Onko kellään kokemusta testogeelistä? Vetääkö yhtään vertoja esim.pistokseen?
Testogeeliä..
2
374
Vastaukset
- 72v
Ei ole kokemusta pistoksista. Geeliä olen käyttänyt 7-vuotta. Sain reseptin urheilulääkäriltä koska 65-vuotisen ukon energia alkoi hiipumaan rytmissä 6krt/vko puntti-/kuntosalilla ja varsinkin raskaammat maastaveto ja kykkypäivät verottivat muita toimintoja.
Seuraan vuosittain sekä S-Testoa, että eturauhasen PSA tasoa.
Viime tammikuun S-Testo oli lukemassa 40, miesten normaalialue 10 - 30, joissakin lähteissä 8 - 29. Ikääntyessä taso laskee.
Elintoimintoni ovat testoa vastaavalla tasolla punttikunnossa ikähyvitys huomioiden.
Mieskunto on oheisilmiö jonka olen ottanut tyydytyksellä vastaan.
Elinkumppanini mummeli hyväksyy viikoittain pari, kolme sessiota, parhaimmillaan peräkkäisinä päivinä.
Nuoren ammattilaisen kanssa riittää puolen tunnin uudelleen latautuminen.
Eräs kaverini siirtyi pistoksiin koska kertoi, ettei geeli enää tehonnut. Kun aloitin joskus korvaushoidolla, niin se oli juuri tuota. Toimi hiton hyvin, mutta hankala käyttää pistoon verrattuna.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122249Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712123Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051919Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151339Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1131123
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086