Luotettava sivu tilata?Tasapainoskootteri (Segway)

mikayla

Eli olen tässä nyt vuorokauden (ehheh) vertaillut eri tasapainoskoottereita (segway/hoverboard jne..) ja päättänyt että haluan tilata sen Suomesta. Olen ottanut selvää sen verran, että kannattaa tarkistaa että akku ja moottori ovat laadukkaita, muulla ei niinkään ole väliä...? Nyt pitäisi sitten löytää paikka mistä tilata....
Speedom.fi:llä on kohtuuhintaisia, mutta eivät ehdi enää jouluksi (tiedän että olisin voinut olla liikkeellä aiemmin...)

http://www.finscooter.com/shop/product_catalog.php?c=329
Tuokin kohtuuhintainen, voikohan maksaa osissa? Kokemuksia kellään?

Sitten tämä mua IHMETYTTÄÄ:
http://yestas.mycashflow.fi/product/363/tasapainoskootteri-smart-balance-wheel-65
Miten tämä sivusto myy näitä näinkin paljon halvemmalla? Vaikuttaisi kuitenkin olevan tuo sama kapistus mihin olen törmännyt monessa muussakin paikassa.

Kysynkin nyt jos joku sattuisi tietämään paremmin, että kannattaako nimenomaan tuolta yestasilta lähteä tilaamaan? Ymmärsin että se ehtisi vielä jouluksi!

KIITOS! (:

14

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakke908

Näyttää kaikki nuo olevan Kiinan halpis kamaa. Uudempia ja parempiakin tarjolla, tosin joudut maksamaan 100-300 enemmän. Itse en tilaisi ainakaan tuosta viimeisestä kun ei näytä edes akusta olevan mitään tietoa. Kannattaa katsoa tosiaan nuo tehot ja nopeudet.

• Morok152738

Yestaksen akut ovat samsungin. Olen soittanut heille.

• Hoverboard

Speedomilta en tilaisi. Joulukuun alussa tilasin hoverboadin ja 2vk kesti käytössä ja huoltoon. 3 kertaa olen soittanut. Yksi kerta oli kun kyselin huollon tilaa niin lupasivat selvittää ja soittavan uudestaan, muttei tullut soittoa! Lupailevat että osat tulevat pian ja laittavat postiin. Nyt yli puolitoista kuukautta ollut huollossa! Ensi viikolla taas uusi soitto. Saa nähdä koska tulee takaisin!

• perseest

Ihan paskoja vekottimia ovat!

• mitenvoitsanoonoin

oot tyhmä ku sanot noin

• skuuttaaja

Tsekatkaa tämä kuva, siellä ominaisuuksien vertailua sekä hintoja halvimmasta kalleimpaan:

http://aijaa.com/btzBSy

• EUC_extreme
    • kantsiisielt

gigantista saa :)

• leijuilija
      • luotantohon

• zxcs

Pystyyks joku auttaa mun hoverboard ei liiku ja siin vilkkuu joku punanen valo

• tääonhyvä
    • xczz

Pystyyks joku auttaa mun hoverboardi ei liiku ja siin vilkkuu punanen valo

• PRANKSTERS

Se on rikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe