HYUNDAI KOLMAS LAATURAPORTISSA

Kale21

14

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kovassa_Seurassa

        Viimeisimmissä tilastoissa ainakin mersut eurooppalaismerkeistä huomattavan vahvoilla. Mutta Kyllä Hyundain saavutus on silti hyvä.


      • asiakasainaväärässäVW

        Oho
        VW voitti fiatin.Missä tapahtunut virhe?


    • FAKTAA

      Se , risoo näitä tunnettuja merkkejä ,joiden laatu on heikentynyt vuosi vuodelta. Itelläni on 4 i30 menossa on erittäin tyytyväinen ,huolto pelaa erin omaisesti. Saa vaihdettua uuteen noin 4vuoden välein n.150000 tuhatta ajettuna pienellä välirahalla. Hyvä kulkuneuvvo sellaselle jolle auto ole egonjatke.

      • edistyy

        Vaan kylläpä Hyundain mallisto on hikkupiljaa alkanut olla jo "maittavaakin". Ei ole enää mikään peruskorollan korvike.


    • Sonata.06

      No, minulla on omakohtaisia kokemuksia tuosta laatuautosta. Kanpiakselin laakerit vaurioituivat ja kilometrejä oli takana jo 128tkm. Korjauskustannukset n. 2300e. Viimeinen koreanpommi tässä perheessä. Samalla hinnalla olisin saanut vähän iäkkäämmän Avensiksen, mutta halusin kokeilla jotain uutta. No, nyt ajan Toyota Corollalla '10, yhtä jännittävä kuin Sonata, mutta laadukkaaman oloinen.

      • vainDaciaPuuttuu

        vai kilpaillaan täällä kunniasta, paras aasialainen halpisauto.
        HK:n sininen pitää hengissä, mutta ei se kaksista ole, eikä kovin terveellistä.


      • Sonatamann

      • rgrgrrr

    • Kalle11211111

      Hyundai ollut parhaimpien joukossa jo vuosikausia.

      • KelpoPelit

        No jos pitää välttämättä ostaa aasialaismerkkinen auto, niin mieluiten sitten korealainen. Tällä kertaa.


      • NoviisinKommentti

        Pitkä matka on sinulla vielä asiantuntijaksi.


      • Kalle11211111

        No on mulla kokemuksia Hyundaista vuodesta 1996. Kolmas Hyundai menossa.
        Paljon, paljon huonompia automerkkejä on markkinoilla.


    • Trendaa

      RAnskalaiset nousussa, Korealaiset kärjessä, Toyo pudonnut viisi sijaa kerralla. Saksalaiset succaa mikä ei yllätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe