Suomen puolustus

taneko

Mielestäni suomalaisten tulisi olla kuin Isael, ja kouluttaa omia joukkojansa, jos sillä ei ole tavetta niin hyvä. Me olemme Venäjän ajanaapueita, ja mnkä sille voi. Tämän maailman hyvyydestä, ei voi lähteä tekemään johtopäätöksiä, kuinka hyviä meidän tulisi olla tai saammeko puolustaa maatamme, koska ne eivät päde. Monet 4akentavat 4auhaa tuhotakseensa toisiaan. Mielestäni suomessa juui tulisi olla kovat puolustusvoimat, kun 4ealisistisesti mietitään tuota 4ajaa. eikä pelkästään sen tähden vaan ihmisten itsensä tähden. Kova sotailaskoulutus on aina plussaa ihmiselle missä hän onkin. 4auhaa e4i sodalla tuoda, mutta kukaan ei sotaa ole minnekkään viemässä, vaan että puolustaa itseäsnsä. Jokainen ihminen, kansa ja maa saa puolustaa itseänsä, ja se on jopa heidän velvollisuutensa. Et anna vaimojasi 4aiskattavaksi; vaikka tulisi suu4i humppunki 4itai44, joka sanoo. tämä on minun. Naiset ovat yleensä vahvemmanpuolella. vaikka eivät aina, yl4eensä naiset ovat miehen puolella. "tule ja ota minut", on naisten tahto, se ei ole hyvä, koska siloin alistutaan. Ei ihmisen saa alistua, tai jos alistuu, on köpö. Ei naisissa ole jä4keä, vaan he etsivät miestä, jolla on jä4keä, tai joka vaan jotain on.

2

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omataistelutahto

Nato on tässä tapauksessa hyödyllinen liittolainen. Kyllä ei kukaan tule avuksi jos ei oo oma taistelutahtoa, oma armeija on välttämätöntä.

• Anonyymi

Iso kysymys on noussut maametalleista, joiden omistajanaa Kiina kyykyttää muita. En ole nähnyt missään tietoa siitä, mistä ISRAEL hankkii omaan puolustusteollisuuteensa välttämättömiä maametalleja. Kuka tietää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2152
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1629
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      85
      1540
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe