Te joilla on käytettyjen pikkareiden fetissi!

Yasmin93

Haluaisin tietää ja oppia lisää tästä fetissistä. Itse toimin fetissin vastakkaisella puolella, eli myyn käytettyjä pikkareita niitä haluaville, ja se kiihottaa minua, erityisesti kun saan palautetta miehiltä että he ovat niistä nauttineet. Mutta haluaisin kuulla teiltä mielipiteitä, jotka ostatte/saatte/haaveilette käytetyistä pikkareista.

Nyt sitten kysymyksiin! Olisi hienoa jos jaksatte vastata mahdollisimman moneen. :)

Mikä käytetyissä pikkareissa kiihottaa? Minkälaisina haluatte käytetyt pikkarit? Miten tajusitte olevanne ensimmäistä kertaa kiinostuneita niistä? Kun saatte käsiinne käytetyt pikkarit, mitä puuhailette niiden kanssa? Jäävätkö pikkarit säilytykseen ikuisiksi ajoiksi vai heitättekö käytön jälkeen roskiin? Oletteko sinkkuja vai parisuhteessa eläviä ihmisiä? Minkä ikäisiä olette? Onko väliä, minkälaiselta naiselta pikkarit saatte/ostatte, vai onko pääasia se että kyseessä on vain nainen? Minkälaisia ostokokemuksia teillä on ollut tai kokemuksia ylipäätään käytetyistä pikkareista, hyviä sekä huonoja? Mitä muuta sinun fetissisi pitää sisällään ja onko se kehittynyt tai muuttanut muotoaan ajan kanssa?

Myös minulta saa kysyä kysymyksiä, jos teille tulee jotain mieleen.

Ei trolleja, provoja eikä vihaa. Pidetään keskustelu asiaan kuuluvana.

44

4124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyykkikori

      Olen 41v. mies. Joltain palstalta luin pikkareiden haistelun kiihoittavan ja päätin kokeilla. Hieman ällöttänyt koko ajatus aikaisemmin mutta sattui olemaan aamulla sellainen kiima päällä että päätin kokeilla ja kävin pyykkikopalla penkomassa. Sitten vessaan nuuskimaan. Piti ensin varovasti haistaa ettei vaan lentäisi laatta. Hyvin vieno kiihoittava pissan ja pimpin tuoksu niistä lähti, ei paha. Täytyi painaa ihan nenään kiinni koska haju oli yllättäen aika mieto. Tuoksu vielä hieman voimistui kun pöksyt hengityksestä saivat kosteutta. Päätin ottaa munan esiin ja runkata samalla. Oli siinä jotain uutta mitä ei ollut tullut mieleenkään aikaisemmin kokeilla. Lasti lensi ennätys nopeasti ja tuntui hyvältä. Sitten pieni morkkis perään ja pöksyt takaisin koppaan. Oli kyllä koukuttava kokemus ja on tullut sen jälkeen silloin tällöin samaa tehtyä.

      • Yasmin93

        Kiva kun jaoit kokemuksesi! Monella lähtee ilmeisesti ihan viattomasta ajatuksesta tai kokeilusta, ilman että odottavat siltä edes sen kummempaa. Mutta ei se naisen tuoksu (jos on vain terve alapää) ole mitenkään oksettava, vaan nimenomaan hentoinen ja makeahko, kiiman tuoksuinen jos niihin on masturboinut. Monella taitaa olla väärä oletus nimenomaan näistä pikkareiden tuoksuista.


      • Pikkuset

        Kiihoittako Yasmin se sua, että tiedät miehen runkkaavan sun pikkuhoisuihisi?


      • Yasmin93

        Kyllä, tai kun ylipäätään tiedän että mies käyttää pikkareitani joissa on minun tuoksujani tai kiimaani ja saa niistä nautintoa. Kaikista kivointa on jos mies nuolee tai imee pikkareita.


      • nuuhku12
        Yasmin93 kirjoitti:

        Kiva kun jaoit kokemuksesi! Monella lähtee ilmeisesti ihan viattomasta ajatuksesta tai kokeilusta, ilman että odottavat siltä edes sen kummempaa. Mutta ei se naisen tuoksu (jos on vain terve alapää) ole mitenkään oksettava, vaan nimenomaan hentoinen ja makeahko, kiiman tuoksuinen jos niihin on masturboinut. Monella taitaa olla väärä oletus nimenomaan näistä pikkareiden tuoksuista.

        Olin noin 12vuotias kun pääsin ensi kertaa haistelemaan aikuisen naisen jalassa olleita pikkareita, jo itse tilanne kun pengoin pikkarit kaverin mutsin pyykkikorista oli kiihoittava mutta se tuoksu, sitä ei voi sanoin kuvailla,koukku oli valmis.
        Kiiman tuoksu on todellakin hento ja makea, olen varmaan jollain tavalla pervo sillä kiihotun eniten päivän jalassa olleista pikkareista,lievää virtsan ja päivän hionneen pillun tuoksua ei voita mikään.


      • nuuhku12

        Niin,unohdin mainita olen nyt 40v, en säilytä pikkareita kauaa,haistelen ja tyydytän itseni. Mieluiten ostaisin pikkarit suoraan naiselta jalasta.


      • Yasmin93
        nuuhku12 kirjoitti:

        Olin noin 12vuotias kun pääsin ensi kertaa haistelemaan aikuisen naisen jalassa olleita pikkareita, jo itse tilanne kun pengoin pikkarit kaverin mutsin pyykkikorista oli kiihoittava mutta se tuoksu, sitä ei voi sanoin kuvailla,koukku oli valmis.
        Kiiman tuoksu on todellakin hento ja makea, olen varmaan jollain tavalla pervo sillä kiihotun eniten päivän jalassa olleista pikkareista,lievää virtsan ja päivän hionneen pillun tuoksua ei voita mikään.

        Et ole yhtään pervo! Kaltaisiasi miehiä on monia, jotka tykkäävät juuri samoista asioista kuin sinä! Jotkut haluavat todella pitkään käytettyjä pikkareita, esimerkiksi kolme tai neljä päivää jalassa pidettyjä. Moni myös kiihottuu jos pikkareihin pyyhkii pissan tai päästää pienen pissauksen niihin.

        Hauskaa että olet noin nuorena jo löytänyt ensi kosketuksen asiaan. :)


      • Pikkuset
        Yasmin93 kirjoitti:

        Kyllä, tai kun ylipäätään tiedän että mies käyttää pikkareitani joissa on minun tuoksujani tai kiimaani ja saa niistä nautintoa. Kaikista kivointa on jos mies nuolee tai imee pikkareita.

        Ihanan kiihoittavaa niin olisi tehdä.


      • jocke43

        minä kiihotun pikkareista jotka jalassa nainen on tyydyttänyt itseään, todella mukavaa vielä jos on saanut seurata tapahtumaa jonka jälkeen saa kyseiset pikkarit kosteana/ märkäna haisteltavaksi. Ei kyllä kestä kauaa kun tulee


      • ihanatpikkarit
        Yasmin93 kirjoitti:

        Et ole yhtään pervo! Kaltaisiasi miehiä on monia, jotka tykkäävät juuri samoista asioista kuin sinä! Jotkut haluavat todella pitkään käytettyjä pikkareita, esimerkiksi kolme tai neljä päivää jalassa pidettyjä. Moni myös kiihottuu jos pikkareihin pyyhkii pissan tai päästää pienen pissauksen niihin.

        Hauskaa että olet noin nuorena jo löytänyt ensi kosketuksen asiaan. :)

        3-4 pv on sopiva pitoaika...silloin on sopivasti eitteet imeytyneet pillusta ! Vessakäynnin yhteydessä kannattaa jättää åillu pyyhkimättä-antaa kiimaisen ylimääräisen silauksen !!!!


      • Anonyymi

        Minultapa voi ostaa 18-reikäisiä golf-sukkia veikeällä aromilla varustettuina!

        t. Demari-Jari-Kari-Pekka


    • Sukkapöksy

      Mulle tarjottiin Sukkahousuista melkoista summaa, nyt harmittaa kun idiootti en myynyt .

      • jocke43

        olisit myynyt.....olisi tullut 2 onneliseksi.
        itse onninstunut muutaman kerran ostamaan sukkiset suoraan "käytöstä" risteilyllä, mukavat tuoksut koko illan korkkareissa olleista jaloista


      • Sukkapöksy
        jocke43 kirjoitti:

        olisit myynyt.....olisi tullut 2 onneliseksi.
        itse onninstunut muutaman kerran ostamaan sukkiset suoraan "käytöstä" risteilyllä, mukavat tuoksut koko illan korkkareissa olleista jaloista

        Juu en itsekään tajua miksen myynyt. Jos joskus tulee vastaava tilaisuus ni en passaa.


    • Pikkareilla runkkaan ja laukean niihin.

    • Viking-Grace

      Itselläni pikkupöksyjen haistelu on kulkenut mukana läpi koko elämän kirjon, välillä heikommalla menestyksellä,välillä taas toisin.Tänään olen niin onnellisessa suhteessa että rakas vaimoni ihan tarkoituksellaan pissii ja tekee pöksyistään minulle houkuttavat,vaikkei niitä minulle suoraan tarjoakkaan.Tietää kuitenkin niiden päätyvän pyykkikorista ominkäsinonneen hetkiini.Hän myös itse kiihoittuu suunnattomasti kun hieron hänen pimppiään likaisten pikkuhousujen ollessa jalassaan.Sillointällöin teemme laivaristeilyn kahdestaan ilman lapsia ja silloin jo ennakoiden hän pitää pöksyjä jalassaan muutamia päiviä jolloin tuoksut ovat vamasti kohdallaan ja reissusta tulee järisyttävän kiihoittava pervoilu risteily.

      • Jusssi666

        risteilyllä on kyllä kaikenlaista tapahtunut aikoinaan, yhdessä vaiheessa elämää olin huonossa suhteessa jonka aikana lähdin poika porukassa risteilylle. Illanaikana silmäilin nuorata tyttöporukka jolla oli vauhti päällä. Loppu illasta näin yhden seuruen tytön yksin nojailemassa tolppaan. Menin juttelemaan neidolle joka oli huomattavasti minua nuorempi ja kysyin suoraan jos saisin hänen pikkarinsa rahaa vastaan. Yllätykseksi hän suostui ja mentiin sivummalle sopimaan. Lähdettin yhdessä vessaan jossa hän otti pikkarinsa ja antoi minulle. Jäin vessaan tutkimaan löytöstäni ....pikkarit olivat aivan kosteat ja tuoksuivat mukavasti. Ei mennyt kauaakaan kuin ruiskin kaaressa. Ulos tultuani tyttö odotti ulkopuolella hymyillen kysellen oliko hyvät ja sanoi että olin kiimassa unohtanut maksaa. Se hoidettiin pois alta ja tarjosin vielä oluet kaupanpäälle.


      • Juu-uh
        Jusssi666 kirjoitti:

        risteilyllä on kyllä kaikenlaista tapahtunut aikoinaan, yhdessä vaiheessa elämää olin huonossa suhteessa jonka aikana lähdin poika porukassa risteilylle. Illanaikana silmäilin nuorata tyttöporukka jolla oli vauhti päällä. Loppu illasta näin yhden seuruen tytön yksin nojailemassa tolppaan. Menin juttelemaan neidolle joka oli huomattavasti minua nuorempi ja kysyin suoraan jos saisin hänen pikkarinsa rahaa vastaan. Yllätykseksi hän suostui ja mentiin sivummalle sopimaan. Lähdettin yhdessä vessaan jossa hän otti pikkarinsa ja antoi minulle. Jäin vessaan tutkimaan löytöstäni ....pikkarit olivat aivan kosteat ja tuoksuivat mukavasti. Ei mennyt kauaakaan kuin ruiskin kaaressa. Ulos tultuani tyttö odotti ulkopuolella hymyillen kysellen oliko hyvät ja sanoi että olin kiimassa unohtanut maksaa. Se hoidettiin pois alta ja tarjosin vielä oluet kaupanpäälle.

        Not bad, taisi tyttöäkin kiinnostaa ja kiihottaa kun jätkä jää runkuille tuoreeltaan tuoksuvien pikkareiden kanssa...


    • Pikkaritmärkänä

      Minä olen kans myynyt pikkarit jalasta ravintolaillan aikana nappasin pöksyt vessassa pois.
      Oli tosi kiimaiset, koska olin koko illan tanssinut miesten kanssa joilla seisonut.
      Saa mut aina märäksi.
      Laitoin pikkarit miehen puvun takin taskuun.
      Hän antoi mulle satasen jolla tilasin molemmille paukut ja loput rahat sain pitää.

    • KuiskauksiaKaapista

      Minulla on myös vahva fetissi käytettyihin alushousuihin. Naisten alusvaatteet ovat kiinnostaneet jo nuoresta iästä asti, mutta kiinnostus haistamiseen alkoi vasta muutama vuosi sitten.

      Varsinaiset haistelukokemukset ovat tosin jääneet vähälle, ei tosin kiinnostuksen puutteesta vaan mahdollisuuksien puutteen vuoksi ja ihan omatunnon vuoksi. Olen naimisissa ja en ole halunnut tuottaa pahaa mieltä vaimolleni tai ystävilleni. Sen vuoksi olenkin miettinyt käytettyiden pikkareiden ostamista. Vaimo tietää fetissistäni ja seksiimme onkin ajan kanssa ilmestynyt pikkareiden haistelua niin että hän tyydyttää samalla kun haistelen hänen alushousujaan. Hän on antanut nykyisiltään myös luvan haistella muiden naisten alushousuja, mutta mahdollisuuksia ei vain ole tullut vastaan.

      Olen kirjoitellut pikkarifetissistäni useampaankin kertaan jo blogissani, osoitteessa http://kuiskauksiakaapista.blogspot.fi Tarkoituksenani on jatkaa tämän fetissin ihmettelyä, sillä se on tuntunut valtaavan osan seksuaalisuudestani nyt pysyvästi. Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan!

    • Pikkarisi_ei_kuulu_tänne

      Käytät siis miehiä hyväksesi, ostat alennusmyynneistä kenellekään kepaamattomat pikkarit ja myyt ne eteenpäin suorastaan petoksella, unohdat maksaa todennäköisesti saamastasi tuloista verottajalle kuuluvan osan. Tietänet myös ettei pikkareittesi myynti-ilmoitukset ja kaupantekoosi liittyvät gallupit kuulu näihin keskusteluihin.

      Pyysit asiaankuuluvaa kommentointia, tämä on minun näkemykseni "kauppiaista" jotka käyttävät häpeilemättä keskustelupalstoja markkinointikenttänään, vaikka keskustelupalstan säännöissä kielletään myynti-ilmoitukset. Myynti-ilmoituksille on suomi24:kin varattu osio nimeltä: TORI

      • KuiskauksiaKaapista

        Eihän tuossa hänen viestissään kuin mainita, että hän myy pikkareitaan. Ei ole yhteystietoja, hintoja tai mitään muutakaan myyntiin viittaavaa. Hän on vain utelias tietämään, että mitä miehet tekevät pikkareilla, ovat ne ostettu häneltä tai keneltä tahansa muualta.

        Eikä pikkarikauppa ole sen enempää hyväksikäyttämistä, kuin mikään muukaan kauppa. Jos molemmat osapuolet ovat aidosti mukana, niin mitään hyväksikäyttöä ei tapahdu.


      • Viking-Grace

        Mahtaakohan sulla olla jonkinlainen pettymys itseesi ja nyt purat turhautumistasi täällä viattomiin ihmisiin ???? Sinunko tehtävänäsi on kytätä toisten veronmaksuja ??? Voit ystävällisesti vaikkapa ampua itsesi ja antaa meidän muiden nauttia tällaisten upeiden neitojen pimpin tuoksuista ja ihanista orgasmeista niiden avulla.


      • Pikkarisi_ei_kuulu_tänne
        KuiskauksiaKaapista kirjoitti:

        Eihän tuossa hänen viestissään kuin mainita, että hän myy pikkareitaan. Ei ole yhteystietoja, hintoja tai mitään muutakaan myyntiin viittaavaa. Hän on vain utelias tietämään, että mitä miehet tekevät pikkareilla, ovat ne ostettu häneltä tai keneltä tahansa muualta.

        Eikä pikkarikauppa ole sen enempää hyväksikäyttämistä, kuin mikään muukaan kauppa. Jos molemmat osapuolet ovat aidosti mukana, niin mitään hyväksikäyttöä ei tapahdu.

        Ipsin keskustelun avaaja pyysi rehellisen kommentin, tässä vielä kohta lainattuna hänen avauksestaan :
        "myyn käytettyjä pikkareita niitä haluaville, ja se kiihottaa minua, erityisesti kun saan palautetta miehiltä että he ovat niistä nauttineet. Mutta haluaisin kuulla teiltä mielipiteitä, jotka ostatte/saatte/haaveilette käytetyistä pikkareista."

        Elikkä mikähän sinulle "KuiskauksiaKaapista" jäi kirjoittamastani palautteesta avauksen tekijälle Yasmin93:lle epäselväksi, hän pyysi mielipiteensä asiastaan ja sai rehellisen sellaisen (sinä et sivullisena ilmeisesti hyväksyä minun näkemystäni pikkareiden myyntiin keskustelupalstoilla, mutta se on tosin oikeutesi)

        (Tämä samalla myös kommettina "Viking-Grace" kirjoittajalle tietona)


      • Viking-Grace
        Pikkarisi_ei_kuulu_tänne kirjoitti:

        Ipsin keskustelun avaaja pyysi rehellisen kommentin, tässä vielä kohta lainattuna hänen avauksestaan :
        "myyn käytettyjä pikkareita niitä haluaville, ja se kiihottaa minua, erityisesti kun saan palautetta miehiltä että he ovat niistä nauttineet. Mutta haluaisin kuulla teiltä mielipiteitä, jotka ostatte/saatte/haaveilette käytetyistä pikkareista."

        Elikkä mikähän sinulle "KuiskauksiaKaapista" jäi kirjoittamastani palautteesta avauksen tekijälle Yasmin93:lle epäselväksi, hän pyysi mielipiteensä asiastaan ja sai rehellisen sellaisen (sinä et sivullisena ilmeisesti hyväksyä minun näkemystäni pikkareiden myyntiin keskustelupalstoilla, mutta se on tosin oikeutesi)

        (Tämä samalla myös kommettina "Viking-Grace" kirjoittajalle tietona)

        Miksi sitten vastaat kysymykseen jossa pyydetään "mielipiteitä henkilöiltä jotka ostatte/saatte/haaveilette käytetyistä pikkareista." Siis oletko itse ostanut kuitittomat pöksyt?Saanut?Kenties haaveilet ??? Eli et kertonut mielipidettäsi vaan aloit moralisoimaan !!


      • Pikkarisi_ei_kuulu_tänne
        Viking-Grace kirjoitti:

        Miksi sitten vastaat kysymykseen jossa pyydetään "mielipiteitä henkilöiltä jotka ostatte/saatte/haaveilette käytetyistä pikkareista." Siis oletko itse ostanut kuitittomat pöksyt?Saanut?Kenties haaveilet ??? Eli et kertonut mielipidettäsi vaan aloit moralisoimaan !!

        Rautalangasta väännettynä: Gallupeille ja kyselyille on suomi24:lla varattuna omakin keskustelupakka, pikkareiden myynti taas ei ole keskustelua, eikähän tuo ole aika rehellinen mielipide, ei mikään moralisointi.

        Vastasin nyt sinullekin kun sekaannuit keskusteluun jota kävin "KuiskauksiaKaapista" kanssa, ja tuo verotta myyntijuttuni oli tarkoitus painottaa sitä ettei myynti ilmoitukset kuulu tälle keskustelupalstalle, jos avaaja ei sitä ole ymmärtänyt on h'neltä hyvä kysyä kevennyksenä "veroista" joita "pakoilee"

        En siis moralisoi, vaan kerrn rehellisen mielipiteen keskustelupalstojen käyttämistä galluppeina ym. myyntipaikkoina. Mielpide tämäkin keskustelupalstojen käytöstä!


    • pervokai

      Tykkään ehkä vähän erilaisista jutuista kuin yleensä täällä. En halua likaisia pikkareita, eikä niiden pitäisi haista eritteille, vaan ihan normaalisti puhtaille. Parasta olisi saada pikkarit suoraan jalasta, niin että nainen riisuu ne vaikka hame päällä ja ojentaa minulle, tietäen että hydynnän niitä myöhemmin...

    • pikkaritmulle

      Oon 23v mies. Pikkareita on tullut haisteltua varmaan kymmenen vuoden ajan, aina kun on ollut tilaisuus. Aloitin erään vanhemman kaverini silloisen tyttöystävän pikkareilla. Eksyin kerran heidän huoneeseensa ja sängyn reunalla oli likaiset käytetyt pikkarit, keskeltä hieman pissin polttamat. Tuli vain joku päähänpisto ottaa ne käteen ja haistaa, ja voi juma sitä tuoksua! Ei tarvinnut kauaa nuuhkia :) kyseiset pöksyt nappasin taskuuni ja nautin niistä vielä monet kerrat. Sittemmin nykyisen puolisoni pikkareita nuuhkin salaa suhteemme alkuaikoina. Niihin vain kyllästyi pian kun tuoksu kävi liian tutuksi. Juhannuksena mökillä on onnistunut haistella puolison tädin pikkareita ja anopin pikkarit ovat ympäri vuoden käytettävissä. Anopin jäljiltä pikkarit ovat ihanan likaiset, pimpin, pissin ja pyllyn tuoksuiset. Parhaat mitä olen koskaan haistanut! Olen huomannut että hän usein vielä käyttää samoja pikkareita useamman päivän ja varsinkin pepun tuoksu on uskomaton :) Itse en ostaisi tuntemattomalta, se ei kiihota, mutta jonkun tutun naiset alushousut on parasta mitä tiedän.

    • Kiimapilluu

      Tuoksuuko ne eri naisten pikkarit sitten oikeesti niin erilaiselle.

      • Juu-uhhh

        Kyllä tuoksuu, puhdas mutta kiimainen pillun tuore tuoksu on mahtava, eikä siinä pieni hento pissan tuoksukaan haittaa päinvastoin. Mutta eltaantunut haju joillakin pikkareissa taas ei nosta muuta kuin nenän nopsaan pois haarapalasta...


      • ihkuli

        Kyllä...ne tuoksuu,jokaisella naiselle on ns.ominaistuoksunsa-joka on juuri se juju,hankkia erilaisia tuoksuja


    • ninjain

      >"Miten tajusitte olevanne ensimmäistä kertaa kiinostuneita niistä?"

      En muista ajankohtaa tarkemmin, mutta serkkutytön pikkarit oli pyykkikorissa ja teininä päätin haistella, koska pillut nyt vaan tuoksuu hyvältä. Ei muodostunut vahvaksi fetissiksi, mutta (paljon) sen jälkeen on tullut runkkailtua useamminkin kaverin tyttöystävän pöksyn tuoksuille kun olen ollut yökylässä. Hiippailu pyykkikorille oli sellaista ninjailua että pulssi löi kahtasataa. Syynä kiinnostukseen oli se että kyseinen tyttö oli osoittanut minuun kiinnostusta ja todella seksikäs. Oma moraali ei sallinut pettämistä mutta panetus salli pienen lipsumisen.

      >"Kun saatte käsiinne käytetyt pikkarit, mitä puuhailette niiden kanssa?"

      Nuuhkin samalla kun runkkailen. Joskus nuoleksin, jotta uudelleen kostuneet mehut antavat voimakkaammat tuoksut.

      >"Jäävätkö pikkarit säilytykseen ikuisiksi ajoiksi vai heitättekö käytön jälkeen roskiin?"

      Palautan ne käytön jälkeen pyykkikoriin mahdollisimman samaan paikkaan ja asentoon, mistä ne löysin. Olen harkinnut ostamista, mutta henkilön tunteminen edes vain ulkonäöllisesti on minulle tärkeä osa fetissiä. En halua joutua nuuhkimaan minkään mummon käyttämiä stringejä (ei pahalla mummot). Jos ostaisin, niin säästäisin johonkin pisteeseen asti.

      >"Oletteko sinkkuja vai parisuhteessa eläviä ihmisiä?"

      Tällä hetkellä sinkku ja parishudeaikana käytin sitten tyttöystäväni pikkareita (häneltä salaa) lisävirikkeenä runkkailuun kun hän ei ollut kotosalla ja panetus oli kova.

      >"Minkä ikäisiä olette?"

      34

      >"Onko väliä, minkälaiselta naiselta pikkarit saatte/ostatte, vai onko pääasia se että kyseessä on vain nainen?"

      Minulle sillä on väliä, sillä kyseessä on kuitenkin kyseisestä henkilöstä fantasioiminen

      >"Minkälaisia ostokokemuksia teillä on ollut tai kokemuksia ylipäätään käytetyistä pikkareista, hyviä sekä huonoja?"

      Ei vielä mitään. Vaikka kiinnostus on kova, niin pelko kusetuksesta tai kiristyksestä on kovempi. Siksi ostaisin mielellään livenä, vaikkakin se on myyjälle ymmärrettävistä syistä aika arvelluttavaa.

      >"Mitä muuta sinun fetissisi pitää sisällään ja onko se kehittynyt tai muuttanut muotoaan ajan kanssa?"

      Tämä ei ole muuttunut, vaikkakin ne muut luurangot siellä kaapissa on hieman kehittyneet toisenlaisiksi


      Kysymys sinulle:
      Jos ajatus siitä että mies nuuhkii alushousujasi kiihoittaa sinua, niin kiihoittaako se enemmän jos kyseinen henkilö on mielestäsi komea? Oletko edes utelias miltä kyseinen henkilö näyttää?

    • tuhmaukm

      Miten tajusitte olevanne ensimmäistä kertaa kiinostuneita niistä?
      jo nuorena poikana naapurin kaverin äitin ja siskon.. löysyin pyykistä ja oli todella hyvä tuoksu
      Kun saatte käsiinne käytetyt pikkarit, mitä puuhailette niiden kanssa?
      ensin tutkin hellin käsin tosi varovasti.. tutkin lapun koon ja merkin, nuuhkin varovasti onko mitää hajuveden tuoksua.. sitte katson haarasta onko jälkiä.. nuuhkaisen aluksi pyllyn kohdalta ja sitte pillun kohdalta.. jos kunnon jäljet tykkään rapsuttaa sitä ja laittaa kielelle.. lopuksu nuuhkin kunnolla ja imeskelen puhtaaksi samalla runkaten,, koskaan en sotke pikkareita
      Jäävätkö pikkarit säilytykseen ikuisiksi ajoiksi vai heitättekö käytön jälkeen roskiin?
      en ikinä ota kenenkää pikkareita, teen tuhmuuden yleensä paikanpäällä ja palautan takaisin pyykkiin
      Oletteko sinkkuja vai parisuhteessa eläviä ihmisiä?
      olen ukkomies
      Minkä ikäisiä olette?
      37
      Onko väliä, minkälaiselta naiselta pikkarit saatte/ostatte, vai onko pääasia se että kyseessä on vain nainen?
      on todellakin väliä, kasvot merkitsee, siis pitää nähdä millainen nainen ei niinkää ulkonäkö muuten vaikuta ja naisen olis hyvä olla jollai tapaa tuttu
      Minkälaisia ostokokemuksia teillä on ollut tai kokemuksia ylipäätään käytetyistä pikkareista, hyviä sekä huonoja?
      pari hyvää kokemusta on ollu, toiselta sain livenä ja toisen kans juteltiin netissä ja varmistuin että nainen
      Mitä muuta sinun fetissisi pitää sisällään ja onko se kehittynyt tai muuttanut muotoaan ajan kanssa?
      on kehittynyt.. valokuvaan pikkarien omistajia ja saan fantasioida heistä myöhemminki, samoin kuvaan pikkarit.

      mitä ajattelisit jos tietäisit että siskosi mies on käyny pikkareillasi?

    • jarmo696969
    • Anoppiparas

      Mikä käytetyissä pikkareissa kiihottaa? Tuoksu ja se kenen ne ovat.
      Minkälaisina haluatte käytetyt pikkarit? Parasta jos ovat vielä lämpimät.
      Miten tajusitte olevanne ensimmäistä kertaa kiinostuneita niistä? Kun haistoin ekan kerran anopin alushousuja, koska anopin pillun tuoksu kiinnosti.
      Kun saatte käsiinne käytetyt pikkarit, mitä puuhailette niiden kanssa? Nuuhkin ja nuolen ja joskus runkkaan lastit niihin.
      Jäävätkö pikkarit säilytykseen ikuisiksi ajoiksi vai heitättekö käytön jälkeen roskiin? Laitan takaisin pyykkikoriin.
      Oletteko sinkkuja vai parisuhteessa eläviä ihmisiä? Ukkomies.
      Minkä ikäisiä olette? 36.
      Onko väliä, minkälaiselta naiselta pikkarit saatte/ostatte, vai onko pääasia se että kyseessä on vain nainen? Haistelen vain anoppini alusvaatteita.
      Minkälaisia ostokokemuksia teillä on ollut tai kokemuksia ylipäätään käytetyistä pikkareista, hyviä sekä huonoja? En ole ostanut.
      Mitä muuta sinun fetissisi pitää sisällään ja onko se kehittynyt tai muuttanut muotoaan ajan kanssa? Haistelen myös rintaliivit, sukkahousut, uimapuvut. Lastin lennätys vaatteille on lisääntynyt. Ja joskus olen hieronut spermaista kaluani anopin kahvimukiin tms. että saisi hänkin minun makua...

    • Anonyymi

      Pikkupöksyfetissi ollut nuoresta pojasta asti. Kyllä se vaan saa hetkessä nouseen pystyyn, kun vetää vaikka hipsterit jalkaan, liukkaat venyvät ja ajatus jonkun seksikkään tytön päällä ollut. Hyvää tekee. T. Ukm61

    • Anonyymi

      Suoraan jalasta mieluiten pussin maku voisin runkata niihin kun katsot voit kuvat tai ystävätteriset katsoo

    • Anonyymi

      Itse olen mies, ja olen aina miettinyt onko olemassa naisia vastavuoroisesti jotka innostuisi/kiihottuu toisinpäin samasta asiasta? Lainaan siis vain topiccia vähän jos sallinette, itse en innostu tälläisestä muttei se minua haittaa jos jotkut muut innostuu. Harmitonta niin kauan kunhan on molemminpuolin omasta vapaasta tahdosta.

      Mutta niin, onko naisia jotka innostuisi "munan tuoksuisista" ja/tai "spermaisista" kalsareista?

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe