Kapakassa ei löydä kuin näitä turvonneita, läskejä ateistinaisia.
Jos haluaa sporttisen, terveen ja luonnollisen kauniin naisen, on pakko mennä kirkkoon.
Lähikapakan siiderivalaat
20
92
Vastaukset
- DRHouse
Tässä on nainen joka on ateisti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732924529.html
Tässä on uskovainen nainen:
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288616052643.jpg
Johanna Tukiainen: Olen harras kristitty!
http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/johanna-tukiainen-olen-harras-kristitty/
Sulla oli muuta?- Nuormies88
Lähikapakasta se totuus löytyi, eikä tämän palstan ateistien toiveiden tynnyristä. Se lähikapakan ateistinen tarjonta nähtiin taas tänään.
Johanna Tukiainen on sairas ihminen, joka viettää ateisteille tyypillistä viinshöyryistä, huonoa elämää. Kristitty hän on vain unissaan.
Mutta minä lähden taas sunnuntaina kirkkoon, siellä oli viimeksi todella kauniita naisia. Kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toisin kuin törkyturpa-ateistit. - DRHouse
Nuormies88 kirjoitti:
Lähikapakasta se totuus löytyi, eikä tämän palstan ateistien toiveiden tynnyristä. Se lähikapakan ateistinen tarjonta nähtiin taas tänään.
Johanna Tukiainen on sairas ihminen, joka viettää ateisteille tyypillistä viinshöyryistä, huonoa elämää. Kristitty hän on vain unissaan.
Mutta minä lähden taas sunnuntaina kirkkoon, siellä oli viimeksi todella kauniita naisia. Kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toisin kuin törkyturpa-ateistit.Johanna tukiainenhan edustaa tyypillistä kristillistä naiskuvaa, vaikka miten vastaan vänkkäisit. Naisateisteista löytyy puolestaan vaikkapa Angelina Jolie, Mira Sorvino, Julianne Moore, Keira knightley, Natalie Portman ja Katherine Hepburn. Kyllä meidän ateistien kelpaa.
- Nuormies88
DRHouse kirjoitti:
Johanna tukiainenhan edustaa tyypillistä kristillistä naiskuvaa, vaikka miten vastaan vänkkäisit. Naisateisteista löytyy puolestaan vaikkapa Angelina Jolie, Mira Sorvino, Julianne Moore, Keira knightley, Natalie Portman ja Katherine Hepburn. Kyllä meidän ateistien kelpaa.
Naurattaa, naurattaa. ..
Kenen kanssa noista kuuluisuuksista sinä seurustelet? Johanna Tukiaisen?
Minä tapaan sunnuntaina kirkon jälkeen kahvilla todella viehättävän, älykkään ja miellyttävän kristityn nuoren naisen. Hän on todellinen, toisin kuin sinun unelmasi.
Mutta haaveile sinä vain Angelina Joliesta.
Heh heh. - Gftt22
Nuormies88 kirjoitti:
Naurattaa, naurattaa. ..
Minä tapaan sunnuntaina kirkon jälkeen kahvilla todella viehättävän, älykkään ja miellyttävän kristityn nuoren naisen. Hän on todellinen, toisin kuin sinun unelmasi.
Heh heh.Et tapaa ketään, olet persoonallisuushäiriöinen luuseri.
- yxkaxkol
Gftt22 kirjoitti:
Et tapaa ketään, olet persoonallisuushäiriöinen luuseri.
Vai niin, omistushaluinen ja mustasukkainen siiderivalas kirjoittaa...
- DRHouse
Nuormies88 kirjoitti:
Naurattaa, naurattaa. ..
Heh heh.Ateistinaisethan näyttävät Jolielta. Uskovaisista tuksu on parhaan näköisestä päästä...
- ihmettelen.heitä
Nuormies88 kirjoitti:
Mutta minä lähden taas sunnuntaina kirkkoon, siellä oli viimeksi todella kauniita naisia. Kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toisin kuin törkyturpa-ateistit."Kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toisin kuin törkyturpa-ateistit"'
Ajavatko nuo törkyturvat edes partaansa? Onko heille opetettu ollenkaan tapoja, paitsi huonoja tapoja? Ajavatko he edes säärikarvojaan?kaan? Nuormies88 kirjoitti:
Naurattaa, naurattaa. ..
Heh heh.>Minä tapaan sunnuntaina kirkon jälkeen kahvilla todella viehättävän, älykkään ja miellyttävän kristityn nuoren naisen. Hän on todellinen, toisin kuin sinun unelmasi.
Mutta ei huomaa sinua eikä missään tapauksessa anna. Tai antaa kyllä mutta ei sulle.
- hassu.juttu
Toisaalta on kummallista, että sinulla riittää aikaa vikistä ateismi-palstalla, jos sulla tulvii niitä kirkon kiimaisia kaunottaria seuraksesi. Tässä kristitty kaunotar nauttimassa Pyhää Henkeä:
http://davidrgoldberg.com/wp-content/uploads/2015/05/Golda-Meir.jpgOlikohan tuo "hallituksen ainoa mies" kumminkaan kristitty?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Golda_Meir
- atteboi
Sinunhan on ihan sama kumpaa pidät kädestä, lihavaa vai laihaa.
Muutahan et uskovaisena saa edes ajatella ilman, että menisit naimisiin.
Köyhäksi ja kuivaksi vetää sinunkin viikonloppusi.
Toista se on meidän oikeitten ihmisten.
Sitä paitsi, et tainnut tietääkään, että tukeva pullea nainen antaa talvella lämpöä, sekä kesällä varjoa.- iihaa-haa
Yritätkö nyt myydä jotain, vai mistä tämä mainospuhe?
- kakaratnukkumaan
hei jäbät, kumpikin. lopettakaa. Ootte v...n lapsellisia.
- Nuormies88
Kirkossa on siideripissisvaras-Kristittyjä jotka ovat epänormaaleja. Eli Lestadiolaisia.
Läheilisiltään varastavia moralittomia tulevia synnytyskoneita, jotka repivät vaikka Jeesukselta sydämmen irti, jos se vain ajaa lahkon asiaa.
Lestadiolaisten naisten, kannattaisi keskittyä lapsimäärän sijaan LAPSILAADUN tuottamiseen, koska ei KELA-raha Taivaasiin vie. Lapsia perseestään maalimaan syytävien 950372. perheisten Lestojen tulisi ajatella myös meitä tavis-Kristittyjä
ja antaa tynnöri-aivo pennuilleen kasvatusta! Varastaminen, ja siitä toisia Kristittyjen
syyttäminen EI ole oikein.
Kutsunkin Lestoja uskottomaksi avauksessa, koska heille mora-ali, on se lähikapakan Ali,joka tekee hyvät Kebabit. Morallaan.
VIeläkö pallihiki-Lestat vikisette, vai osuiko ja upposi? - Nuormies88
Puhuimpa ohi suun Tuksusta. Jeesus ei tarkistanut tietoani minun puolestani
- http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/johanna-tukiainen-olen-harras-kristitty/
Tarkoitin tietysti, että T. On Lestadiolainen, ei todellinen Kristitty, kuten minä olen.
"Johanna Tukainen on tullut tutuksi monenlaisista sekoiluista, joihin liittyy usein alkoholia ja väkivaltaakin. Silti hän julistaa olevansa harras kristitty ja uskovansa Jumalaan. " - UskonKatkaisu1111111111
Uskovaiset jää ilman. Kapakan tytöt antaa. Kirkon tytöt antaa olettaa.
Kerran pokasin todella ruman tytön. Pannessa mietin, että kukkiihan se perunakin.- kristityn.rakkaus
Kristitty arvostaa ja rakastaa ihmistä ihmisenä eikä vain seksiobjektina.
- pohtiiii
kristityn.rakkaus kirjoitti:
Kristitty arvostaa ja rakastaa ihmistä ihmisenä eikä vain seksiobjektina.
Jaa. Miten kristitty sitten vaahtoaa lähikapakan siiderivalaista, (kas, kun tietää ne niin hyvin) ja hehkuttaa uskovaista kaunista naista kirkossa? Eikös tuollainen juuri ole sitä seksiobjektina pitämistä? Jos kristitty ei pitäisi naista seksiobjektina, hän viis veisaisi tämän ulkonäöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408