Omistatko/hoidatko näitä suomenhevosia (tai heidän jälkeläisiä??)?? Krjoitteletko hiukan kuulumisia. Olen ratsastellut ja hoidellut lähes kaikkia näitä kun ne asuivat eräällä tallilla joitain vuosia sitten... Eli hepot ovat: G-Ravaaja, Suikun-Viivi, Liinu, Nopsari, Amitan-Lento, Ponsatar, Virpat, Viuliina, Pontuli, Erotar, Kilun Maija, Vilon Ramo ja Vilterna. Kiitos jos viitsitte vastailla. =) Voin laittaa myös sähköpostia jos laitatte s.osoitteenne.
Suokit hakusalla =)
9
641
Vastaukset
- liinu
moi en tiiä noist mitää mut tiiätsä näitä Kihin Liina,Pressa ja Aru?? en tiiä onko se Aru sen oikee nimi ton nimen ainaskii tiiän....
- Heppapöpi
Tai en ainakaan muista... =)
- Tanja2004
Heppapöpi kirjoitti:
Tai en ainakaan muista... =)
Pressa kenties ruuna?? lempi nimi vai oikee?
Einolan tallilla oli joskus 5 vuotta sitten sen niminen ruuna, omistaja oli Hannu..?? - Tanja2004
Tanja2004 kirjoitti:
Pressa kenties ruuna?? lempi nimi vai oikee?
Einolan tallilla oli joskus 5 vuotta sitten sen niminen ruuna, omistaja oli Hannu..??puhutaan samasta niin asustaa Savitaipaleen ratsastustallilla, Jokisen omistamana..
- ...
Tanja2004 kirjoitti:
puhutaan samasta niin asustaa Savitaipaleen ratsastustallilla, Jokisen omistamana..
joo on toi sama Pressa jonka sä tiiäät....tiiät sä Pressast mitää "menneisyyttä" mitää?
- JohannaJulius
Hei,
olin Suikun-Viivin eka hoitaja. - kaipaanniinkovasti
Tietääkö joku jotain Gonez eli Konsta nimisestä ponista?
- toinenGonezinkaipaaja
Tiedän!
Mitä haluat tietää, ja mitä tiedät itse? - Gonezinrakastaja
Tiedän myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35829Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M26774Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50726Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56688Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37680Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34678Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s39650Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643