Äsken ajon aikana 90-luvun Astra alkoi äkkiä pahasti nykimään ja pakoputki paukkumaan ja moottorin varoitusvalo palamaan ja moottorista pahaa ääntä,kun vähensin kierroksia tilanne palautui täysin normaaliksi,muuta sitten taas kun kaasuttelin niin paheni.Että mikä ihme vikana,help me
Nykii ja paukkuu
5
142
Vastaukset
- Opelisti
Olisikohan kiertokangen laakeri rikkoontunut? Siis, jos tyhjäkäynnillä pyörii normaalisti, mutta kaasua lisätessä kolisee? Paljonko koneella on ajettu?
- Katsotarkempiosoite
90-luvun Astralle ei ole kuin yksi oikea paikka. Paalaamo !
- ghkghjk
Hevonhumppaa ja höpöhöpöjuttuja! 90-luvun astra on nyt vasta sisäänajettu.
- aivanymmälläänn
Tyhjäkäynnillä ja ajellessa melko pienillä kierroksilla toimii hyvin mutta kun lisää kaasua niin johan temppuilee,lisäksi ongelma pahenee kun kone on lämmin.Autolla ajettu 400000
- fkfjhfhfdhd
Voi olla katti ja puola sökö ja anturivikaa.sitten pohdintaa kannattakko enään korjata 300-400 eurolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904