moottorina on 2.0l pensa.moottori siis kuluttaa oljyä noin litran 600km ja kun laittaa 4 -5t kierrosta niin pakoputkesta tulee sininen savu onko tälle mitään tehtävissä vai laitanko auton paaliin? autolla on ajettu 350 000
mazda 6 2004 ölkynkulutus
5
3302
Vastaukset
- ZfRxuT
Joo, vaihda palstaa.
- teitotekniikkavero
Kuulostaa siltä että venttiilivarren kumit pitää uusia. Tee(tä) puristusmittaus, tee sama mittaus laittaen öljyä pyttyyn tulpan reiästä. Jos mittaustulos paranee vuotaa männänrenkaat (väljä kone), jos ei parane niin venttiilit vuotaa ja kumien vaihto auttaa.
- joseimätäoo
Kevyen koneremontin tarvetta, kannen hoonaus ja renkastus alakertaan, avot lakkaa saastuttamasta!
- maksalaatikkotgerdg
Kuinkakohan paljon tommonen kevyt koneremontti maksaa itse auto maksoi 700e on muuten todella hyvä mutta öljyä kuluu liikaa
- jop67
mulla oli sama ongelma.vaihdoin venttilivarren kumit.ei loppunut savutus.ei muutako kone uudestaan auki ja männät pois niin öljyrenkaat jumissa.olis kannattanut vaihtaa samalla ne männänrenkaat kun vaihtoi ne kumet.
Männänrengassarja maksoi 80euroa ja uusi kannentiiviste 40euroa.
Venttiilinvarren kumet muutaman kympin.
Sitten pitää mitata kansipultit ja kiertokangen pultit,jos on vielä mitoissaan niin voi käyttää vanhoja.
Kampiakselin pulttia ei saanut tarvikkeena maksoi alkuperäisenä 50e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145