Kusettaako Ebookers?

Kauhiasthämmästynyt

Varasin Ebookersin kautta hotellin Japanista. Olisin voinut ostaa suoraan hotellin sivuilta, mutta kun Evbookers mainosti samalla hinnalla kuin hotelli, ajattelin hoitaa kaupat suomen kielellä. Kaupat tehty hintaan "108.000 jeniä/n. 805 e". Visalla näkyy katevaraus 974 e. Visalaskurin mukaan 108 kilojeniä tekee noin 812 e. Läskiä katevarauksessa n. 160 euroa.

Ebookers ilmoittaa että hinta on "noin", mutta 160 euron lisä 805 euron summassa ei ole enää "noin". Hinta ei voi heittää 20 %.

13

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asioitsija

      Moro,
      olen Pattayalla Ebookersin kautta varaamassa hotellissa.
      Meili maksun maksamisesta ja vahvistus tuli s-postiin.Ihmettelin voucherin puutuumista mutta luotin taas liikaa
      No mitä väliä sillä on olen odotellut asiakaspalvelun vastausta koko päivän miksi varaukseni ei ole saapunut hotelliin . Useita s-posteja suomeen ja englantiin.
      Puhelin soittoja suomeen ja englantiin kummassakin on niin kiire että puhelimen päähään ei saa kuin robotin että kaikki virkailijat ovat varattuja.
      No saapa kuluttajaneuvoja taas asiakkaan.
      Että tällainen tapaus. Muuten Expedia on samaa lafkaa eli pitäkää varanne.
      No tein sen ratkaisun että maksoin uudestaan hotellihuoneen.
      Saa nähdä sitä selitysten Tonavaa ja naamanliikkeitä kun todennäköisesti raastuvassa tavataan

    • turhatäälläitkee

      Ota yhteyttä ja kysy asiaa!

      • Anonyymi

        Ei saa yhteyttä, ei ainakaan 30 minuuttiin ja sitten asia ei kuulu sille joka vastasi.


    • jaskapaskakoska

      Bisnes perustuu välistä vetoon.

    • haluunbanaanii

      Ei kuseta. hölmöjä ihmisiä

    • voooooooooooivittuuu

      Kusettaako???????????????

    • Lollipitititi

      Mieti ihan iteee

    • Holppaheijo

      Kusettaa! Niin maaan perkeelesti

    • Anonyymi

      Sama täällä!

      Varasimme prahaan lennot 23.3.2020 lentäeksemme. Varasimme matkan n. 1,5kk sitten. Meillä on peruutusvakuutus jota mainostettiin että voi peruuttaa tarvittaessa.

      Nyt saimme hotellista rahat takaisin, mutta kalliimmat eli lennot!

      Ensin tuli tieto että voimme siirtää lennot, jonka jälkeen ''omat sivut'' matkat kohtaan tuli tieto, ette voi siirtää lentoja tai niitä ei makseta takaisin!

      Aivan käsittämöntä. Olen viikon odottanut asiakaspalvelun vastaamista, soittanut ja laittanut sähköpostia kukaan eivastaa!!!

      Olen koittanut eriaikoina soittaa ja jonottanut useamman tunnin!!!

      EN TODELLAKAAN SUOSITTELE EBOOKERSIA KENELLEKKÄÄN!! Minulla on dokumentit kaikista asioista ja otan myös mediaan yhteyttä!

      Tämä on kauheeta miten ihmisten rahat viedään ja huijataan!

      ELKÄÄ IKINÄ VARATKO EBOOKERSILTA JOS ET HALUA PETTYVÄN PALVELUUN!

    • Anonyymi

      ELKÄÄ IKINÄ VARATKO EBOOKERSILTA JOS ET HALUA PETTYVÄN PALVELUUN!


      olen samma mieltä.
      kerran ei olut tilaa, toki sitte 3 tunnin odottelulla 17-20.00 löytyi.

      muuuten ite katson hotellien hinnat sivuilta, mutta useimmiten tilaan suoraan hotellista, vaikak tilaan vain netissä, saan "paremman huoneen ja lähes aina perumisen ilmaiseksi samaan hintaa kuin netistä halvimman.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä ei voi kertoo että saako hyvitystä vai ei ja puhelin palvelu kiinni.

    • Anonyymi

      Boikottiin koko paska, lupaavat ja eivät maksa, minkäänlaista asiakaspalvelua ei voi tarjota.

    • Anonyymi

      Ibookers pitäisi sulkea ,sieltä en osta mitään!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe