haluton puoliso

asdfgqwerty

Olen ollut yhdessä nykyisen avopuolisoni kanssa jokusen vuoden. Suhteemme alkupuolella seksiä oli käytännössä aina kun mahdollista. Seksi oli äärimmäisen intohimoista ja muutenkin äärimmäisen miellyttävää.

Nyt noin viimeisen vuoden aikana tilanne on muuttunut niin, että seksiä on ehkä kahden viikon välein jos niinkään usein. Itse haluaisin kuitenkin useamman kerran viikossa, joka ei minulle ns. riitä.

Puolisoni syö masennuslääkkeitä joilla on seksiviettiä alentava vaikutus, jolla hän perustelee haluttomuuttaan ja, että ei mahda sille mitään. Hän oli lääkityksellä myös suhteemme alussa joten itse en pidä tätä todellisena ongelmana.

Arki meillä pelaa muuten oikein mukavasti halailua ja pussailua on päivittäin, mutta esim. intohimoiset suudelmat tai pieni flirtti puuttuu kokonaan. Jos teen pienenkään aloitteen niin pakit ovat käytännössä varmat. Ja saan kuulla kuinka lapsellinen olen, jos hieman möksähdän pakeista, joiden jatkuva saaminen ns. syömiestä. Puolisoni ei tee aloitetta koskaan.

Onko kenelläkään mitään vinkkiä kuinka edetä asian suhteen, koska asiasta puhuminen on käytännössä mahdotonta, koska puolisoni kokee sen äärimmäisen ahdistavaksi, ja siitä seuraa riita. Onko tilanne siis se, että syy on todella lääkkeissä, jota epäilen vai jossain muussa. Tilanteeseen täytyy saada muutos. En kuitenkaan halua erota. Mutta loppu elämän pituinen ns. "puolittainen selibaattikaan" ei tule kysymykseen.

2

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjoooooopälli

      etkö millään voi runkata? ei kukaan masentunut ihminen jaksa harrastaa jatkuvasti seksiä kun joku vitun eläin...

    • iknowthat

      Kyllä ne masennuslääkkeet vievät halun, se että suhteen alussa on ollut myös lääkkeet ja seksi pelasi, johtuu juurikin siistä, että suhde oli uusi ja oliko syönyt pitempään vielä silloin. Pitäis pystyä heittämään ne lääkkeet pois ja myöskin miettiä ellei jo tiedossa, mikä aiheuttaa masennusta ja poistaa sitä masennuksen aiheuttajaa muuten kuin lääkkeillä. Jos tilanne ei muutu, olisko pariterapiasta apua. Jos asiaan ei tule toivottua muutosta, on sulla tasan kaksi vaihtoehtoa; ero tai salarakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      280
      3143
    2. 202
      2888
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2474
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      222
      1944
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1221
    Aihe