Jokitori kirppis

tokiori

Onko lopetettu, kun suljettu???

24

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillälaaailla

      Samaa mietin kun Facebookissa ei lue mitään myöskään. Menihän se edellinenkin konkkaan.. Ei nuo uudet menesty kun ullakko ja shoppis vetää väkeä. Ja ykkösbasaaristakin tuli kyllä suosittu.

      • kirpputorit

        Katoin verottajan sivuilta verovelkaa yli 380,000,- kyl se veroihin hyyty ja velkaa 2,1 millii hyvin on kauppa pyöriny ?


      • kiihto

        Mistähän nuo luvut tulleet, mä taas katoin samoilta sivuilta että verovelkaa on 17 milj ja tavallista velkaa vähän oli 28 milj.....


      • tavarantoimittaja

        Alkaa vintissä viskaamaan kun pisnes ei pyöri sitten heitellään lukuja aivan hepon pyllyyn kuten tässä 17 miljoonaa mutta todellisuudessa jo niin veloissaan että sieraimet eivät pysy enään pinnalla toivottavasti ei vaan tee itelleen mitään.


      • kohta.monopoli

        Kuulemma soppis ostanut siitä osuuden ja avaa kun on saanut inventaariot tehtyy.


      • ejfptipe9
        kirpputorit kirjoitti:

        Katoin verottajan sivuilta verovelkaa yli 380,000,- kyl se veroihin hyyty ja velkaa 2,1 millii hyvin on kauppa pyöriny ?

        Jos kirppistä pyörittämällä saisi tuollaiset velat aikaiseksi niin perustaisin heti niitä runsaasti ympäri maata. Vetäkäähän hatustanne hiukan uskottavammat luvut niin voi upotakkin jollekin.


      • niiinaki

        Samaa mieltä edellisen kanssa, ihmeporukkaa jotkut jotka kirjoittelee täällä. Ovessa oli lappu että sulkemisen syy on terveydelliset syyt, toivotaan nyt kuitenkin että mitään vakavaa ei ole sattunut.


    • jonninjoutavia kaikki kirppotorit...toisten likasia ja haisevia vanhoja rääsyjä hyllyt pullolaaan...yök

      • nuuskapena

        painu sinä kotos nyt vittuun älä kärky kuin korppi ilmasta ateriaa.


    • juttaran

      Kävin paikanpäällä ja ovessa lappu, jossa ilmoitettiin että suljettu terveydellisistä syistä.

      • anttitiainen

        ei se kuukautis kipujen takia ole kiinni


      • tyytti

        haistele sinä tiainen paskaisia kalsareitas


      • panisin.jos.polvet.kestä

        Onko se ihme jos alkaa päästä liiraamaa kun lajittelee kusenpolttamia kalsareita kaiketpäivät ja nuuhkii niitä että onko pesty vai ei


      • qoeipqi
        panisin.jos.polvet.kestä kirjoitti:

        Onko se ihme jos alkaa päästä liiraamaa kun lajittelee kusenpolttamia kalsareita kaiketpäivät ja nuuhkii niitä että onko pesty vai ei

        Kiitos vinkistä. Eipä olisi itselläni tullut muuten mieleen tuo nuuhkiminen. Eikä varmaan useimmilla muillakaan.


    • Taika1216

      Miksi suljettu???

    • lollotilolll

      Eli homeongelmia??

      • asioistatietävä

        hometta sulla on persiissä


    • PitkäMatkäTulla

      NIIN ONKO SE KIINNI VAI EI???? IHME PORUKKAA KUN EI SAA OIKEAA VASTAUSTA???

      • Silloon se on suliettu kun ovi on lukus ja valot pimiänä.


      • tulkoo

        Voip olla että on kiinni mut voip olla että on aukikin


    • hyvä ku sulujettiin. iriootit kärsiköhön

    • Kartsa650

      Oliko niin, että ulosotto käyny paikanpäällä?

    • toorakka

      Vaatteista löytynyt torakoita. Kaikki pöydät tyhjätään ja tavarat kuskataan vaasan jätteenpolttolaitokselle poltettavaksi. Tämä on varma tieto

      • lhku

        Eiköhän se olisi tavaroiden omistajien päätettävissä, miten haluaa mahdolliset torakat omista tavaroistaan hävittää, vai pitääkö lemmikkeinä.

        Esim. lämpökäsittely (=saunotus) niin että kaikki varmasti lämpenee 70 asteeseen tappaa myös torakat.

        Niin että keksihän parempi stoori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe