Kysymyksiä 4smilelle tai Sagimarille!!

rakastunutjamasentunut

Moi kirjoitan tänne ekaa kertaa.

Oon 17-18v tyttö. Sinkku.
Olen rakastunut erääseen minua aika monta vuotta vanhempaan mieheen, pystytkö näkemään millainen tuo henkilö on, onko todellisuudessa sellainen mitä olen tiennyt tai kuvitellut? Eli tunnenko hänet oikeasti? Hän asuu siis kauempana, eri maassa jossa kuitenkin vierailen usein... Oon nähnyt paljon unia meistä ja siitä että me ollaan naimisissa ja meillä on lapsia, mutta kuitenkin joissakin unissa olen ollut vain yksin lasten kanssa mut silti yhdistänyt lapset tuohon mieheen.. Epävarmuutta on tällä hetkellä tosi paljon mun elämässä ja pelkään että mulla on masennuskin.. Tulenko vihdoin nyt parin vuoden etsinnän jälkeen löytämään sen miehen mistä haaveilen? Vai sovitaanko yhteen ollenkaan? Hän ei oo tavannut/nähnyt mua, vai pystytkö näkemään onko hän minun tietämättäni joskus hänen maassaan käydessäni nähnyt minut tai seuraillut? Mitä hän ajattelisi minusta? Seuraavan kerran kun matkustan hänen maahansa (suunniteltu) tulenko edes näkemään häntä? Onko hän jossain paikassa samaan aikaan kuin minä? Voiko olla mahdollista että näkisin hänet tai hän näkis mut täällä Suomessa? Ja mitä lähipiirini (kaverit, perhe ym) ajattelisivat jos saisivat tietää rakkaudestani juuri Häneen?
Onnistunko tulevaisuudessa toteuttamaan unelmiani ja tavoitteitani vai ovatko ne todella niin mahdottomia kuin saan lähipiiriltä kuulla?

Ja lisäksi, vihaan kotiani, pääsenkö pian pois kuten olen haaveillut?

Olisin todella kiitollinen jos saisin vastaukset näihin minulle tärkeisiin kysymyksiin mahd.pian... Tarvittaessa voin kertoa tai kysyä lisätietoja ym...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäntotuus

      Anteeksi ,mutta aika heiikolta unelmasi näyttävät,perustuvat kovastikin suureen unelmiin ja haaveisiin.Jos hän rakastaa tai on edes kiinnostunut sinusta tosimielellä,ei sinun tarvitse hänen perässään matkustella ja tuhlata aikaa ja rahoja.Pelkkää hyväksi käyttöähän tuo on.Kiinnostuneet miehet ovat aktiivisesti yhteyksissä,kysyvät ja kiinnostuvat missä meet ja mitä teet.Katso ympärillesi ja elä tässä hetkessä ja anna kohtalon polkujen tuoda elämämääsi oikeita juttuja,unesi perustuvat alitajunnan haaveisiin miestä kohtaan kun mietit alvariinsa häntä.Unohda hänet,älä pidä yhteuttä lainkaan ja pidä tiukka linja,anna hänen tulle sun luoksesi ,älä sinä jahtaa kokenutta huijaria.

    • elämäntotuus

      Ps .kOSKA VIHAAT NIIN KOTIASI,SUN TÄYTYY OPETELLA ENSIN VASTUU KANTAMAAN ITSESTÄSI JA OMASTA ASIOIDEN HOIDOISTA,TULET JOSKUS NÄKEMÄÄN MITEN HAASTAVAA JA HANKALAA ON ITSE HOITAA ASIAT,ELLEI SUKUSI OLE VARAKAS JA AUTA AINA HÄDÄSSÄ OLEVAA,JA LYKKÄÄ RAHAA KÄTEEN.Opettele ensin ekämää itseksesi,älä turvaudu vanhempiisi ketä inhoat koska he puhuvat asiaa sulle elämää nähneinä jo ja kokeneina,et näe realistisesti asioita,haaveet pyörittävät elämässäsi liikaa,ensin opettelet elämään yksin,ja oppimaan ihmis-suhteita ja kiemuroita ilman iskää ja äiskää,elämä on aivan erilaista kun itse joutuu aprikoimaan arjen haasteita,ellet ole muumitalon lapsia eli vanhemmat kustantavat ja edsauttavar elämäsi esteitä ettet opi itse ,ja rahan syytäminen ei opeta arvostamaan elämä jos sitä on paljon ja osalla ei ole mitään,et hahamota elämän haasteita,opettele enisn ja aikuistu,oikea elämä on kovaa jos vanhemmat eivät ole aina jeesaamassa jeikä sun tarrtte ku soittaa niin apuja tulossa,se vaan taannuttaa ja pitää sua pehmeänä ja alttiina ihmisten raakuuksille,itse tiedän msitä ouhun kun nuorena yksin lähdin lapsen kanssa elämään -ilman rikkaita lellivanhempia ja se on kasvattanu musta oikean naisen-ketä ei miehet muiluta ja kukaan ei hyödy miunusta,läksyt on opittu.

      • rakastunutjamasentunut

        EN KYSYNYT SINULTA MITÄÄN!! ENKÄ PUHU VANHEMMISTA TAI MISTÄÄN SELLAISESTA, EN OLE MIKÄÄN PIKKULAPSI. Ei tarvitse käyttää CAPS LOOKIA, kaikki saa selvää pienemmästäkin tekstistä... Kysyin jos HE näkisivät tulevaisuuttani, en kysynyt neuvoja! Et edes tiedä mistä puhun. Mene muualle valittamaan.


      • rakastunutjamasentunut

        Joku muu kyllä laittoi tuon, en minä. Mutta ilmeisesti puolustaakseen minua. En kirjoittaisi noin, mutta samaa mieltä olen!!

        Terv. oikea rakastunutjamasentunut


      • rakastunutjamasentunut

        Ja TARKENNUS: en tarkoita "pois pääsyä" kirjaimellisesti, vaan pääsemisestä pois tästä tilanteesta, että selkiintyykö tilanne, loppuuko tämä tietty tilanne pian tmv. Ja KUN puhun unelmistani ja tavoitteistani, EN tarkoita mitään sellaista mitä olisin maininnut aloitusviestissäni, vaan kaikkea muuta!! Joten ei hyödyttömiä vastauksia ihmisiltä jotka eivät tiedä asiasta mitään, KIITOS.


    • selvää

      Täällä saa vastailla näkijät ja näkymättämät,kylläpä tyttölapsi kay kuumana,se koira ulahti johonka keppi kolahti,totuus,mut pärjäile ja ala haaveilemaan joutavia,heips

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1749
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1262
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      76
      1086
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe