Pettävätkö avustustyöntekijät puolisoitaan?

MisterMustasukka

Pitääkö paikkaansa huhu, jonka mukaan varatut avustustyössä olevat naiset avoimesti pettäisivät miehiään noissa vastaanottokeskuksissa? Ja että niissä vastaanottokeskuksissa, joissa seksiä harrastetaan "asiakkaiden" kanssa, raiskauksia sattuisi vähemmän? Ja että vaitiolovelvollisuus on siksi, ettei tieto seksin harrastamisesta valuisi ulkopuolisten tietoon?

25

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksi.huhut.leviää
    • MisterMustasukka

      Niin mutta onko tuon vaitiolovelvollisuuden tarkoituksena se, etteivät vastaanottokseskuksissa työskentelevien ja vapaaehtoisten noissa paikoissa harrastamat haureudet ja puolisoiden pettämiset tule heidän perheidensä tietoisuuteen? Onhan siellä lukittavat ovet huoneissa, joten paikkoja haureuksien harrastamiseen löytyy yllin kyllin. Itse epäilen, ettävaimoni jakaa tuolla tavaraansa vaan milläs sen todistat?

      • Eisprlle

        Naisessa, joka työskentelee SPR: lle, on jotain vikaa ilman näitä viime juttujakin, joten miten sellaisen akan olet itsellesi ottanut.


    • Turakki

      Jos näin on niin ei tarvitse naisten lähteä seksimatkalle ulkomaille, kun seksiä saa vastaanottokeskuksissakin ilman kiinnijäämisriskiä.

      • hahahaahahhaaa

        Joku suomi ukko saa kivan yllätyksen jonkun suvakin tuherosta jatkossa..


    • normaalia.menettelyä

      Mitäs pettämistä se nyt on jos SPR:n työntekijä kotouttaa matua.

      http://static.mvlehti.net/uploads/2015/11/12254324_848987001888134_606835658_n.mp4?_=1

      • lisää_näitä

        Nauroin niin että laatta lensi naurun jälkeen.....vajokki vetää vajokkia.....hyi vittu!


      • jyrskis

        Eipä taida pystypano olla Suomessa, kun ulkona ollaan t-paidassa.


      • Tutulta.vieksahtaa

        Ainakin tuo alempi video on kuvattu Oulussa: http://mvlehti.net/2015/12/15/voisiko-tasta-videosta-loytya-syy-myos-suomalaisnaisten-vok-intoiluun/
        Itse juttu ja nuo ylemmästä videosta tutut suomenruåtsia ja vahingossa välillä suomeakin puhuvat ruåtsalaiset, mm Sinikka, Milla ja Hilkka, tuntevat matuasiat juurta jaksain. Joku mainitsee tulleensa Valkosta, onko naama tuttu?
        Hupaisia hetkiä videoitten ja kommenttien ääressä. Kummasti avartuu maailmankatsomus noita katsellessa! Sinne se minunkin kerrallinen puolituttuni meni ja jatkosta tiedän jotakin, mutta ei kuulu aihepiiriin...


      • ei.mikään.ihme
        jyrskis kirjoitti:

        Eipä taida pystypano olla Suomessa, kun ulkona ollaan t-paidassa.

        Höh, onhan näitä elintasosurffareita tullut Suomeen myös t-paita kelien aikaan.
        Joten video täysin mahdollista olla jostain päin Suomea, vaikka Porvoosta.


    • Noeipetä

      Joo pettävät, siellä on joka ilta oikein orgiat pystyssä. Varmasti vaimosikin pettää, jos et itse kykene pitämään sitä tyytyväisenä. Menepäs itseesi ja mieti asia uusiksi. Minä ainakin pettäisin tuollaista epäilijää mennen, tullen ja palatessa.

      • ei.mikään.ihme

        Kummassa Porvoon VOK:sa olet "jakamassa" mennen, tullen ja palatessa?


      • Ei.saa.olla.totta

        Kyllä se on nyt totuus paljastettu. Enpä olisi itse uskonut moista :(


      • Ainatiennyt
        Ei.saa.olla.totta kirjoitti:

        Kyllä se on nyt totuus paljastettu. Enpä olisi itse uskonut moista :(

        Suominainen on näköjään aina valmis seksiin muslimin ja afrikkalaisen miehen kanssa.


    • ei__

      huora petä koskaan.

    • KimiJerkki

      Joku sanoi joskus, että lyhenne SPR tulisi sanoista Seksiä Pakolaisille Rahastamatta. Mahtoikohan sanojalla olla joku faktapohjainen tuki väitteelleen..?

      • MVjalisäärahaamulle

        Joo mä oon kuullu kans ton, samoin kun sen mikä oli MV lehden alkuperäinen nimi. Iljushinin kanssa sitä mietittiin Kalastajantorpalle kun sikaria löyhyteltiin ja mietittiin miten peräkammarinpojilta sais kusetettua fykyä. Munattomat Vajakit on vaan vähän liian suora ni sen takia tuli toi toinen... :)


    • täysihoitoa

      Nimi pitää Bordelliksi .Eikös niillä ole jo hoitsuilla tumman
      puoleisia puolisoja yön mustia :)Eivät niin paljon ahdiste pikkutyttöjä kun palvelu pelaa ja veronmaksajat maksaa ilot.

    • A.F.Riikka

      Suomalainen mies on kasvatettu väärin, rokotettu turhaan ja syötetty väärin. Pippeli on pieni ja itsetunto huono, fysiikkakin pettää vastustuskyvyn mukana. Ei ihme, että naiset antavat afrikkaan.

      • P.E.R.Suomi

        Olisko se sittenkin niin,että näillä siiderivalailla ja lähiölahnoilla, jotka nykyisin VOK:ssa matuja "kotouttamassa", tuo kasvatus ja rokotuspuoli jotenkin ontunut?


    • piirakka_jakoon

      spr vosujen puolisot kyllä suvaitsee pienen kotouttamisen.

    • unohtamatonE

      Stadissa oli ikäneidot vokotelleet partalapsia panemaan ja maksoivat molemmille 20 euroa. Nyt sitten diakokissalaitos voivottelee, että 17-vuotiaat ovat voineett järkyttyä (ilmeisesti) eka varveistaan. Voi Jessus!

      • MunattomatVajakit

        Mitä helvettiä!!! MV- lehtihän väitti että kaikki "lapset" ovat 30-40 vuotiaita miehiä!?!? Eikai ne vaan nyt valehtele..


    • Anonyymi

      Olin ulkomailla avustut tehtävissä, kun purin varusteitani yhdessä laatikossa oli kortonkeja mon ta laatikkoa alimmaisen päällä oli teksti osa sinulle tule terveenä T: Asko.
      Olin olllut muutaman kuukauden töissä asunin sairaalan päädyssä. Eräs paikallinen nainen halusi vuokrata huoneen että saa rahaa, asui sairaalan vieressä kävin katsomassa naisella oli kaksi nuorta tyttö mies oli kuollut. Asunin muutaman viikon ja oltiin jo tuttuja. Käytin sairaalan suihkua, Maki joksi kutsuin naista pyysi että otan tytön mukaan suihkuun että saavat peseytyä.
      Pesin itseäni niin tyttö otti sienen ja alkoi pesemään,katsoin nuorta vartaloa kalu alkoi nousta käännyin tyttö käänsi minut ja hymyili pesi sievästi kyykyllään katsoi mustilla silmillä ylös ja hymyili ihaili valkoista kalua ja imaisi suuhun peräännyin hätäänty tuli uudelleen ja imaisi olin ollut pitkään ilman annoin imeä tunsin että nyt tulee tyttö imi voimakkaammin ja otti kaikki suuhun ja pesi kalun.
      Seuraavan kerran oli toinen tyttö ja sama homma imi innokkaana.
      Maki kysyi voiko hän käydä myös suihkussa sanoin milloin vain. Kun lähdin suihkuun laukkuni kanssa olin jo riisuutunut kun Maki tuli alasti, isot pyöreät rinnat vapaana istuin penkillä Maki pesi ja kääntyi, meillä naiset imee kaluja nuorena eivät tule raskaaksi mutta haluavat opetella se on jokin perinne.
      Nousin ja pesin itseäni kun käännyin Maki katsoi otti kaksin käsin kiinni nuoli ja hymyili vetäydyin että en laukea katsoin ilmettä oli pettynyt, kaivoin kumin ja laitoin kaluun, Maki hymyili kauniisti ja kumartui panin piki mustaa naista kyllä osasi lantio liikkua pidin lantiosta kiinni otti käsillä käsistäni kiinni piti tiukasti ja laukesi ulisi hiljaa ja vapisi nousi vähän hyväilin rintoja piti käsillä kaulasta kiinni ja nojasi minuun rakasteltiin pitkään kun tuli uudelleen laukesin sisään.
      Maki katsoi kumia ja sitä kun kaikki pysyi sisässä hymyili kuiskas huonolla englannilla very nice very good.
      Rakastelin Makin kanssa useasti kuukaudessa usein suihkussa,
      Myöhemmin kun Maki halusi että annan tytöillekkin kun tiesi on turvallista sain nukkua vuoroin heidän kanssa. Tytöt halusi joskus kahdestikkin yössä oli pakko estää että kalu ei kipeydy liikaa.
      Tutustuin erääseen hollantilaiseen mieheen pidettiin joskus olut iltoja. Kertoi että täällä ei saa naista, humalassa kerroin että voin tuoda mutta vain kumin kanssa ei kieroiluja lupasi että saan seurata jos tuon naisen.
      Toin tytöt illanistujaisiin kun päästiin vauhtiin tytöt vaihtoi kesken nainnin miestä.
      Maki tiesi tämän kertoi että olkaa varovaisia ei lapsia.
      Maki antoi vain minulle, kertoi että oman maan miehet vain panee. Olen erillainen annan nauttia joskus kun oli vatsallaan halusi kovaa ja sai usein kunnon orgasmin.
      Kun tulin suomeen sain viestin hollantilaisen puhelimesta, jään tänne asun Makin kanssa, ja vain Makin kanssa, tiesin mitä tarkoitti sanoin kerro terveisiä kaikille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe