Eli kyselisin miten ootte päässy eroon tästä ? Itelläni on rauhottavat joita otan tarvittaessa vaan. Onko mikään esim. Kirja auttanu? Saa kertoo hyvii kirjoja. Ja entä psykoterapia? Maksaakohan sossu? Oon tajunnu et kärsin myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. En nykyää viitsi liikkua paljoo minnekkää ku tulee niin epätodellinen olo ja kohtaus voi iskeä päälle...:(
Apua paniikkihäiriöiset!!
Vann6
2
189
Vastaukset
- JeesusAinoaToivo
Lääkkeet ja maalliset lääkärit eivät auta sillä kyse on demoneista. Mutta Jumalan Poika pelastaa ja vapauttaa sillä Hän on voittanut kaikki kuoleman vallat.
tässä video joka kannattaa katsoa
https://www.youtube.com/watch?v=KguZZg9vySU
ota yhteyttä. Voin rukoilla puolestasi. Asustelen pk seudun lähistöllä
[email protected] - jouni74
Minulle auttoi liikunta ja meditointi. Nyt olen päässyt kaikista lääkkeistä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1412817Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2742487Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?301483Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351462- 1211192
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131032Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.305894