Rekisteröitymätön vai rekisteröitynyt - Mitä hyvää

rek.kaa.maton

ent.siivoojaparka- ja kylmätotuus-nimimerkkejä käytin ja ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/t/13989914/empien-yhreksannelle ja näytin, miten rekisteröimätöntä nimimerkkiä voi ja saa kuka vaan lainata, jopa itselleen rekisteröidä. Paitsi kylmätotuus ei onnistu rekisteröidyksi, koska siinä on ä-kirjain.
Mitä rekisteröityminen sitten antaa ja mitä ei anna? Eipä juuri muuta kuin sen, että toiset eivät voi sillä nimimerkillä kirjoittaa. Luotettavuutta ei lisää.

115

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitan aina tällä nimimerkillä, uskallan kaikki sanottavani tämän alla sanoa. Kyllä rekkautuminen takaa, että kukaan muu ei voi sen alla kirjoittaa, ne ovat aina minun piikkini tai lepsuiluni.
      Rekkautuminen on niin vakiintunut tapani, ettei edes tule mieleen jotain muuta käyttää, niin äkänen tai turhautunut, kiireinen en koskaan ole. Onhan se siinäkin mielessä hyvä, että kun palstalla olijat eivät halua edes vilkaista tympeitä juttujani , niin voivat helposti ohittaa. Toisin päin tietysti, kun näkee tutun nimimerkin niin osaa jo odottaa jotain hyvää tai mielenkiintoista tai sitten jotain muuta.
      Joskus täällä pohditaan kauheasti kuka kukin on ja muuta sellaista, en jaksa moisia tarkkailuja pitää, syynäillä pilkkuja jne, mutta joskus tulee mieleen, että tätä ei ole kirjoitettu omana itsenä vaan on yritetty kietoutua toisiin kuteisiin, hupina tai mielestäni epäonnistuneena alter egona, silloin jutusta katoaa paitsi mielenkiinto niin myös aitous. Kyllähän tänne kaikkea mahtuu, kaikki kukat kukkikoon.

    • siilimuori3

      Mä olen mä oli nimimerkkini mikä hyvänsä. Jos haluat luoda lähempiä kontakteja toisten kanssa silloin rekkautuminen tietenkin on tarpeen. Samalla nikillä kirjoitan vain silloin kun haluan et tietty nikki (nikit) tunnistaa minut. Onhan riski et joku kirjoittaa minun rekkaamattomalla nikilläni, mutta kyllä sellaisen ihmisen joka täällä minut tuntee, osaa erottaa feikit jo tyylistä.

      • vapaa.na

        Oma kantani näihin nimimerkkeihin on aivan oma valintani. Pidän pääsaiana sanottavaani, tunnistakoon tai sekoilkoon mielipiteeni lukija sitten miten hänelle parhaiten sopii.
        Alkuaikoina koin tärkeämpänä tunnistavuuteni, miks ei vieläkin, riippuen vastaajasta, mutta hauskempana pidän nykyään poimia vain vastattavaksi ne aloitteet, joihin tunnen mielenkiintoa.
        Edes sidonnaisuutta ikäryhmiin en enää kovin tärkeäksi koe :D


      • siilimuori3
        vapaa.na kirjoitti:

        Oma kantani näihin nimimerkkeihin on aivan oma valintani. Pidän pääsaiana sanottavaani, tunnistakoon tai sekoilkoon mielipiteeni lukija sitten miten hänelle parhaiten sopii.
        Alkuaikoina koin tärkeämpänä tunnistavuuteni, miks ei vieläkin, riippuen vastaajasta, mutta hauskempana pidän nykyään poimia vain vastattavaksi ne aloitteet, joihin tunnen mielenkiintoa.
        Edes sidonnaisuutta ikäryhmiin en enää kovin tärkeäksi koe :D

        Nii, vois jopa sanoa niin että poimii rusinat pullista, niin aiheissa kuin nikeissäkin :D ja millä itse vastaa ja antaa vastinetta.


    • Herra jumala sinua rekkaamaton,mä olen kerran tehnyt saman kokeen ja et usko millanen älämölö nous kun siivooja innostui asiasta.
      Koska tuo musta rekkaamaton nikki on laadun tae , ja rehellisyyren perälauta.

      • ent.siivoojaparka

        Sinulle nyt on yksi sama kirjoitatko mustana vai sinisenä (jollain niistä), omallasi vai toisten nikeillä. Laatusi pysyy samana.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sinulle nyt on yksi sama kirjoitatko mustana vai sinisenä (jollain niistä), omallasi vai toisten nikeillä. Laatusi pysyy samana.

        Tykkään minäkin sinusta


    • Kiva että teillä on oma aloitus...
      Muistakaa pysytellä täällä.

      H.

      • rek.kaa.maton

        Kun on erikseen musiikille ja runoilulle palstansa, niin kyllä tälle palstalle tunkeneeseen runo- ja musiikkiketjuun tullaan heittämään herjaa rekkaamattomien kirjoittajien nikeillä.


      • ent.siivoojaparka
        rek.kaa.maton kirjoitti:

        Kun on erikseen musiikille ja runoilulle palstansa, niin kyllä tälle palstalle tunkeneeseen runo- ja musiikkiketjuun tullaan heittämään herjaa rekkaamattomien kirjoittajien nikeillä.

        Teille alaikäisillekin on omat palstansa. Oletko huomannut?


    • rek.kaa.maton
      • Heikunkeikku

        Saanko kysyä, että Miksi teit niin?


      • voikunharrrrmiii

        Kuinka hunksukaan voi lirkut oikeelle nikille laittaa kun ne meneekin väääärälle.


      • rek.kaa.maton
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Saanko kysyä, että Miksi teit niin?

        Saat kysyä. Vastaan, että silkasta kokeilunhalusta.
        Olen ennen kokenut täysin sopimattomaksi käyttää tietentahtoen toisen rekkaamatontakin nikkiä. Vaikealta se tuntuu vieläkin, mutta kokemus oli kokemisen arvoinen. Pääasiassa olen kirjoittanut tälle palstalle rekkaamattomana. Sellainen tunne on nyt, että alan kirjoittaa rekisteröidylläni. Rekkaamattomalla tulee huitaistua mitä milloinkin. Rekistyröidylläni varmasti kirjoitan vähemmän - jos ollenkaan - mutta mietitympää se on.


      • voikunharrrrmiii kirjoitti:

        Kuinka hunksukaan voi lirkut oikeelle nikille laittaa kun ne meneekin väääärälle.

        "voikunharrrrmiii"

        Minun osaltani ei ongelmaa ole.
        Minä kommentoin aina nimmareille.
        Myöskin rekisteröityneille.
        Jokainen vastaa nikistään.
        Kyllä minä viisaat erotan laumastani.

        H.


      • hytinäx1
        rek.kaa.maton kirjoitti:

        Saat kysyä. Vastaan, että silkasta kokeilunhalusta.
        Olen ennen kokenut täysin sopimattomaksi käyttää tietentahtoen toisen rekkaamatontakin nikkiä. Vaikealta se tuntuu vieläkin, mutta kokemus oli kokemisen arvoinen. Pääasiassa olen kirjoittanut tälle palstalle rekkaamattomana. Sellainen tunne on nyt, että alan kirjoittaa rekisteröidylläni. Rekkaamattomalla tulee huitaistua mitä milloinkin. Rekistyröidylläni varmasti kirjoitan vähemmän - jos ollenkaan - mutta mietitympää se on.

        Siis miksi sitä täytyy joka sanaansa miettiä etukäteen? Onko se niin ettei muka rekisteröitynä voikaan näyttää sitä omaa itseään kirjoittajana vaan yhtäkkiä kompastuukin puskan suojaan. Meneekö siinä oma "kunnia" jos ei aina niin jumalattoman fiksusti kirjoitakkaan?


      • rek.kaa.maton
        hytinäx1 kirjoitti:

        Siis miksi sitä täytyy joka sanaansa miettiä etukäteen? Onko se niin ettei muka rekisteröitynä voikaan näyttää sitä omaa itseään kirjoittajana vaan yhtäkkiä kompastuukin puskan suojaan. Meneekö siinä oma "kunnia" jos ei aina niin jumalattoman fiksusti kirjoitakkaan?

        Minulle tuli tuollainen tunne, että kepeästi ja miettimättä tulee huitaistua kommentti randomilla nikillä.


      • siilimuori3
        rek.kaa.maton kirjoitti:

        Minulle tuli tuollainen tunne, että kepeästi ja miettimättä tulee huitaistua kommentti randomilla nikillä.

        Joo. Kyllä minunkin rekatulla ja rekkaamattomalla nikillä tehdyillä kirjoituksilla on huisin iso ero.


      • Sitäjasamaatulee
        siilimuori3 kirjoitti:

        Joo. Kyllä minunkin rekatulla ja rekkaamattomalla nikillä tehdyillä kirjoituksilla on huisin iso ero.

        En ole huomannut mitään eroa.


      • siilimuori3
        Sitäjasamaatulee kirjoitti:

        En ole huomannut mitään eroa.

        No sitähän mä sanoin :D


      • kylmätotuus
        hytinäx1 kirjoitti:

        Siis miksi sitä täytyy joka sanaansa miettiä etukäteen? Onko se niin ettei muka rekisteröitynä voikaan näyttää sitä omaa itseään kirjoittajana vaan yhtäkkiä kompastuukin puskan suojaan. Meneekö siinä oma "kunnia" jos ei aina niin jumalattoman fiksusti kirjoitakkaan?

        Näin se juuri on, että puskaan mennään, kun kuva joka itsestä on annettu ei sovikaan todelliseen mielipiteeseen.


    • Kävit muiden käyttämillä nikeillä kirjoittamassa? Sulleko siis vastasin?
      Yksi syy miksi rekisteröidyin oli tuo, tää nikki on nyt mun, etkä voi sillä soppaa keittää.

    • rekkaamaton

      Palsta vain rekistöröidyille ? Saisivat ne ehkä kymmenen itseensä kiiloittavat arvokkuuden tuskin täällä enempää olisi. Ajanmyötä nämä kymmenen riitaintuisivat, lopulta hönksi riimitteli yksin itselleen tai siivoojalle.

      • Hauskaa, että tiedät asian noin hyvin. Kokemusta vai.
        Olisihan se ihan kiva kokeilu.
        Asian tai ajatuksen arvokkuus tai kiillotus ei ole nimimerkin väristä kiinni. Kummastakin tuutista tulee joskus täyttä soopaa tai tosi hyvää mielipidettä.
        Loppujen lopuksi arvokkuuden tai kiillotuksen ratkaisee lukija, näkijä ei tekijä , kirjoittaja. Kummallakin kun on erilainen kokemusmaailma. Ainoa yhdistävä tekijähän täällä on vain 60


      • ent.siivoojaparka

        Voi miten kiltisti sanottu. Minä kun en riitaannu kenenkään kanssa, koskaan, missään...? Mutta ne muut, ne rekatut...


      • asian-ilmaisin
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Voi miten kiltisti sanottu. Minä kun en riitaannu kenenkään kanssa, koskaan, missään...? Mutta ne muut, ne rekatut...

        Minä kun en riitaannu kenenkään kanssa, ??

        Mutta sinun kirjoituksesi on joskus kyseenalaista, kun "nokittelet" Palomaa? Usein olen ajatellut, että onko siivoojat sitä porukkaa, joka itsetunnon puutteessa haluaa toisen kirjoittajan yksityiset sivutkin tänne tuoda esiin? Siis, miksi?

        Mielestäni olet siilimuorin kanssa samanlainen "perskärpänen", joka jokaiseen kirjoitukseen vastaatte, miettimättä edes sitä, mistä on puhe?


      • noin.se.on
        asian-ilmaisin kirjoitti:

        Minä kun en riitaannu kenenkään kanssa, ??

        Mutta sinun kirjoituksesi on joskus kyseenalaista, kun "nokittelet" Palomaa? Usein olen ajatellut, että onko siivoojat sitä porukkaa, joka itsetunnon puutteessa haluaa toisen kirjoittajan yksityiset sivutkin tänne tuoda esiin? Siis, miksi?

        Mielestäni olet siilimuorin kanssa samanlainen "perskärpänen", joka jokaiseen kirjoitukseen vastaatte, miettimättä edes sitä, mistä on puhe?


        Ja tuhat plussaa lisää Sinulle!


      • siilimuori3
        asian-ilmaisin kirjoitti:

        Minä kun en riitaannu kenenkään kanssa, ??

        Mutta sinun kirjoituksesi on joskus kyseenalaista, kun "nokittelet" Palomaa? Usein olen ajatellut, että onko siivoojat sitä porukkaa, joka itsetunnon puutteessa haluaa toisen kirjoittajan yksityiset sivutkin tänne tuoda esiin? Siis, miksi?

        Mielestäni olet siilimuorin kanssa samanlainen "perskärpänen", joka jokaiseen kirjoitukseen vastaatte, miettimättä edes sitä, mistä on puhe?

        Sinä olet sinä yhtä symppis ;).


      • siilimuori3

        Siis aina yhtä symppis


      • ent.siivoojaparka
        asian-ilmaisin kirjoitti:

        Minä kun en riitaannu kenenkään kanssa, ??

        Mutta sinun kirjoituksesi on joskus kyseenalaista, kun "nokittelet" Palomaa? Usein olen ajatellut, että onko siivoojat sitä porukkaa, joka itsetunnon puutteessa haluaa toisen kirjoittajan yksityiset sivutkin tänne tuoda esiin? Siis, miksi?

        Mielestäni olet siilimuorin kanssa samanlainen "perskärpänen", joka jokaiseen kirjoitukseen vastaatte, miettimättä edes sitä, mistä on puhe?

        """""onko siivoojat sitä porukkaa, joka itsetunnon puutteessa haluaa toisen kirjoittajan yksityiset sivutkin tänne tuoda esiin?""""
        Olen huono vastaamaan siivoojien puolesta sinne tai tänne. Itse olen jo eläkkeellä. Kyllähän heillä työnsä puolesta on mahdollisuuksia päästä käsiksi aika yksityisiinkin tietoihin.
        Mutta miten se onnistuu päästä netillä toisten yksityissivuille? Eikö siihen pitäisi olla jonkunlainen tunnussana tiedossa?


    • Tehdään sitten hunkszit....

      Voi että.

      Täältä ei voi olla päivää poissa etteikö joku olisi lausumassa turhaan nimeäni :)

      (Hakaristitortut leivottu, tyttären poikien luciakulkue on katsottu, koulun joulumyyjäiset pidettiin tuulisella pihalla ja luciat lauluoivat paitsi että natten går tunga fjät myös hyvin inspiroivasti dom dom dom dom dom dom dom dom tänd ett ljus och låt den brinna...ja taas kerran toivon kipinästä leimahti pienenpieni liekki paremmasta tulevaisuudesta kaikille maailman lapsille.

      Luin juuri iltasanomien jutun (jees, olen alkanut lukea skandaaliblaskoja :) siitä miten me ruotsinsuomalaiset kuulemma irvailemme suomalaisten jouluperinteille....raskasta, surullista laahaavaa ja harrasta. Joulunrauhan julistuksesta hautausmaalle ja sieltä mökkeihin kököttämään kynttilän liekkiä tuijottamaan ja sitten onkin vuorossa se varpunen jouluaamuna, Joulupäivänä voisikin katsoa vaikka videolta satua pienestä tulitikkutytöstä.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121120815991_uu.shtml

      ---

      Ettei totuus pääsisi unohtumaan: kyllä, seison sanojeni takana. Olen aina Paloma, joskus paloma non sequitur, mutta aina tunnistettavissa ja koskaan en piiloudu enkä räpiköi puskissa, vaikka en ole aina kirjautuneena. (tää saitti aina välillä heittää ulos kesken sepustuksien).

      Totuus numero dos:

      Tietyt ihmiset saavat aina, johdonmukaisesti, houkuteltua minusta ulos huonoimmat puoleni. Häpeän joskus mitä olen vastannut ent. siivojaparalle; hän provoaa ja piikittelee, kunnes on saanut minutkin (kärsivällisen ja kiltin rauhankyyhkysen) vajoamaan tasolleen.

      No niin, nyt maistelemaan voitaikinasvastikoita aamiaiseksi.

      Kivaa perjantaita kaikille ;)

      Runoilkaa ja linkittäkää te muut jotka osaatte. (Linkittää osaan mutta ei tuu mitään laulua joka sopisi tunnelmaan mieleen)

      • rek.kaa.maton

        Mitä, mitä tänne vihreille niityille hunksz ajaa lehmikarjansa, akkalaumansa, vaikka itse kehottaa meitä pysymään poissa muista ketjuista "Muistakaa pysytellä täällä."
        Ei käy, ei käy, se ei kertakaikkiaan käy!


      • eppu2
        rek.kaa.maton kirjoitti:

        Mitä, mitä tänne vihreille niityille hunksz ajaa lehmikarjansa, akkalaumansa, vaikka itse kehottaa meitä pysymään poissa muista ketjuista "Muistakaa pysytellä täällä."
        Ei käy, ei käy, se ei kertakaikkiaan käy!

        Ei, sekään ei kertakaikkiaan käy, että,
        yritäppäs vaan varastaa minun nikkini. Saat niskaasi kaikki ne sääilmiöt, mistä taannoin tein aloituksen.


      • eppu2
        eppu2 kirjoitti:

        Ei, sekään ei kertakaikkiaan käy, että,
        yritäppäs vaan varastaa minun nikkini. Saat niskaasi kaikki ne sääilmiöt, mistä taannoin tein aloituksen.

        Sinäkö sen sääilmiö-aloituksen teit. Kun minä muistan, että minä sen tein.


      • ent.siivoojaparka

        """"" Häpeän joskus mitä olen vastannut ent. siivojaparalle; hän provoaa ja piikittelee, kunnes on saanut minutkin (kärsivällisen ja kiltin rauhankyyhkysen) vajoamaan tasolleen.""""
        Heh!
        Tuo ei oikeastaan ollut minulle mitään uutta sinusta. Olen aikaisemminkin pannut merkille, kuinka altis olet ympäristön vaikutuksille tunnetiloissasi ja mielipiteissäsi (poliittisestikin).


      • eppu2
        eppu2 kirjoitti:

        Sinäkö sen sääilmiö-aloituksen teit. Kun minä muistan, että minä sen tein.

        Noin siinä sitten käy, kun dementia iskee.
        Ei muista omaa nikkiään, eikä aloituksiaan.


    • ent.siivoojaparka

      Tämä siis on se toinen lapsellinen taideteoksesi. Voisiko toivoa, että olisi ollut viimeinen tuota lajia?
      """""Älä välitä. Ei Villekään välittänyt. Kun tupa paloi, muutti kamariin.

      Minä olen samanlainen tyhmä. Minä uhosin, etä sillä ei olisi merkitystä, onko nimimerkki rekattu tai rekkaamaton. On merkitystä.""""
      Saitko orkut lainatessasi nikkiä, minkä hyvin tiedät olleen toisella jatkuvassa käytössä? Olisit edes korjannut kirjoitusvirheesi ennen kommentin lähettämistä!!!!
      Sinähän leimaat minut analfabeetiksi.
      Tätä nikkiä en rekkaa vieläkään vaikka kuinka painostat, itket ja pieret. Sen olen sanonut aikaisemminkin. Jos näette sen rekattuna, niin se ei ole silloin minun on rekkaamani.
      e.sp (se ainoa oikea)

      • Vai.miten

        Onko sulla rekattukin, kun et tuota nikkiä rekkaa?


      • hytinäx1

        Tässähän saa alkaa kohta laulamaan Rekka-autossa onpi tunnelmaa, rekka-autossa matka katkeaa... Diipadi diipadi dipaadaadaa, diipaadaada piipapaapaa....


      • ent.siivoojaparka
        Vai.miten kirjoitti:

        Onko sulla rekattukin, kun et tuota nikkiä rekkaa?

        Sellainenkin mahdollisuus tietysti on, että kaikilla rekkaamattomilla on myös rekattu nikki.
        Nyt vain villisti arvailemaan kenen nikki mikäkin rekattu on.
        Minäpä luulen, että ent.siivoojaparka on sama kuin Paloma.
        1eero on Ancelina
        =DW= on tuo siilimuori
        reppuriikka on varmaan rekatuna hunksz
        eppu2 on varmojen tuntomerkkien mukaan koti-kiusattu
        ...


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sellainenkin mahdollisuus tietysti on, että kaikilla rekkaamattomilla on myös rekattu nikki.
        Nyt vain villisti arvailemaan kenen nikki mikäkin rekattu on.
        Minäpä luulen, että ent.siivoojaparka on sama kuin Paloma.
        1eero on Ancelina
        =DW= on tuo siilimuori
        reppuriikka on varmaan rekatuna hunksz
        eppu2 on varmojen tuntomerkkien mukaan koti-kiusattu
        ...

        En usko että paloma ja ent.siivoojaparka on yksi ja sama , ei kukaan pysty niin hyvin ittiään erottelemaan kuin paloman ja ent.siivoojaparan ero on.
        Lisäksi paloma vaikuttaa älykkäälle.


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        En usko että paloma ja ent.siivoojaparka on yksi ja sama , ei kukaan pysty niin hyvin ittiään erottelemaan kuin paloman ja ent.siivoojaparan ero on.
        Lisäksi paloma vaikuttaa älykkäälle.

        Sehän on pelkkää harhautusyritystä ent.siivoojaparalta se älykkääksi tekeytyminen Palomana.


      • 1eero

        Täytys suorittaa älykkyys testi esim. Paljonko on 1 1= ?


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sellainenkin mahdollisuus tietysti on, että kaikilla rekkaamattomilla on myös rekattu nikki.
        Nyt vain villisti arvailemaan kenen nikki mikäkin rekattu on.
        Minäpä luulen, että ent.siivoojaparka on sama kuin Paloma.
        1eero on Ancelina
        =DW= on tuo siilimuori
        reppuriikka on varmaan rekatuna hunksz
        eppu2 on varmojen tuntomerkkien mukaan koti-kiusattu
        ...

        Jaa, meinaakkos, että mulla on molemmat vehkeet?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sehän on pelkkää harhautusyritystä ent.siivoojaparalta se älykkääksi tekeytyminen Palomana.

        Niinpä niin ,tietenkin, mullakin kauhee vaiva tehrä ittestään pöljä .


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Jaa, meinaakkos, että mulla on molemmat vehkeet?

        Selvästi käynyt ilmi, että remonttihommat sujuu kumpaiseltakin, runoilukin....
        Sinunkaan vehkeistäsi saa selvää, kun tuollainen nikki.
        Huonosti olet pystynyt peittämään, ettetkö sittenkin ole rekattuna koti-kiusattu.


      • ent.siivoojaparka
        1eero kirjoitti:

        Täytys suorittaa älykkyys testi esim. Paljonko on 1 1= ?

        1 1=1
        Yksi ja yksi on kaksi.
        Aikaisemminkin olen muistaakseni kirjoittanut kuinka sen minulle syötetyn petoksen sain selville itse vaikka opettajat (kaikenlaiset ne saavatkin olla opettamassa lapsia) muuta änkyttivät koulussa.
        Katsoppas nyt, jos sinulla on kaksi pientä elohopeapalloa ja laitat ne yhteen (ynnäät), niin montako elohopeapalloa sinulla silloin on? Häh-häh! Siinä on vain yksi.
        Silloin niitä on kaksi (yksi ja yksi), jos sen elohopeapallon halkaisee (jakaa).


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Selvästi käynyt ilmi, että remonttihommat sujuu kumpaiseltakin, runoilukin....
        Sinunkaan vehkeistäsi saa selvää, kun tuollainen nikki.
        Huonosti olet pystynyt peittämään, ettetkö sittenkin ole rekattuna koti-kiusattu.

        Vai on se Sinuunkin dementia iskenyt.


      • ent.siivoojaparka
        kissamummu kirjoitti:

        Vai on se Sinuunkin dementia iskenyt.

        Siksi minä kai luulenkin olevani Paloma.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Selvästi käynyt ilmi, että remonttihommat sujuu kumpaiseltakin, runoilukin....
        Sinunkaan vehkeistäsi saa selvää, kun tuollainen nikki.
        Huonosti olet pystynyt peittämään, ettetkö sittenkin ole rekattuna koti-kiusattu.

        Aikamoinen arvonnousu mulle tulla verratuksi eppuun.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        1 1=1
        Yksi ja yksi on kaksi.
        Aikaisemminkin olen muistaakseni kirjoittanut kuinka sen minulle syötetyn petoksen sain selville itse vaikka opettajat (kaikenlaiset ne saavatkin olla opettamassa lapsia) muuta änkyttivät koulussa.
        Katsoppas nyt, jos sinulla on kaksi pientä elohopeapalloa ja laitat ne yhteen (ynnäät), niin montako elohopeapalloa sinulla silloin on? Häh-häh! Siinä on vain yksi.
        Silloin niitä on kaksi (yksi ja yksi), jos sen elohopeapallon halkaisee (jakaa).

        Paljonkos tämä on?
        Jos yksi mies keritsee lampaan 10 minuutissa, kuinka kauan aikaa kuluu 10:ltä mieheltä?


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Paljonkos tämä on?
        Jos yksi mies keritsee lampaan 10 minuutissa, kuinka kauan aikaa kuluu 10:ltä mieheltä?

        Eiköhän se aika kulu samaa vauhtia kaikilla vaikka joskus puhutaan ajan kuluvan hitaasti tai nopeasti. Joskus tuntuu sellaisellekin kuin aika olisi pysähtynyt.
        Mutta ei, kyllä se 10 minuuttia on kaikilla saman mittainen.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Eiköhän se aika kulu samaa vauhtia kaikilla vaikka joskus puhutaan ajan kuluvan hitaasti tai nopeasti. Joskus tuntuu sellaisellekin kuin aika olisi pysähtynyt.
        Mutta ei, kyllä se 10 minuuttia on kaikilla saman mittainen.

        Kysyttiinkin kauanko aikaa kuluu 10:ltä mieheltä samaan hommaan.
        Eikä ajan mittaa.


      • kylmätotuus
        1eero kirjoitti:

        Täytys suorittaa älykkyys testi esim. Paljonko on 1 1= ?

        Eikös se ole 60 ?


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Niinpä niin ,tietenkin, mullakin kauhee vaiva tehrä ittestään pöljä .

        Onneksi minulle se on ollut helppoa jo syntymästäni saakka.
        Paljon hankalampi on myöntää se itselleni.
        Yritän kyllä kovasti, mutta aina joku osa minussa vänkää vastaan.
        Työsarka on loputon.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Kysyttiinkin kauanko aikaa kuluu 10:ltä mieheltä samaan hommaan.
        Eikä ajan mittaa.

        Etkä kysynyt, kun kysyit ""kuinka kauan aikaa kuluu 10:ltä mieheltä?""
        Kuinka kauan taas siihen samaan hommaan kuluu aikaa 10:ltä mieheltä, niin eihän niitten tarvitse sitä lammasta hetimiten keritäkään, kun se yksi on jo kymmenen minuuttia tuhrannut sen kanssa.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Etkä kysynyt, kun kysyit ""kuinka kauan aikaa kuluu 10:ltä mieheltä?""
        Kuinka kauan taas siihen samaan hommaan kuluu aikaa 10:ltä mieheltä, niin eihän niitten tarvitse sitä lammasta hetimiten keritäkään, kun se yksi on jo kymmenen minuuttia tuhrannut sen kanssa.

        Väärä vastaus.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        1 1=1
        Yksi ja yksi on kaksi.
        Aikaisemminkin olen muistaakseni kirjoittanut kuinka sen minulle syötetyn petoksen sain selville itse vaikka opettajat (kaikenlaiset ne saavatkin olla opettamassa lapsia) muuta änkyttivät koulussa.
        Katsoppas nyt, jos sinulla on kaksi pientä elohopeapalloa ja laitat ne yhteen (ynnäät), niin montako elohopeapalloa sinulla silloin on? Häh-häh! Siinä on vain yksi.
        Silloin niitä on kaksi (yksi ja yksi), jos sen elohopeapallon halkaisee (jakaa).

        1x1=1. Ehkä elohopea on kertolaskua?


    • 1eero

      Miltä tuntuisi olla rekattu ??????????.

      • Kokkeile iero, niät miten lystiä hommoo se on. Alvariisa saa kirjatuva ja muistella salasannoo, mikä on iänkaeken hukassa kun muistikiii pätkii.
        Vuan on se niin sulosta kun lopullaa iltoo piäsöö perille omalle tutulle palstalle ja suap liirumlaarumeitaan näpytellä. Voe tokkiisa.


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        Kokkeile iero, niät miten lystiä hommoo se on. Alvariisa saa kirjatuva ja muistella salasannoo, mikä on iänkaeken hukassa kun muistikiii pätkii.
        Vuan on se niin sulosta kun lopullaa iltoo piäsöö perille omalle tutulle palstalle ja suap liirumlaarumeitaan näpytellä. Voe tokkiisa.

        Vae nii ! Kyllä siinä taetaa olla jottoo taekoo vuan een miä ponjoo oesko katsonto kaanta niikui itsetunto toesellaene vähä ylypiä.


      • ent.siivoojaparka

        Eiköhän me olla kaikki rekisteröityjä ainakin jossain. Jos ei muualla, niin väestörekisterissä.


      • 1eero kirjoitti:

        Vae nii ! Kyllä siinä taetaa olla jottoo taekoo vuan een miä ponjoo oesko katsonto kaanta niikui itsetunto toesellaene vähä ylypiä.

        No, ei olis sillokaa itsetuntos yhtään ylypiä, eihä se kahtontakanta siitäe rekisteristä ole riipuksissa.
        Vuan sinut minäe aena tunnen, olet sitten rekattu tae et, katos hyvät immeiset erottaa aena. Sinunkin tekstissä on semmonen silimänpilikkeen lisäpoonus, jota harvoilla tiällä on, elä piästä sitä karkuun, elä ikimualimassa vaekka mitä tapahtus.
        Nyt pitäs ruveta ruokoo laettamaan, ei yhtää huvittas, tekiskö pottuja vai jottain hienompoo, vaekka voepottuja, sua nähä, miten mummelin käyp tässäi ruokasavotassa.
        Hyvvee illan ja viikonlopun kutjaketta ierolle ja koko huonekunnalles.


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        No, ei olis sillokaa itsetuntos yhtään ylypiä, eihä se kahtontakanta siitäe rekisteristä ole riipuksissa.
        Vuan sinut minäe aena tunnen, olet sitten rekattu tae et, katos hyvät immeiset erottaa aena. Sinunkin tekstissä on semmonen silimänpilikkeen lisäpoonus, jota harvoilla tiällä on, elä piästä sitä karkuun, elä ikimualimassa vaekka mitä tapahtus.
        Nyt pitäs ruveta ruokoo laettamaan, ei yhtää huvittas, tekiskö pottuja vai jottain hienompoo, vaekka voepottuja, sua nähä, miten mummelin käyp tässäi ruokasavotassa.
        Hyvvee illan ja viikonlopun kutjaketta ierolle ja koko huonekunnalles.

        Elä kehu suatan ylipistyä joo kehunko sinuu en kehu minnäi rakastan sinua se onkii paljon paljon enempi.


      • 1eero kirjoitti:

        Elä kehu suatan ylipistyä joo kehunko sinuu en kehu minnäi rakastan sinua se onkii paljon paljon enempi.

        Voi sinnuu, on tok, paljon, paljon enempi, ihan ylen miärin, nyt kyllä poskia jo poltteloo...


      • siulumuori3

        Rekattuna oleminen ei tunnu miltää. Vai kui?


    • saltsocker

      Hah. Puskista nimimerkkiä vaihdellen yritän välillä hämmentää tai peesata miten milloinkin. Siinä se suola.

    • Hyvää vai pahaa? Eipä tuo ole minun migreenini! Useimmiten kilkuttelen tällä "sinisellä" nimimerkillä mutta ohimennessäni en aina viitsi kirjaantua.
      Käytän nimimerkkiä silkasta ystävällisyydestä kanssaihmisiäni kohtaan.
      Inhoavat voivat helposti väistää yksitotiset hengentuotteeni.

    • kylmätotuus

      Nimim. "rek.kaa.maton", kuten kirjoituksesi lopussa totesit, ei nimimerkin rekisteröinnillä ole juurikaan mitään merkitystä.
      Se ei estä pujahtamasta puskaan "huutelemaan".
      Jotenkin minulla on sellainen "näppituntuma", että juuri rekatut siellä useimmiten lymyilevät.

      Tuli mieleeni tuosta nikkini lainaamisestasi, että kuinkahan kauan pystyisit minuna esiintymään, jos alkaisin kirjoittaa pelkästään savon- murteella?
      Tuskinpa kovinkaan kauan, jos et itse ole tältä Savon alueelta, missä asustelen.

      Kokeillaanko?
      Siitähän voisi tulla hupaisa juttu.

      • Turun murteel ole itekki joskus matkijoit kiusanu,enne pitkä ne teke pikkuse virhe ko alkava liia pitkää venuttama niit sanoi.


      • poistin.rekattuni2011

        Kylmätotuus, puskasta saavat rekatut ilkeyksiä eniten, onko niiden takana toinen rekattu vai oikea puska kuka tietäis sen. Täällä on aika vähän rekattuja mutta puskia kymmenkertaisesti joten epäilen puskia puskailusta.


      • rek.kaa.maton
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Turun murteel ole itekki joskus matkijoit kiusanu,enne pitkä ne teke pikkuse virhe ko alkava liia pitkää venuttama niit sanoi.

        Turun murre onnistuu minulta netissä kyllä, ex-rakas on Martin kaupunginosassa lapsuutensa ja nuoruutensa viettänyt enkä siltoja ole polttanut. Delegoin salaa turkulaiskullalleni. Hänen Turun murteensa on mukavaa kuunneltavaa, sukkelaa ja pulppuavaa ja itsekin hän on kuin elohopea. Hänellä on sellaista l-kirjainvoittoista, "Onks Mulkukka soittanut?" Ei hänel r-kirjain sorahda yhtenään kuten sulla koti-kiusattu.
        "kylmätotuus" toinen ex-rakas on mulla savolainen enkä siltoja ole polttanut joten savolaismurre minulta sujuu netissä mainiosti, delegoin salaa hänelle.


      • k-kk
        rek.kaa.maton kirjoitti:

        Turun murre onnistuu minulta netissä kyllä, ex-rakas on Martin kaupunginosassa lapsuutensa ja nuoruutensa viettänyt enkä siltoja ole polttanut. Delegoin salaa turkulaiskullalleni. Hänen Turun murteensa on mukavaa kuunneltavaa, sukkelaa ja pulppuavaa ja itsekin hän on kuin elohopea. Hänellä on sellaista l-kirjainvoittoista, "Onks Mulkukka soittanut?" Ei hänel r-kirjain sorahda yhtenään kuten sulla koti-kiusattu.
        "kylmätotuus" toinen ex-rakas on mulla savolainen enkä siltoja ole polttanut joten savolaismurre minulta sujuu netissä mainiosti, delegoin salaa hänelle.

        Ärrän sorauttaminen on hyvä tehoste.


      • rek.kaa.maton
        k-kk kirjoitti:

        Ärrän sorauttaminen on hyvä tehoste.

        Niinkö. Onko se vähän niinku riidan haastamista.
        ex-rakas Love-loruissa ällätteli, ei ärrää sorautellu.


      • k-kk
        rek.kaa.maton kirjoitti:

        Niinkö. Onko se vähän niinku riidan haastamista.
        ex-rakas Love-loruissa ällätteli, ei ärrää sorautellu.

        Olen monesti saanu satikutia kirjotuksestani ja saattaa olla et pikkasen tahallanikin ärsytä.


    • Ja mää en kumminka venuta enkä vanuta enkä kirjotap puskist.

      On ihana huomata, että tälläkin palstalla ajatellaan ja ajatusten pohjalta syntyy ihan ihmismäistä tekstiä.
      Vai, että oikein rekkaamattomia! Missä päin Suomea sellaisia ketaleita syntyy, kasvaa, asuu ja kirjoittaakin.

      Mä runon teille nyt kirjoitan
      Ja keskusteluun haastan,
      puskajussin sen mokoman,
      ikiaikaisen saastan.

      Runosuoni ei nyt syli kun ylläpito vei Ruuneperi nimimerkkini ja joudun tällaisella Ruunemannilla kirjoittamaan.

      • kylmätotuus

        Tiällä Savossa o yks rekkaamato. Oun syntyny, kasvanu ja nuoruuten tiällä viettäny. Välillä piipahin piäkaapunnissa, mutta en tykänny yhtää siellä olostan. Parkymmentä vuotta riitti minulle ja tulin takas kottii.
        Tiällä nyt asustan ja kirjotan millo mitäkii.

        Ketale en ou. Usko tae oo uskomata, omapa on asias!


    • Kerran minäkin tuomitsen niin että kahvi hölskyy. Minusta on ala-arvoista käyttää muiden nikkejä, tai vihjata edes että on joku muu ja pistää törkimyksiä menemään. Se on identiteettivarkaus, pienimuotoinen, mutta kuitenkin! Tämä tällainen on pelkästään ja ainoastaan tyhmää ihmisillä pelaamista. Ihan sama oliko tarkoitus tämän kanssa mikä tahansa.
      Koti-kiusatulla oli sentään munaa seistä tekonsa takana. Onko sulla? Muuten monen mielessä joku viaton syyllistetään tähänkin. Oikein hyvää joulua vaan.

      • ei.ihmisillä

        Nimimerkeillä pelaamista mun mielestä.


      • Loppujen lopuksi kun nyt näyttää siltä että olen ainoa joka on syylistynyt kaikkia kuohuttaneeseen syntiin ,ei tää tilanne paha ole.
        Jospa minäkin vakuutan veret silmissä et ei koskaan enää niin asia on pois päiväjärjestyksest.


      • ei.ihmisillä kirjoitti:

        Nimimerkeillä pelaamista mun mielestä.

        Nikki liitetään persoonaan. Kun lukee kirjoitukset saa jonkun kuvan ihmisestä, jos kirjoittaa jotain rumaa toisen nimessä, se kuvakin on hetken ruma, ainakin niin kauan kunnes se korjataan. Kuten esim. kun luin sen "kylmätotuus"-nikin vastauksen mulle (joka ei sitten ollutkaan hänen) ajattelin että no just, tällainenko hän onkin. Oli kivaa huomata ettei se ollutkaan hänen viestinsä.
        Mun mielestä hyvin paljon ihmisillä pelaamista.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Loppujen lopuksi kun nyt näyttää siltä että olen ainoa joka on syylistynyt kaikkia kuohuttaneeseen syntiin ,ei tää tilanne paha ole.
        Jospa minäkin vakuutan veret silmissä et ei koskaan enää niin asia on pois päiväjärjestyksest.

        Ei näytä mun silmissä näytä siltä että sä olisit ainoa jonka tämän tempun teki.
        Voin mä kuvitella ettei ole kovin mieltä ylentävää lukea jonkun vieraan tuomitsemisesta. Saattaa olla että tuomitsen tällaista vähän liiankin jyrkästi, mutta jäi sellainen yleisvaikutus kirjoituksista, ettei palstalaiset yleisesti tällaista pitänyt kovin pahan. Mun mielestä teki.
        Koetin tuossa mun aiemmassa viestissä sanoa, että vaikka mun mielestä säkin teit väärin, niin sentään seisot sen takana. Se oli mulle tarpeeksi hieno korjausliike, ei siihen sen kummemmin verisiä silmiä tarvita :)


      • hmp.f kirjoitti:

        Ei näytä mun silmissä näytä siltä että sä olisit ainoa jonka tämän tempun teki.
        Voin mä kuvitella ettei ole kovin mieltä ylentävää lukea jonkun vieraan tuomitsemisesta. Saattaa olla että tuomitsen tällaista vähän liiankin jyrkästi, mutta jäi sellainen yleisvaikutus kirjoituksista, ettei palstalaiset yleisesti tällaista pitänyt kovin pahan. Mun mielestä teki.
        Koetin tuossa mun aiemmassa viestissä sanoa, että vaikka mun mielestä säkin teit väärin, niin sentään seisot sen takana. Se oli mulle tarpeeksi hieno korjausliike, ei siihen sen kummemmin verisiä silmiä tarvita :)

        Silloin kun käytin siivoojan tunnusta niin meil oli tilanne päällä,pikkasen sanailtiin.
        Ent.siivoojaparka kehui vaan omalla tunnuksellaan kirjottavansa ,koska se nikki oli mun mielest puskanikki eli musta,kokeilin lähteekö viesti siivoojalle sillä nikillä ,lähtihän se .
        Vaikka mä uskonkin siivoojaan niin uskooko muut?


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Silloin kun käytin siivoojan tunnusta niin meil oli tilanne päällä,pikkasen sanailtiin.
        Ent.siivoojaparka kehui vaan omalla tunnuksellaan kirjottavansa ,koska se nikki oli mun mielest puskanikki eli musta,kokeilin lähteekö viesti siivoojalle sillä nikillä ,lähtihän se .
        Vaikka mä uskonkin siivoojaan niin uskooko muut?

        Eli sä todistit kantasi hänelle käyttämällä hänen nikkiä? Se on vähän eri juttu se, kuin että käyttää toisen nikkiä vain "koska voi". Ja vielä jättää homman auki silleen, että hän voi olla ihan kuka tahansa meistä.
        Tuota vimppaa lausetta en ihan ymmärtänyt? Millä lailla uskoo? Että hän ei puskaile vai mitä? Mä uskon siivoojaa kun hän sanoo että kirjoittaa vain sillä nikillä. Hän on kyllä niin useasti osoittanut ettei välitä mitä joku hänestä ajattelee. Pojot siitä hänelle että on oma itsensä, hyvässä ja pahassa.


      • hmp.f kirjoitti:

        Eli sä todistit kantasi hänelle käyttämällä hänen nikkiä? Se on vähän eri juttu se, kuin että käyttää toisen nikkiä vain "koska voi". Ja vielä jättää homman auki silleen, että hän voi olla ihan kuka tahansa meistä.
        Tuota vimppaa lausetta en ihan ymmärtänyt? Millä lailla uskoo? Että hän ei puskaile vai mitä? Mä uskon siivoojaa kun hän sanoo että kirjoittaa vain sillä nikillä. Hän on kyllä niin useasti osoittanut ettei välitä mitä joku hänestä ajattelee. Pojot siitä hänelle että on oma itsensä, hyvässä ja pahassa.

        Minähän uskon kuin pukki sarviinsa siivoojan rehellisyyteen ,ei ihmisen sanaa saa epäillä ,vai saako ?


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Silloin kun käytin siivoojan tunnusta niin meil oli tilanne päällä,pikkasen sanailtiin.
        Ent.siivoojaparka kehui vaan omalla tunnuksellaan kirjottavansa ,koska se nikki oli mun mielest puskanikki eli musta,kokeilin lähteekö viesti siivoojalle sillä nikillä ,lähtihän se .
        Vaikka mä uskonkin siivoojaan niin uskooko muut?

        """Ent.siivoojaparka kehui vaan omalla tunnuksellaan kirjottavansa"""
        Äläkä höpötä!!!
        Missä minä tuollaista olen kehnut? Näyttöä esiin tai peru sanasi.
        Muuten en välittäisi enää asiasta jauhaa, mutta sinua tuntuu omatunto kaivelevan vieläkin kuukauden vanhasta mokastasi.
        Olen sanonut kirjoittavani puskasta vain nikillä "ent.siivoojaparka", enkä millään "omalla tunnuksellani" Ja siinä pysyn. Outo kokeilu sinulta, onko nikkini musta vai sininen. Puskanikkihän on aina musta.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13929902/soutulavittalta-3
        Aikaisemmin kirjoitin villipuskista oltuani ensin jonkun aikaa pelkkänä lukijana palstalla, sitten puskasta nikillä "siivoojaparka", sittemmin vähän aikaa (viimeisen kesälomani ajan) puskasta nikillä "vieläkin siivoojaparka". Eläkkeelle jäätyäni minusta tuli puskaan se "ent... "Siitä on nyt reilut puolitoista vuotta aikaa.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Minähän uskon kuin pukki sarviinsa siivoojan rehellisyyteen ,ei ihmisen sanaa saa epäillä ,vai saako ?

        Kiusattu, ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan. Sitä kohtelua minä ittelleni haluan, joten sitä myös harjoitan muihin. Mä en epäile toisen sanaa ellei hän käytöksellään kumoa sitä.
        Monet ei uskalla luottaa toisen sanaan, pelkäävät tulla petetyiksi. Ne ei tajua, että jos joku pettää sanansa, se ei satu, ei ainakaan peruuttamattomasti, se kertoo vain pettävän tyhmyydestä eikä omasta.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """Ent.siivoojaparka kehui vaan omalla tunnuksellaan kirjottavansa"""
        Äläkä höpötä!!!
        Missä minä tuollaista olen kehnut? Näyttöä esiin tai peru sanasi.
        Muuten en välittäisi enää asiasta jauhaa, mutta sinua tuntuu omatunto kaivelevan vieläkin kuukauden vanhasta mokastasi.
        Olen sanonut kirjoittavani puskasta vain nikillä "ent.siivoojaparka", enkä millään "omalla tunnuksellani" Ja siinä pysyn. Outo kokeilu sinulta, onko nikkini musta vai sininen. Puskanikkihän on aina musta.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13929902/soutulavittalta-3
        Aikaisemmin kirjoitin villipuskista oltuani ensin jonkun aikaa pelkkänä lukijana palstalla, sitten puskasta nikillä "siivoojaparka", sittemmin vähän aikaa (viimeisen kesälomani ajan) puskasta nikillä "vieläkin siivoojaparka". Eläkkeelle jäätyäni minusta tuli puskaan se "ent... "Siitä on nyt reilut puolitoista vuotta aikaa.

        Just tuossa kirjoitin, että sitä kohtelua saa mitä antaa. Sulla on itelläs tapana vääntää toisen sanoja tasan niin kun hän ei ole niitä tarkoittanut, joten onko outoa että sulle annetaan tulkintaa omasta kirjoituksestasi?


    • ei0ei0ei0ei0

      Rekkaamattomana loppuun asti.

    • jatketaan-heh

      Tulitteko hullua hurskaammaksi tuosta pähkäilystä,
      rekattuna tai rekkaamattomana, mä en tullu,
      yhtä hullu ku enenki heh,

      • yhtä-hullu-ku-enenki

        " jatketaan-heh "

        tässä on ketjun paras vastaus , oikein oivallettu,


      • Nuuhkunen
        yhtä-hullu-ku-enenki kirjoitti:

        " jatketaan-heh "

        tässä on ketjun paras vastaus , oikein oivallettu,

        Oma kehu taitaa haista.


    • Se on ilimoja pielly.

      • kah-niimpä-näyttää

        " korppis"


        Niinkö ???? Sehän on uutta,


      • korppis1
        kah-niimpä-näyttää kirjoitti:

        " korppis"


        Niinkö ???? Sehän on uutta,

        Samaa jonninjoutavaa härpäkkää ei mitään uutta.


    • rek.kaa.maton

      Kyllä fakta on niin, että jos et rekisteröi nimimerkkiä, niin se nimimerkki on vapaata riistaa.
      Vaikka hyppisit tasajalkaa, syyllistäisit tai "itket ja pieret" kuten rekkaamaton nikki ent.siivoojaparka sanoo, niin vain rekisteröinti tekee nimimerkistäsi sinun omasi, jota muut eivät saa eivätkä voi käyttää. Kun joku ei ole sinun omasi, niin se ei ole sinun omasi.
      Mikset ota nimimerkkiäsi omaksesi?
      suomi24:ssä on muitakin palstoja kuin tämä. Sinne voi ilmestyä tällä palstalla käyttämälläsi rekisteröimättömällä nikillä vaikka mitä kauheita kirjoituksia, joiden kirjoittaja ei ole tietoisesti omaksesi kuvitteleemaasi nikkiä käyttänyt. Itselleni on käynyt niin, että löysin suomi24-hakutoiminnolla käyttämäni rekkaamattoman nikin kirjoituksia vuosien takaa, jolloin en edes ollut suomi24:ään kirjoittamassa, onneksi ei ollut mitään kummallista kirjoitettu.
      terveisin aloittaja

      • mimmimum-mi

        Vaikka on vapaata riistaa... niinkuin sanot.. niin meillä useammilla on kuitenkin on jonkinlainen omatunto...tai oikean ja väärän taju...ei se minunmielestäni ole mitenkään oikeutettua....tai sankarillistakaan käyttää toisen ns. identiteettiä....Minäkin olen käyttänyt nimimerkkiäni siitä alkaen kun tänne palstalle eksyin....Siitä jos toinen sitä käyttää...tulee juuri sellainen olo kuin eräs tuttuni sanoi kun kävi varkaita kotonaan....iljettävä


      • Olkoon sitten vapaata riistaa sellaiselle joka ei sun nikistä tiedä mitään! Mutta jos tiedät että joku sen jo käyttää, ja käytät sitä kaikenlisäksi tarkoituksella sellaisella palstalla missä tiedät että hän liikkuu... se on kuule vain yksinkertaisesti moraalitonta. Koska kaikki se mitä kirjoitat toisen nimissä on valetta, nikin alkuperäinen käyttäjä ei ole sitä sanonut, sinä olet. Käytkö noin muutenkin sun live-kamujen kesken valehtelemassa? Soitat Liisalle että hei täällä on Katariina vaikka oletkin Marina?


      • mimmimum-mi kirjoitti:

        Vaikka on vapaata riistaa... niinkuin sanot.. niin meillä useammilla on kuitenkin on jonkinlainen omatunto...tai oikean ja väärän taju...ei se minunmielestäni ole mitenkään oikeutettua....tai sankarillistakaan käyttää toisen ns. identiteettiä....Minäkin olen käyttänyt nimimerkkiäni siitä alkaen kun tänne palstalle eksyin....Siitä jos toinen sitä käyttää...tulee juuri sellainen olo kuin eräs tuttuni sanoi kun kävi varkaita kotonaan....iljettävä

        Sä osasit sanoa tuon paljon nätimmin kuin minä. Mulla hörisee etusormi vähän liian innokkaasti, mut..... vähän ottaa kaaliin miten tällaiselle vaan kohotetaan olkapäitä, ja sitten ihan turhanpäiväisestä riidellään. Mun tarttis varmaan mennään saunaan viilenemään :))


      • vaivielävarkaus
        mimmimum-mi kirjoitti:

        Vaikka on vapaata riistaa... niinkuin sanot.. niin meillä useammilla on kuitenkin on jonkinlainen omatunto...tai oikean ja väärän taju...ei se minunmielestäni ole mitenkään oikeutettua....tai sankarillistakaan käyttää toisen ns. identiteettiä....Minäkin olen käyttänyt nimimerkkiäni siitä alkaen kun tänne palstalle eksyin....Siitä jos toinen sitä käyttää...tulee juuri sellainen olo kuin eräs tuttuni sanoi kun kävi varkaita kotonaan....iljettävä

        Toi sunkin nikkis voi olla vaikka kuinka monella palstalla jonkun toisen tai useammankin käytössä.mitä iljettävää siinä on? Elleivät he tiedä susta nirppanokasta mitäään. ei se mitään varkautta ole. jos täällä tarkotuksella kirjottaa tolla nikillä niin se on kirjottajan valinta etkä sä sille mitään voi.


      • mimmimum-mi
        vaivielävarkaus kirjoitti:

        Toi sunkin nikkis voi olla vaikka kuinka monella palstalla jonkun toisen tai useammankin käytössä.mitä iljettävää siinä on? Elleivät he tiedä susta nirppanokasta mitäään. ei se mitään varkautta ole. jos täällä tarkotuksella kirjottaa tolla nikillä niin se on kirjottajan valinta etkä sä sille mitään voi.

        Ei anna aihetta jatkaa keskustelua kanssasi... tästä aiheesta...oma on ajatusmaailmasi...


      • mimmi-mummi
        mimmimum-mi kirjoitti:

        Ei anna aihetta jatkaa keskustelua kanssasi... tästä aiheesta...oma on ajatusmaailmasi...

        Jesh ;))))))


      • ent.siivoojaparka

        Mikä tällaisella avoimella foorumilla on omaa?
        Kolme kertaa olen aikoinaan, kun harhailin palstalta toiselle etsimässä paikkaani (kuin mikä se olikaan, oliko se Satu-Setän uuni Päätalon kirjassa?), tavannut oman kommenttini muokkaamattomana ja lyhentämättömänä vieraan rekatun nikin alla.
        Kun kyselin, miksi hän niin tekee, niin hän vastasi, että hän on itse huono keksimään ja kirjoittamaan omia kommentteja ja siksi hän kopioi eri palstoilta hyvinä pitämiään kommentteja. Sanoi aina tekevänsä niin.
        Ehkä minun pitäisi olla imarreltu sellaisesta, että kommenttini kelpaavat.
        Ehkä minun pitäisi olla imarreltu myös siitä, jos joku toinen jollakin palstalla ottaa tämän käyttämäni nikin käyttöönsä. Siinä hän ottaa samalla niskoilleen myös kaikki tähän asti kirjoittamani hävyttömyydet tällä palstalla. Muuallahan en ole kirjoitellut pariin vuoteen.
        Jos nämä tähänastiset ja tulevatkin kommenttini kelpaavat hänen identiteetikseen, niin kiitän ja kumarran.
        Toivomukseni olisi kuitenkin, että tällä palstalla eivät toiset käyttäisi ent.siivoojaparka nikkiä (ainakaan mihinkään imelään lällyttelytarkoitukseen, mitä inhoan). Mitä muualla tapahtuu, niin se on yks hailee, koska olen pesiytynyt tällä haavaa kirjoittelemaan pelkästään tänne.
        Tarkoitan siis sanoa, että rekattukaan nikki ei ole suojana kommenttivarkaudelle. Ja kommentit eikö ne oikeastaan olekin pääasia keskustelussa, eikä nikki.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mikä tällaisella avoimella foorumilla on omaa?
        Kolme kertaa olen aikoinaan, kun harhailin palstalta toiselle etsimässä paikkaani (kuin mikä se olikaan, oliko se Satu-Setän uuni Päätalon kirjassa?), tavannut oman kommenttini muokkaamattomana ja lyhentämättömänä vieraan rekatun nikin alla.
        Kun kyselin, miksi hän niin tekee, niin hän vastasi, että hän on itse huono keksimään ja kirjoittamaan omia kommentteja ja siksi hän kopioi eri palstoilta hyvinä pitämiään kommentteja. Sanoi aina tekevänsä niin.
        Ehkä minun pitäisi olla imarreltu sellaisesta, että kommenttini kelpaavat.
        Ehkä minun pitäisi olla imarreltu myös siitä, jos joku toinen jollakin palstalla ottaa tämän käyttämäni nikin käyttöönsä. Siinä hän ottaa samalla niskoilleen myös kaikki tähän asti kirjoittamani hävyttömyydet tällä palstalla. Muuallahan en ole kirjoitellut pariin vuoteen.
        Jos nämä tähänastiset ja tulevatkin kommenttini kelpaavat hänen identiteetikseen, niin kiitän ja kumarran.
        Toivomukseni olisi kuitenkin, että tällä palstalla eivät toiset käyttäisi ent.siivoojaparka nikkiä (ainakaan mihinkään imelään lällyttelytarkoitukseen, mitä inhoan). Mitä muualla tapahtuu, niin se on yks hailee, koska olen pesiytynyt tällä haavaa kirjoittelemaan pelkästään tänne.
        Tarkoitan siis sanoa, että rekattukaan nikki ei ole suojana kommenttivarkaudelle. Ja kommentit eikö ne oikeastaan olekin pääasia keskustelussa, eikä nikki.

        On mullain jossain vaiheessa käyny niin että rekkamattomalla nikilläni olli kirjoitettu rasistisia kommenteja sellaisell palstalla jossa koskaa itse en edes käynyt. Eli sinun piikkiisi rekkaamattomana voidaan saada aikaan jos minkäänlaista shittikirjoitusta, mit itse et koskaan allekirjoittaisi. Se rekkautumisessa on se huono pointti.


      • silimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        On mullain jossain vaiheessa käyny niin että rekkamattomalla nikilläni olli kirjoitettu rasistisia kommenteja sellaisell palstalla jossa koskaa itse en edes käynyt. Eli sinun piikkiisi rekkaamattomana voidaan saada aikaan jos minkäänlaista shittikirjoitusta, mit itse et koskaan allekirjoittaisi. Se rekkautumisessa on se huono pointti.

        tai rekkautumattomuudessa paremminkin tietenki.


    • rek.kaa.maton

      Perrrrkele kun ottaa päästä nämä rekkautumattomat! Eikö saatana niitten lanttuun mahu, että niitten nimimerkki on vapaata riistaa, jos ei ne rekkaannu. Montako kertaa se on niille sanottava! Helvetin saatana!
      Vitun kele kun ei saa öissä nukuttua kun vituttaa nämä pölvästit.

      • eppu2

        Kuusi rumaa sanaa, etkä vieläkään ymmärrä rekkautua.


      • juu-näin-se-vaan-on

        heh heh, nuku rauhassa yösi,
        meikä ei käytä minkäänsorttista nikkiä,
        ei ole tarvis,
        vastilen vain silloin tällöin jos asia se sattuu kiinostamaan,
        kuten nyt sun komenttiin tässä,
        ei tänä sen kummempaa ole, ei tarvi rekata nimmaria, jos ei halua ja mä en halua,


      • kylmätotuus

        Et kae itekkää usko, että joku erehtys pitämää sinua alottajana?!
        Elä viiti naarattoo minua vanahoo immeistä!
        Ei mää perille nui siälittävä yritykses.

        Suus pitäs pestä mäntysuovalla ja juurharjalla. Sekkii pitäs uusija tuas muutama tunni piästä. Ja jossei suopa ja juurharja tehhoo, nii siirrytää lippeekivveesee ja teräsharjaa, nii takkuuvarmasti puhasta tulloo.


    • rekkarauta

      Mitäpä tuolla väliä , millä kirjoottaa nikillä vai ilman. Turha tuota jaanata päiväkausia ruotsalaisittain diskuterata.

    • I_I

      Uotttoja jutttuja täälllä ku nikisstä saaddaan riittaa. Hyvvä paikkka ja kulluu aikka ku ei saa untta vaan valvvoo ja mietttii hankkkisko tämmän nikkin miulllle.

      • puuttuva.kirajain

        Onhan se hyvä laittaa joku ylimääräinen kirjain varulta tekstiin siltä varalta että jos seuraavassa kommentissa sattuisi muutama kirjain puuttumaan voisi sieltä sitten hakea.

        Olen minäkin valvonut muutamia öitä peräkkäin, mutta eri syystä kuin rekkautumisesta.


      • siilimuori3

        Hanki ihmimeessä. Mitä tuota yökauvet miettimään.


      • I_l

        Eikkkö teillä ole ennää mittää muuta puhutttavaa ? Tämmä on hyvvä unisatu . Enn miettti mitttää. Ei tarvvi. Oma nikkki rekkkaisin jos ei tarvvis ni paljjon tiettoa sinnne anttaa .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe