Talletusautomaatti ei toimi

Jonne42069

Niin mulla on nordean visa electron kortti ja aina kun yritän tallettaa tililleni käteistä niin se ei vaan suostu avaamaan luukkua vaan antaa kuitin jodsa lukee tapahtuma hylätty. Menee hermo ... ja kun pankissa yrittää kysellä ni ei niitä vittuakaa kiinnosta ja kassalla ei voi tallettaa rahaa ku on kassapalvelut lakkautettu. Vittu että on paska pankki tuo nordea

12

7416

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurakenkä

      Vuodenvaihteen lähestyessä syvä paheksunta Nordealle joka lakkaa käsittelemästä käteistä rahaa Lahdessa.Skimmauslaitteita mm.Heinolassa.Eläköön pankkikonttorista nostettavan käteisen käyttö!!Keljuttaa kun aikanaan tullut tällaisen palvelemattoman pankin valinneeksi.

    • BankFeed0

      No vaihda S-Pankkiin jos Nordea potuttaa. Itsekkin vaihdoin & verenpaine laski. Vaikka TalletusOTTO toimii ilmeisesti vastaisuudessakin vain Danske/Nordea/OP korteilla, vaikka Säästöpankkien on vihjattu liittyvän mukaan niin S-Pankin talletukset toimii hyvin ABC/Sale/Alepa/S-Market/Prisma kassoilla.

      • epäselvää

        Miten S-Pankkiin onnistuu isomman kolikkomäärän tallettaminen? S-Pankin kassa ei varmaan ole halukas laskemaan usean sadan kolikon määrää.


      • BankFeed0
        epäselvää kirjoitti:

        Miten S-Pankkiin onnistuu isomman kolikkomäärän tallettaminen? S-Pankin kassa ei varmaan ole halukas laskemaan usean sadan kolikon määrää.

        Kolikot kannattaakin viedä S-Pankin palvelupisteeseen jossa kolikkolaskuri. Näitä
        on Prisman yhteydessä olevat yleensä olevat paikat. Joissakin Prismoissa on erillinen asiakkaiden käytettävissä oleva kolikkolaskuri, joka antaa kuitin jolla rahat talletetaan S-Pankin tilille **SAMANA PÄIVÄNÄ**, esim Prisma Sello, Espoo. Tuo kuitti siis videdään S-Kassalle joka tallettaa rahat sitten S-Pankin tilille.


      • epäselvää

        Kiitos tiedosta. Oli uutta minulle. Tosin en ole juurikaan asioinut S-Pankin asiakaspalvelupisteissä.

        Tähän asti on pitänyt hoitaa asia kiertotietä. Olen antanut vaimon hoitaa asian. Hänellä on Nordean kortti ja on voinut siis käyttää talletusautomaattia.


    • kortissavikaa

      menikö tunnusluku oikein? toimiiko sun kortti nostoissa? oiskohan sun kortin siru vaan liian kulunut? ´meneekö kortti kohta vanhaksi? kannattaisikohan käydä konttorissa kysymässä apua?

    • lppp

      hyvin on toiminut nordea kortilla talletukset ainakin minulla

    • Voihan_hylätty

      Vanha ketju, mutta laitan tähän silti tiedoksi muillekin "tapahtuma hylätty" -viestejä pähkäileville. Itse sain vastikään tietää, että tililläni (Nordea) on jostain syystä talletusraja 0 e ja siksi automaatti ei toimi. Luukku ei aukea, vaan heti talletusnapin painamisen jälkeen tulee hylätty. Aikaisemmin pankista ei ole kerrottu mistään talletusrajasta (vaikka olen tästä ongelmasta kysynyt) enkä tietääkseni itse ole sellaista asettanut. Tätä rajaa ei saa edes itse verkkopankista muutettua (toisin kuin esim. kortin käyttörajat) vaan pitää mennä konttoriin.

      • eitolkkua

        Jotain häikkää oli OP:nkin automaateilla. Rahaa nostaessa antoi "toimintahäiriö" lappuja kolme, kunnes hyväksyi noston.
        Kotona tarkastaessa pankista tapahtumia, jumitti niin pirusti yhteys.


    • Anonyymi

      Asetuksissa asettu rajaa että voit talentaa 0 euroa. Pitää korjata rajat.

    • Anonyymi

      Nuo pas**t on melkein aina rikki. Varmaan joku nu***i niitä...

    • Anonyymi

      Samoin kävi minulla. Kävin ensin Tampereen Koskikeskuksen talletusautomaatilla, joka oli epäkunnossa ties monennenko kerran. Sitten lähdin raitiovaunulla Turtolan City-marketin talletusautomaatille, no siellä kävi samoin. Huomenna on eräpäivä ja pitäisi maksaa pari laskua. Saldo puuttuu, enkä saa rahoja tililleni. Harmittaa tosi paljon. Miksei talletusautomaatteja ole tässä kaupungissa enempää???

      Tiinu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      276
      6336
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      139
      4891
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2162
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1502
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1128
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      939
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe