteröitymis vaihees pankki tunnukset mutta kun huomasin että pienellä fontilla luki että kuukauden päästä peritään jäsen maksu, peruin ja lopetin rekisteröitymisen. Ei ole tullu sähköpostiin mitään liittymis vahvistusta, mutta kortilta lähti kyllä DM-HELP.COM nimellä 40€ rahaa. tuon kun kirjottti niin päädyin nyt sitten tälle DermaMonthly.com sivulle, ja totesin että onko mulla tili muka tullu. Oon nyt tarkistanutsähköpostin ja mitään vietiä ei oo tullu ja koitin vielä kirjautua DermaMonthly.com sivulle mutta se ei löytänyt tiliä, eli mulla ei ole sielä mitään tiliä.Mutta rahaa menee sinne vain....

    • 1-LOVE.EU

      Korttiluotolta veloitettu 3*79 e 1-LOVE.EU:n nimissä, enkä edes tiedä miksi. En ole maksananut 1 euron kyselyjä enkä mitään muitakaan halpis juttuja. Pankki kuoletti tilini ja aion tehdä rikosilmoituksen ja korttireklamaation. Odottelen firman vastausta.....

      • Hakkeroitu

        Suoraan vaan tekemään rikosilmoitus. Ensin kaikki kortit ja numerot uusiks. Sitten viet rikosilmoituksemn pankkiin. Näin minua poliisussa neuvottiin. Itse en ole edes koskaan tilannut tai maksanut visa electronilla mitään. Nordean ukko kyseli onko rasvoja pufonnut postiluukusta. Törkeää. Teen ostokseni käteisellä.klyhällä ei ole luottokorttia saatika voi tilailla elektonilla mitään. Ainotaan käteinen käytössä ja silti velotettu help.comista suoraan tililtä .mitään sopimuksia en ole mihinkään tehnyt. Pankissa on nyt tietiturvassa vika ja se pankki on nordea.


    • ToivottavastiRiiittääää

      Ryhdyin heti irtisanomistoimiin, kun olin tajunnut emämokani eli euron puhelimen tilaamisen. Irtisanominen sujui näin jälkikäteen ajatellen ihan asiallisesti, vaikkakin vähän hitaanpuoleisesti. Pyysin lopuksi poistamaan kaikki heillä olevat tietoni ja sieltä tuli tähänkin kuittaus. Tämän jälkeen on tullut "Laura Pietiläiseltä" vielä pari viestiä, jotka lensivät heti roskikseen. Tililtä on nyt mennyt se euro 10 euroa uudesta kortista. Toivon että selviän tällä, olin kyllä todella hermona pari päivää.....

    • wwwwwwwwwwwwww

      Jos joku on niin tyhmä, et luulee saavansa kännyn 1 eurolla, niin saa kyllä joutua huijatuksi.

      Hei haloo hyväuskoiset ihmiset..

      • lasienkeli67

        sähän ny laukaasit-kyllä meitä köyhiä hölmöuskoisia välillä jymäytetään..onneks ehdin,ennen ekaa erää vaihtaa tilini


    • Sivustaseuraan

      Wwwwwwww : lle vastaus ,pitää olla tosi tyhmä kun kirjoittelee tollaista .

    • Laura4000

      Jouduin myös 1 € puhelinmyynti huijauksen uhriksi. Huomasin sen vasta kun tutkin luottokorttitiliä. Veloitus 79 €/kk. Olivat onnistuneet ne veloittamaan kolmelta kuukaudelta tuon kyllä kyrsii. Veloitus oli securite-billing.eu nimellä. Ilmoitin luottoyhtiöön, jossa mitätöitiin kortti ja esto internetti maksuihin. Miten sitä ihminen voi olla niin tyhmä, kuvittelee, että onni lykästää vaan joutuukin täydellisen rikoksen uhriksi. Älkää kukaan ikinä antako luottokorttitietoja nettiin.

    • 1354

      Ymmärrän kyllä, miten noihin huijauksiin mennään, mutta sitä en kyllä ymmärrä, miksi veloituksista syytetään pankkia. Esimerkiksi miljoonan asiakkaan pankki ei voi millään tavalla seurata kaikkien asiakkaidensa maksuliikennettä. Ongelmana on myös se, että joidenkin nettipalvelujen toistuvat veloitukset ovat ihan aiheellisia (Netflix, seuranhakupalvelut yms). Olisi aika kiusallista, jos pankki sulkisi kortin, kun asiakas tarkoituksella on liittynyt deittipalveluun. Olen itse aikoinani pankissa työskennelleenä kuullut aivan liikaa vihanpurkauksia pankkia ja itseäni kohtaan, kun korttinumero on itse annettu veloittajalle.

    • lasienkeli67

      kuoleta

    • SelväRIKOS2

      Muistakaa mistä oli alunperin kysymys -------
      Nämä PointWorld-hölmöt ovat luvanneet puhelimia ym. -vaikka sitten alihinnalla- ihmisille, JA NE TAVARAT NIIDEN TULEE MYÖS TOIMITTAA!

      ASIAA YRITETÄÄN TURHAAN MUKA SOTKEA JOLLAIN MYÖHEMMÄLLÄ "PREMIUM-JÄSENYYDELLÄ"....NUO PELLEILYT EI VAIKUTA ENÄÄ P..KAN VERTAA.
      Ensin se saaatanan puhelin !!!!!
      .


      Ja Höpö hopö.... kyllä kuuluu poliisille..... Nyt on kyseessä oikeat rikokset ja petokset -- toisin kuin MV-lehden Janetsin-vainoamisessa.
      KANSAINVÄLINEN ETSINTÄKUULUTUS HETI PÄÄLLE !!!!!!!!
      HUIJARIT VOIDAAN VAATIA AINAKIN KUULUSTELUUN SUOMEEN !!!!!
      ..
      ...............Huijaukset eivät tule loppumaan ja syynä on se että "rikos on tehty ulkomailla" - sitä ei siis tutki Suomen poliisi eikä kyseisen maan virkavalta, yhteistyötä kun ei ilmeisesti ole. Siinä on siis huijareiden turvallista harrastaa, kun tietävät ettei kukaan vaivaudu tekemään mitään.

    • Netissä kannattaa aina miettiä kahdesti mihin luottokortin tiedot laittaa. Huijarifirmat keksii aina jonkun tavan jatkaa toimintaansa jäämättä kiinni.

    • Kiusau

      En löydä vastausta kysymykseen,miksi joku myisi minulle tonnin puhelimen yhdellä eurolla. ? Ahneus ja saituus ilmeisesti saa piilevänkin tyhmyyden heräämään.

    • S1Äijä

      Varokaa Huijaukset ei lopu.
      Parin päivän aikana kauempana asuvien nimissä tekstiviestejä. Pisma lahjakortti ja Iphonex koekäyttäjätarjous.

      • okjmhjyt

        Joo, edelleen on moraalisesti väärin antaa typerysten pitää rahansa. Kiusaun kysymys tuossa ylempänä on edelleen validi ja ajankohtainen.


    • Yksi_jolla_järkeä_päässä

      Olen ihmetellyt että miksi tuollaisia huijausposteja lähetetään, ei kai kukaan ole niin tyhmä että noihin sortuu.
      Nyt selvisi että onhan niitä näköjään, ja osa ihan kirjoitustaitoisia fiksun oloisia ihmisiä.
      Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se lähes aina on huijaus.

    • Tsekkan

      Ne firmat on ulko mailla ja noudatta vidakkon lait minä lulin että firma oli suomalainen ja että nidden on pakko noudatta suomen laki.

      Jos joku olis minulle tämän kertonnut en olis kauan sitten kaksi kerta hävinnyt 1,-

      Eli tämä mistä on kyse pitä kertoa ihmisille koska huijaukset eivät tule loppuman mutta ehkäpä tämän tyylinen huijaus tule loppuman kun ihmiset saa tietä mistä on kyse.

      Tietenkin huijarit keksivät uusia ovelampia huijauksia ja kyllä ulko maillakin on ollut saman tapaiset huijaukset ja joku on mennyt lankan että ei se pelkästän ole ollut suomalaiset mitä on huijattu.

      No tietenkin olin hyvä uskoinen lulin että firma on suomalainen ja noudatta suomen laki jos minua oli valistettu ja annettu oikea tietoa mistä on kyse niin minut ei olis huijattu.

      Mutta kun sittä on niin kauan sitten kun se tapahtui niin se huijaus oli silloin niin uusi juttu että sittä ei olttu ehditty vielä silloin varoitta ihmisiä sittä.

      Kyllä viranomaiset pitäisi varoitta että firma on ulko malainen ja noudatta vidakkon lait koska kyllä minä uuskon että myös jatkossa tule oleman juuri nittä mitä lule että firma on suomalainen ja noudatta suomen lait.

      Nyt minä tiedän että vaikka olis kuinka reheliselttä ja aidoltta vaikutava suomalainen firma tahansa niin se ei vältämättä ole sittä.

      Se voi olla ulkomalainen mitä noudatta vidakon lait siksi aina nykyän mietin kun näen jonkun mainoksen voiko näin hyvä juttu olla mahdollinen ja jos vaikutta todella hyvältä niin tsekkan pienet textit tarkasti ja firma googlesta että onko huijaus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe