Mitäs konsteja on saada alkoholitilaus läpi eu-alueelta? Nythän tulli kyttää niitä ihan himona sillä alkoholi on niiden mukaan vaarallisempaa Suomelle kuin terroristiturvapaikanhakijat.
Konsteja saada tilaus läpi?
9
148
Vastaukset
- pienitilaus
Varmin tapa on ihan pieni tilaus joku kolme laatikkoa jota ei tulli ehkä huomaa, että sisältää alkoholia. Sitä ei ole käsittääkseni takavarikoitu vaan lisätty tullin paperit verojen maksua varten ja murosta luin, että pakettaja on tullut yhä perille ilman tullin lappujakin. Joten pelotellaan taas takavarikoilla vaikka oikeasti ei takavarikoida tai ehditä millään tarkastamaan kaikkia tilauksia. Suuremmat määrät kannttaa sitten itse hakea virosta.
- Teon_kaveri
Varmin tapa on maksaa verot - tai tilata kaupasta joka maksaa ne puolestasi....
www.viinikauppa.com on yksi vaihtoehto - ovat toimineet vuodesta 2002 ja voittivat Tullin vuonna 2010 jonka jälkeen on kuulemma ollut varsin "häiriötöntä" ...
Näyttäisi, että kamat tulevat läpi hyvin:
http://www.viinikauppa.com/catalog/customer_testimonials.php- kyllänejaksaatrollata
Jaaha... viinikauppa.com kehuu taas itseään.
- kumpaa
Onko viinikauppa.com :n tilaukset etämyyntiä vai etäostoja?
- Viinihifisti
Etäosto oikeuden päätöksen mukaan.
- Epäileväinen
Tarkoitatko ettei tilaukset tule läpi ?
- läpivaiei
Itse asiassa en tiedä kun en ole vielä tilannut sen eu-tuomioistuimen päätöksen jälkeisenä aikana. Sen takia kyselinkin että vieläkö uskaltaa tilata ja menevätkö läpi vielä. Jossain vaiheessa varmaan rupeavat kyttäämään tehostetusti ja suurin osa jää tulliin.
- RAJATAUKITAVAROILLESAATA
Kuljetuksen järjestämisen edellyttäminen tilaajalta täyttää EU:n sisäisen tavaran liikkuvuuden esteen tunnusmerkit. Kuten joku toisaalla kysyi: miten kauppiaan lähettämä alkoholi olisi sen vaarallisempaa kuin ostajan vaivalla kuljetusliikkeellä haetatuttama alkoholi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653