aavikon, hiekkojen erämaan löydän, pistät kun koitan janoani kyllästyttää. Kuin kaktukseni mikä tarvitse vettä kuin taivas sitä luo
Vai olitko sademetsän kastehelmi, olin kuin kärpänen minkä ansaan laukesin, niin. mitensen ottaa.
Ehkä olinkin kameli millä ratsastit auringon nousuun pitkin villien unien läpi, kunnes heräsimme, olitkin kameolontti, olitkin vaihtanut väriä ja vaivihkaa kietouduit sademetsän luomuksiin enkä enää tunnistanut sinua, vitut. Taas.
Ensin olet enkeli, sitten kameli kenen kyttöröitä silität ja sitten vaihdat väriä ja katoat
Aikamoinen misu
Ja yhä näen sinut mustikan varressa ja vattu metsässä. Äh. Kääpiäkö siellä seuraat vai onko hirvestys kausi jo alkanut, käh ja köh
Kuivana ja kuihtuneena
tartani
4
<50
Vastaukset
- Ostatkos
sinä mistä Nepalilaisen hasiksesi?
- erikoistaon
Epäilen sieniä. Jotain eksoottisia kuivattuja merisieniä, joita myydään tiskien alta.
En ap.
- bulibuli
Sinä olet minulle se nepalilinen hasis...
- jokiniemeltä
satulle oli, siinä sen näkee saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703