onko lähtijöitä...
Jouluristeily Tallinnaan Baltic Queen
8
86
Vastaukset
- Ei-ole-
Ei ole. Kulkee melkein tyhjänä. Taidat olla ainoa.
- TapaIttesKehari
Oho. Kehari taas palstalla ja wanhaan tapaansa 8:00-22:00 välillä
Kerro muuten seuraakvasi miten vapaidenhyttien määrä ei kerro MITÄÄN matkustajien määrästä... Sekin oli sulla ennen legenddaa Jiikoo-76 - HoitajaRitva
TapaIttesKehari kirjoitti:
Oho. Kehari taas palstalla ja wanhaan tapaansa 8:00-22:00 välillä
Kerro muuten seuraakvasi miten vapaidenhyttien määrä ei kerro MITÄÄN matkustajien määrästä... Sekin oli sulla ennen legenddaa Jiikoo-76Miksi tuijottelet aamiaisella puurolautastasi, miksi et syö? Me hoitajat alamme kohta huolestumaan. Olehan nyt kiltisti, ettei sinua taas jouduta sitomaan kiinni ja syöttää väkisin. Sitähän me emme halua, emmehän?
- TapaIttesKehari
HoitajaRitva kirjoitti:
Miksi tuijottelet aamiaisella puurolautastasi, miksi et syö? Me hoitajat alamme kohta huolestumaan. Olehan nyt kiltisti, ettei sinua taas jouduta sitomaan kiinni ja syöttää väkisin. Sitähän me emme halua, emmehän?
Oho. Kehari taas palstalla... ja yllätys yllätys kello 8:00-22:00 välillä... Tiukat aikatualut sulla. Olisi kiva tietää mistä se 3 päivän poissa olo johtui, sinä kun et sitä suostu kertomaan
- KokeileIteEnsin
TapaIttesKehari kirjoitti:
Oho. Kehari taas palstalla... ja yllätys yllätys kello 8:00-22:00 välillä... Tiukat aikatualut sulla. Olisi kiva tietää mistä se 3 päivän poissa olo johtui, sinä kun et sitä suostu kertomaan
Onko sulle jäänyt joku jumittamaan? Miten noi sun jauhamiset liittyy mitenkään risteilyihin? Joko kohta tulee valkotakkiset hakemaan sut sieltä Kontulan palveluasunnosta?
- Siksipä-se
KokeileIteEnsin kirjoitti:
Onko sulle jäänyt joku jumittamaan? Miten noi sun jauhamiset liittyy mitenkään risteilyihin? Joko kohta tulee valkotakkiset hakemaan sut sieltä Kontulan palveluasunnosta?
Kato ku toi ei tiedä asiasta mitään ja haluu sanoo ees jotain.
- Se-ainokainen
Koeta nyt lasta ymmärtää. On kerran elämässään päässyt - tietenkin saatettuna - matkustamaan Amorellalla ja siellä lehtiö kädessä kirjaillut näkemiään. Täytyyhän hänen saada sitä ainutkertaistaan hehkuttaa!
- TapaIttesKehari
Oho. palstan kehari joka pelkää nomraalia elämää kirjoittelemasa täällä... Ja TAAS 8:00-22:00 välillä... Vielä kun kerrot missä olit sen 3 päivää niin hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332