On se positiivista kun joku jaksaa yrittää ja rakentaa tämmöisen uuden liikuntapaikan Kajaaniin.
Kajaanin kaupungin osaltahan liikuntapaikkojen hoito ja rakentaminen on ollut aika saamatonta. Lieneekö vika johdossa ja sen kyvyttömyydessä?
Kajaanin uusi keilahalli
11
190
Vastaukset
- Veroeuro
No voihan vetelä!
Eihän tuokaan halli ilman kaupungin merkittävää osuutta ikinä olisi noussut.
Äläkä sinä itke sitä,mihin kaupungin=minun veroeurojani käytetään. Ei ainakaan lisää liikuntapaikkoihin pidä panna!- vf456
Mikä on se kaupungin merkittävä osuus?
- fghjklöä
Sitte ruikutetaan kaupungilta apua jatkuvasti,kukkanen ja kumppanit puoltaa .
- e80yn8nbe08nv08wnv04w
Olisiko MUUKKOSEN MURHAAJA mukana kyvyttömyydessä nauramisensa kanssa, että JOKU jaksaa rakentaa KEILAHALLIA?
- EläRiskillä
Kajaanin "Harry Harkimo" uskaltaa lähteä tutkimattomille merille. Tietysti kaupunki on menossa mukana tässä tapauksessa.
- Nettiriippuvainen
Missä on uuden Puiston nettisivut ?
Eikö Kajaanissa ole nettisivun tekijöitä, H A L O O O ! - Urheilut_erikseen
Keilailu oo mitään urheilua.
Keilahalli sinällään ihan positiivinen juttu. - heppuheisun
Ihan hienot nettisivut. Pitää käydä pistäytymässä keilahallilla nousuviikolla.
- nowaerifhj
Toivottavasti siitä ei tule vetelehtimispaikka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211