Skotlannista löydettiin satoja valtavia dinosauruksen jalanjälkiä.
Jäljet ovat 70 senttimetriä halkaisijaltaan ja ne ovat isompia kuin tyrannosaurus Rexin jalanjäljet, New Scientist -lehti kertoo.
http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/148603-valtava-dinosaurusloyto-170-milj-vuotta-vanhojen-jalanjalkien-halkaisija
Sillä 2Piet.3:5-7,10. Kertoo ikivanhan taivaat ja maan tuhoutuneen vedenpaisumuksessa (1Moos.1:2)ja että nykyiset taivaat ja maa on säästetty jumalattomien tuomion ja kadotuksen kuumuudesta hajoavaan päivään.
Oliko ensimmäinen Jumalan töistä (Job.40:19)?
8
50
Vastaukset
- tieteenharrastaja
Tästä oli jo avaus ihan hiljattain. Haepa se esiin, niin näet sihen tulleet vastaukset. Ei jaksa vanha kehnokaan toistella niitä moneen kertaan.
- ErkkiEiUsko
Ymmärsit uutisen väärin. Jäljet ovat dinosaurusten jättämiä, eivät jumalien töitä.
- filade
En kirjoittanut epäjumalien töistä, vaan kaiken luomakunnan luojan ja ylläpitäjän, Jumalan töistä.
- keuhkoinen
Minä tein kun oli pirskatin tylsää sen jälkeen kun nousin maalle ja olin kehittänyt keuhkot.
"Jäljet ovat 70 senttimetriä halkaisijaltaan ja ne ovat isompia kuin tyrannosaurus Rexin jalanjäljet, New Scientist -lehti kertoo.
Edinburgin yliopistossa tutkittiin jalanjälkiä ja totesi niiden olevan 170 miljoonan vuoden takaa."
Täytyypä taas ihmetellä evoluutiotiedemiesten suurta viisautta! Tiesivät jälkiä katsomalla, että ne olivat syntyneet 170 miljoonaa vuotta sitten. Olisivat nyt saman tien ilmoittaneet myös päivämäärän ja kelloajan, jolloin dinosaurus siinä käveli. Samoin olisivat voineet ilmoittaa, minkä ikäinen kyseinen dinosaurus oli ja mikä oli kävelyhetkellä sen verenpaine, pulssi ja montako hammasta sillä oli. Kyllähän tällaiset asiat pitäisi selvitä jalan jäljistä.- Ehheheheh
Kyllä yläastelainenkin vaikuttaa sinun rinnalla mark5 viisaalta.
- Nimi_Ja_Merkki
No kun kerran noin paljon kiinnostaa, niin kerrotaan: kyseiset jäljet olivat syntyneet torstaina 5.4. suunilleen puoli kolme iltapäivällä. Kävin juuri aikakoneella tarkistamassa. Muista ottaa huomioon, että koska sinä et ole seurannut minua koko elämäni ajalta 24h/vuorokausi, et voi millään todistaa naurettavaa väitettä ettei aikakoneeni olisi olemassa ja toimiva. Joten se siis on olemassa ja toimiva. Se on modifioitu versio Emmet Brownin DeLoreanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764