Itse käytän tiheää täikampaa. Samalla irtoavat mustanaan vellovat syöpäläiset. Edes pallivahan löyhkä ei niitä karkoita, mutta täikampa kyllä. Lievää moitettakin on kuulunut hameväeltä asian tiimoilta, varsinkin löyhkästä. Ravistelevat jopa keskiyöllä vain varmistaakseen, ettei kyse ole kalmanhajusta. Julkeat hienohelmat sanon minä. Eikä se ole mies eikä mikään joka ei housuihinsa pasko.
Miten kampaat masmalohaivenesi ?
10
<50
Vastaukset
- Paheksun_paheksun
Minä en ole mikään pallivahalle haiseva runkku vaan suoraselkäinen suomalainen mies. Kaikilla terveillä yhteiskuntakelpoisilla miehillä pitää olla yhtäläinen hygieniakäsitys.
Koska minä en ole mikään pallivahalle haiseva runkku vaan suoraselkäinen suomalainen mies, kastelen, saippuoin ja kuuraan koko ulkoisen habitukseni vähintään neljästi viikossa.
Ja koska minä en ole mikään pallivahalle haiseva runkku vaan suoraselkäinen suomalainen mies, uskallan olettaa, että te kaikki olette kanssani samaa mieltä.
Jos olette samaa mieltä, älkää vastatko tähän viestiin. Ja jos kukaan ei vastaa, kaikki ovat yksimielisiä ja keskustan puoluetoimisto velvoittuu siirtämään vaateeni riittävän kehopuhtauden ylläpitämiseksi tavoiteohjelmaansa. Riittävä kehopuhtaus on hyvinvoinnin edellytys. Ja kun mies tuoksuu puhtaalta, ei nainenkaan ilkeä olla likaisena.- Paras.siellä
Ookko kaynyt RUKkia ?
- ettästiedät
Olin kurssini Primus Primadonna eli edeskäypä ylitse muiden, siis paras. Kurssin päätteeksi sain ainoana miekan ja mitalin. RUK:ssakin hypähtelin aina puhtoisessa asussa. Poskivoiteeni tuoksu oli leimallinen jumppasalimme ilmanraikastaja.
- upseerijaherrasmies
Minä kampaan aina vastahaiveneen. Tuntuu paremmalta. Ennen oli tumma hetteikkö mutta nyt vanhana harvakseltaan valkeita suortuvia. Näkyvät luontuvimmin saunakuvissa.
- Jombenehtarakasjohtaja
HO HOO, HO HOO!
- upseerijaherrasmies
Olisiko niin että vihtaasi on kustu ? Vai mikä naurattaa ? Elämä on vakava asia.
- Homo-Ossin-kurittaja
Jahas...Homo_Ossin päivän avaus
- AitoTsadinSkundi
Minä olen nyppinyt omani pois pinsenteillä.
- OssiA
Turhaa hienostelua, me maalaishomot käytämme hohtimia.
- Jombenehtarakasjohtaja
Tarkoititko Tsadin Skunkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767