Vietän joulun Turun Caribiassa. 24-25.12.
Löytyisikö seuraa?
Olen ihan täyspäinen suomalainen mies. Puheliaskin.
Eronnut ja ensimmäinen joulu yksin.
[email protected]
Jouluksi seuraa
6
316
Vastaukset
- pertsanreikä
Moi, olen 18 v bi poika. Voisin tulla Caribiaan kanssasi. Vietetään romanttinen Joulu kahdestaan. Kiinnostaako????
- Turon
Ei kiitos!
- Suhsa
Hei olen myös ensimmäisen joulun yksin uudessa kaupungissa, tavoitteena löytää jokin hyväntekeväisyys järjestö mihin vois mennä auttamaan ja seuraa pitämään. Sinne seuraks? Ja vaikka syömään sen jälkeen?
- Suhosa
Olen yrittänyt katsoa eri hoivakoteja mutta heidän sivuillaan ei ole mitään ainakaan infottu että olisi mitään tapahtumaa 24.12. Pitänee soitella ja katsoin myös SPR sivuja mutta sielläkään ei ollut mitään infottu joulusta että tarvisivat apua.
- Turon
Moi Susha!
Ei ole tällä kertaa virtaa muiden joulun rakentamiseen, vaikka se arvokasta onkin.
Mikäli voisit kiinnostua kylpylälomasta niin heitä viestiä [email protected].
Ei sen tarvitse mikään kallis paikka olla. Voin osallistua kuluihisi, jos talouspuoli on tiukalla.
- naisnais
Mene Kempeleelle Jouluksi, siellä tapahtuu aina. On pukkia niin että riittää.
Minulle ei tule apinoita Jouluksi, mutta jotkut tykkää:
Kovin kovin TV:stä tutulle miehelle jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Tälle miehelle joululahjaksi toivon perinpohjaista henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun äärellä.
Kempelejouluvatulointia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.737977Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m876043Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,795519Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675436Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1124697Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1202441Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41311Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71304Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa421139Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko501120