Vietän joulun Turun Caribiassa. 24-25.12.
Löytyisikö seuraa?
Olen ihan täyspäinen suomalainen mies. Puheliaskin.
Eronnut ja ensimmäinen joulu yksin.
[email protected]
Jouluksi seuraa
6
244
Vastaukset
- pertsanreikä
Moi, olen 18 v bi poika. Voisin tulla Caribiaan kanssasi. Vietetään romanttinen Joulu kahdestaan. Kiinnostaako????
- Turon
Ei kiitos!
- Suhsa
Hei olen myös ensimmäisen joulun yksin uudessa kaupungissa, tavoitteena löytää jokin hyväntekeväisyys järjestö mihin vois mennä auttamaan ja seuraa pitämään. Sinne seuraks? Ja vaikka syömään sen jälkeen?
- Suhosa
Olen yrittänyt katsoa eri hoivakoteja mutta heidän sivuillaan ei ole mitään ainakaan infottu että olisi mitään tapahtumaa 24.12. Pitänee soitella ja katsoin myös SPR sivuja mutta sielläkään ei ollut mitään infottu joulusta että tarvisivat apua.
- Turon
Moi Susha!
Ei ole tällä kertaa virtaa muiden joulun rakentamiseen, vaikka se arvokasta onkin.
Mikäli voisit kiinnostua kylpylälomasta niin heitä viestiä [email protected].
Ei sen tarvitse mikään kallis paikka olla. Voin osallistua kuluihisi, jos talouspuoli on tiukalla.
- naisnais
Mene Kempeleelle Jouluksi, siellä tapahtuu aina. On pukkia niin että riittää.
Minulle ei tule apinoita Jouluksi, mutta jotkut tykkää:
Kovin kovin TV:stä tutulle miehelle jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Tälle miehelle joululahjaksi toivon perinpohjaista henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun äärellä.
Kempelejouluvatulointia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374