auto vm.2008 ceed, käynnistyksen eston valo jää palamaan ajaessa. oisko kellään tietoa missä vika? muuten auto toimii normaalisti ja vikakoodeja ei anna. Kaikki maadotukset käyty läpi mitä löydetty ja a-pilarin johtosarjat putsattu. kun auton sammuttaa,valo palaa hetken himmeästi ja muutaman sekunnin kuluttua sammuu. Kiitoksia jo etukäteen jos joltain jotain vinkkiä löytys.
ceed crdi käynnistyksen esto
4
6159
Vastaukset
- planeta55
Kyllä se vika siellä A-palkin tuntumassa on eli 2009 mallinen kia itselläni ja sama vika. Ajovalojen korkeuden säätö maadoitus johdin hapettuu ja maadoitus ohjautuu tuon valon kautta jolloin valo syttyy. Laitan youtubeen videon jossa tuon esiin miten vika korjataan. Olen ammatiltani autosähköasentaja.
- KiaCeed08
Osaatko sanoa vähän tarkemmin missä A-palkin tuntumassa? Itsellä nyt samaa vikaa kuin aloittajalla, 2008 Ceed toimii ja käynnistyy normaalisti mutta valo palaa. Olisko linkkiä tuohon videoon?
- Ceedisti
Minulla 2008 crdi 2.0:ssa käynnistykseneston valo tuli pari kertaa palamaan ajossa, sitten meno katkesi tyystin n. sadan kilometrin kuluttua. Syynä oli lämpöherkäksi tullut kampiakselin asennon anturi.
- kiiiiia
KIITOS planetta 55 , olit oikeassa yritin kaikkea konstia korjata käynityksen merkki valo, vasemman potkusuojan takaa liikutin johtosarjaa niin merkkivalo katosi heti, ruiskutin kontakti öljyä liittimiin ja on toimiinut. KIIITOS.PS. TODELLA HYVIÄ KESKUSTELU PALSTOJA.syksyä. KIIA CDRI -08.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463230Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171930Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831807- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431428- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901329Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261222UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168