Onko lopetettu, kun suljettu???
Jokitori kirppis
24
275
Vastaukset
- Sillälaaailla
Samaa mietin kun Facebookissa ei lue mitään myöskään. Menihän se edellinenkin konkkaan.. Ei nuo uudet menesty kun ullakko ja shoppis vetää väkeä. Ja ykkösbasaaristakin tuli kyllä suosittu.
- kirpputorit
Katoin verottajan sivuilta verovelkaa yli 380,000,- kyl se veroihin hyyty ja velkaa 2,1 millii hyvin on kauppa pyöriny ?
- kiihto
Mistähän nuo luvut tulleet, mä taas katoin samoilta sivuilta että verovelkaa on 17 milj ja tavallista velkaa vähän oli 28 milj.....
- tavarantoimittaja
Alkaa vintissä viskaamaan kun pisnes ei pyöri sitten heitellään lukuja aivan hepon pyllyyn kuten tässä 17 miljoonaa mutta todellisuudessa jo niin veloissaan että sieraimet eivät pysy enään pinnalla toivottavasti ei vaan tee itelleen mitään.
- kohta.monopoli
Kuulemma soppis ostanut siitä osuuden ja avaa kun on saanut inventaariot tehtyy.
- ejfptipe9
kirpputorit kirjoitti:
Katoin verottajan sivuilta verovelkaa yli 380,000,- kyl se veroihin hyyty ja velkaa 2,1 millii hyvin on kauppa pyöriny ?
Jos kirppistä pyörittämällä saisi tuollaiset velat aikaiseksi niin perustaisin heti niitä runsaasti ympäri maata. Vetäkäähän hatustanne hiukan uskottavammat luvut niin voi upotakkin jollekin.
- niiinaki
Samaa mieltä edellisen kanssa, ihmeporukkaa jotkut jotka kirjoittelee täällä. Ovessa oli lappu että sulkemisen syy on terveydelliset syyt, toivotaan nyt kuitenkin että mitään vakavaa ei ole sattunut.
jonninjoutavia kaikki kirppotorit...toisten likasia ja haisevia vanhoja rääsyjä hyllyt pullolaaan...yök
- nuuskapena
painu sinä kotos nyt vittuun älä kärky kuin korppi ilmasta ateriaa.
- juttaran
Kävin paikanpäällä ja ovessa lappu, jossa ilmoitettiin että suljettu terveydellisistä syistä.
- anttitiainen
ei se kuukautis kipujen takia ole kiinni
- tyytti
haistele sinä tiainen paskaisia kalsareitas
- panisin.jos.polvet.kestä
Onko se ihme jos alkaa päästä liiraamaa kun lajittelee kusenpolttamia kalsareita kaiketpäivät ja nuuhkii niitä että onko pesty vai ei
- qoeipqi
panisin.jos.polvet.kestä kirjoitti:
Onko se ihme jos alkaa päästä liiraamaa kun lajittelee kusenpolttamia kalsareita kaiketpäivät ja nuuhkii niitä että onko pesty vai ei
Kiitos vinkistä. Eipä olisi itselläni tullut muuten mieleen tuo nuuhkiminen. Eikä varmaan useimmilla muillakaan.
- Taika1216
Miksi suljettu???
- lollotilolll
Eli homeongelmia??
- asioistatietävä
hometta sulla on persiissä
- PitkäMatkäTulla
NIIN ONKO SE KIINNI VAI EI???? IHME PORUKKAA KUN EI SAA OIKEAA VASTAUSTA???
- tulkoo
Voip olla että on kiinni mut voip olla että on aukikin
hyvä ku sulujettiin. iriootit kärsiköhön
- Kartsa650
Oliko niin, että ulosotto käyny paikanpäällä?
- toorakka
Vaatteista löytynyt torakoita. Kaikki pöydät tyhjätään ja tavarat kuskataan vaasan jätteenpolttolaitokselle poltettavaksi. Tämä on varma tieto
- lhku
Eiköhän se olisi tavaroiden omistajien päätettävissä, miten haluaa mahdolliset torakat omista tavaroistaan hävittää, vai pitääkö lemmikkeinä.
Esim. lämpökäsittely (=saunotus) niin että kaikki varmasti lämpenee 70 asteeseen tappaa myös torakat.
Niin että keksihän parempi stoori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673