Lähikapakan siiderivalaat

Nuormies88

Kapakassa ei löydä kuin näitä turvonneita, läskejä ateistinaisia.

Jos haluaa sporttisen, terveen ja luonnollisen kauniin naisen, on pakko mennä kirkkoon.

20

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DRHouse
      • Nuormies88

Lähikapakasta se totuus löytyi, eikä tämän palstan ateistien toiveiden tynnyristä. Se lähikapakan ateistinen tarjonta nähtiin taas tänään.

Johanna Tukiainen on sairas ihminen, joka viettää ateisteille tyypillistä viinshöyryistä, huonoa elämää. Kristitty hän on vain unissaan.

Mutta minä lähden taas sunnuntaina kirkkoon, siellä oli viimeksi todella kauniita naisia. Kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toisin kuin törkyturpa-ateistit.

• DRHouse
        Nuormies88 kirjoitti:

Lähikapakasta se totuus löytyi, eikä tämän palstan ateistien toiveiden tynnyristä. Se lähikapakan ateistinen tarjonta nähtiin taas tänään.

Johanna Tukiainen on sairas ihminen, joka viettää ateisteille tyypillistä viinshöyryistä, huonoa elämää. Kristitty hän on vain unissaan.

Mutta minä lähden taas sunnuntaina kirkkoon, siellä oli viimeksi todella kauniita naisia. Kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toisin kuin törkyturpa-ateistit.

Johanna tukiainenhan edustaa tyypillistä kristillistä naiskuvaa, vaikka miten vastaan vänkkäisit. Naisateisteista löytyy puolestaan vaikkapa Angelina Jolie, Mira Sorvino, Julianne Moore, Keira knightley, Natalie Portman ja Katherine Hepburn. Kyllä meidän ateistien kelpaa.

• Nuormies88
        DRHouse kirjoitti:

Johanna tukiainenhan edustaa tyypillistä kristillistä naiskuvaa, vaikka miten vastaan vänkkäisit. Naisateisteista löytyy puolestaan vaikkapa Angelina Jolie, Mira Sorvino, Julianne Moore, Keira knightley, Natalie Portman ja Katherine Hepburn. Kyllä meidän ateistien kelpaa.

Naurattaa, naurattaa. ..

Kenen kanssa noista kuuluisuuksista sinä seurustelet? Johanna Tukiaisen?

Minä tapaan sunnuntaina kirkon jälkeen kahvilla todella viehättävän, älykkään ja miellyttävän kristityn nuoren naisen. Hän on todellinen, toisin kuin sinun unelmasi.

Mutta haaveile sinä vain Angelina Joliesta.

Heh heh.

• Gftt22
        Nuormies88 kirjoitti:

Naurattaa, naurattaa. ..

Minä tapaan sunnuntaina kirkon jälkeen kahvilla todella viehättävän, älykkään ja miellyttävän kristityn nuoren naisen. Hän on todellinen, toisin kuin sinun unelmasi.

Heh heh.

Et tapaa ketään, olet persoonallisuushäiriöinen luuseri.

• yxkaxkol
        Gftt22 kirjoitti:

Et tapaa ketään, olet persoonallisuushäiriöinen luuseri.

Vai niin, omistushaluinen ja mustasukkainen siiderivalas kirjoittaa...

• DRHouse
        Nuormies88 kirjoitti:

Naurattaa, naurattaa. ..

Heh heh.

Ateistinaisethan näyttävät Jolielta. Uskovaisista tuksu on parhaan näköisestä päästä...

• ihmettelen.heitä
        Nuormies88 kirjoitti:

"Kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toisin kuin törkyturpa-ateistit"'

Ajavatko nuo törkyturvat edes partaansa? Onko heille opetettu ollenkaan tapoja, paitsi huonoja tapoja? Ajavatko he edes säärikarvojaan?kaan?

• Nuormies88 kirjoitti:

Naurattaa, naurattaa. ..

Heh heh.

>Minä tapaan sunnuntaina kirkon jälkeen kahvilla todella viehättävän, älykkään ja miellyttävän kristityn nuoren naisen. Hän on todellinen, toisin kuin sinun unelmasi.
        Mutta ei huomaa sinua eikä missään tapauksessa anna. Tai antaa kyllä mutta ei sulle.

• hassu.juttu
    • atteboi

Sinunhan on ihan sama kumpaa pidät kädestä, lihavaa vai laihaa.
      Muutahan et uskovaisena saa edes ajatella ilman, että menisit naimisiin.
      Köyhäksi ja kuivaksi vetää sinunkin viikonloppusi.
      Toista se on meidän oikeitten ihmisten.
      Sitä paitsi, et tainnut tietääkään, että tukeva pullea nainen antaa talvella lämpöä, sekä kesällä varjoa.

• iihaa-haa

Yritätkö nyt myydä jotain, vai mistä tämä mainospuhe?

• kakaratnukkumaan

hei jäbät, kumpikin. lopettakaa. Ootte v...n lapsellisia.

• Nuormies88

Kirkossa on siideripissisvaras-Kristittyjä jotka ovat epänormaaleja. Eli Lestadiolaisia.
      Läheilisiltään varastavia moralittomia tulevia synnytyskoneita, jotka repivät vaikka Jeesukselta sydämmen irti, jos se vain ajaa lahkon asiaa.

Lestadiolaisten naisten, kannattaisi keskittyä lapsimäärän sijaan LAPSILAADUN tuottamiseen, koska ei KELA-raha Taivaasiin vie. Lapsia perseestään maalimaan syytävien 950372. perheisten Lestojen tulisi ajatella myös meitä tavis-Kristittyjä
      ja antaa tynnöri-aivo pennuilleen kasvatusta! Varastaminen, ja siitä toisia Kristittyjen
      syyttäminen EI ole oikein.

Kutsunkin Lestoja uskottomaksi avauksessa, koska heille mora-ali, on se lähikapakan Ali,joka tekee hyvät Kebabit. Morallaan.

VIeläkö pallihiki-Lestat vikisette, vai osuiko ja upposi?

• Nuormies88

Puhuimpa ohi suun Tuksusta. Jeesus ei tarkistanut tietoani minun puolestani
      - http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/johanna-tukiainen-olen-harras-kristitty/

Tarkoitin tietysti, että T. On Lestadiolainen, ei todellinen Kristitty, kuten minä olen.
      "Johanna Tukainen on tullut tutuksi monenlaisista sekoiluista, joihin liittyy usein alkoholia ja väkivaltaakin. Silti hän julistaa olevansa harras kristitty ja uskovansa Jumalaan. "

• UskonKatkaisu1111111111

Uskovaiset jää ilman. Kapakan tytöt antaa. Kirkon tytöt antaa olettaa.
      Kerran pokasin todella ruman tytön. Pannessa mietin, että kukkiihan se perunakin.

• kristityn.rakkaus

Kristitty arvostaa ja rakastaa ihmistä ihmisenä eikä vain seksiobjektina.

• pohtiiii
        kristityn.rakkaus kirjoitti:

Kristitty arvostaa ja rakastaa ihmistä ihmisenä eikä vain seksiobjektina.

Jaa. Miten kristitty sitten vaahtoaa lähikapakan siiderivalaista, (kas, kun tietää ne niin hyvin) ja hehkuttaa uskovaista kaunista naista kirkossa? Eikös tuollainen juuri ole sitä seksiobjektina pitämistä? Jos kristitty ei pitäisi naista seksiobjektina, hän viis veisaisi tämän ulkonäöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4144
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3567
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3289
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2795
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2299
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      38
      2150
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2012
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1534
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1480
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1476
    Aihe