Kysymyksiä piiskaamisesta

koivuniementyttö

Eli, utelias kun olen, päätin kysellä hieman piiskan saamisesta ja myös antamisesta.

1. Miksi haluat saada / antaa?
2. Onko kyseessä enemmän kurinpidollinen vai eroottinen toimitus?
3. Oletko saaja, antaja, vai viihdytkö molemmissa rooleissa?
4. Kuuluvatko piiskaleikit ja normaali seksi yhteen? Päättyykö piiskaussessio aina yhdyntään?
5. Kummalta haluat piiskaa mielummin? Naiselta vai mieheltä?
6. Ja saman tyyppinen kyssäri antajille. Kummalla annat mielummin? Naiselle vai miehelle?
7. Kun sinua piiskataan, joudutko olemaan kokonaan alasti, vai ainoastaan alakroppa paljaana. Housut otettuna kokonaan pois / laskettuna nilkkoihin?
8. Sama antajille. Käskettekö piiskattavan riisuutumaan kokonaan alasti vai ainoastaan housut pois / nilkkoihin.
9. Jos kyse on kurinpidollisesta piiskauksesta, liittyykö siihen mitään muuta? Nurkassa häpeämistä yms.?
10. Oletko koskaan harrastanut self spankingia, eli itsepiiskausta?
11. Koska viimeksi sait tai annoit piiskaa?

31

2298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiskapoika

      Piiskaaja olisi mieluiten tyttöystävä mutta olen sinkku. Masokistina olen saava osapuoli. Piiskaus on minulle eroottinen toimitus joka on osa normaalia parisuhde seksiä. Kokonaan alasti mutta pidän kyllä naisten vaatteistakin. Itse piiskaus kuulostaa aika tylsältä ja hankalalta. Vajaa vuosi sitten

    • koivuniementyttö

      Vastaanpa itsekin.

      1. Olen kotikurihenkinen. Tunnen, että tarvitsen ohjausta ja sitä, että jou huolehtii, välittää ja myös kurittaa tarpeen vaatiessa.
      2. Ehdottomasti kurinpidollinen
      3. Saaja. En voisi kuvitellakaan itseäni antamassa piiskaa
      4. Kurinpidollista toimintaa, eli minun tapauksessa ei kuulu
      5. Naiselta, se oli selvää alusta lähtien. Tätä en ole koskaa osannut analysoida sen tarkemmin. Minulle oli alusta lähtien selvää, että haluan ankaran tädin kurittajakseni.
      6. -
      7. Housut ja pikkarit nilkoissa. Toppi tai aluspaita yläkropan suojana. Tämä sopii minulle hyvin. Mielestäni ei ole asiaankuuluuvaa, että kun saan piiskaa, olisin tissit paljaana. Kurittajani tietää ja ymmärtää tämän myös.
      8. -
      9. Piiskauksen jälkeen tai niiden välissä, jos saan useammalla välineellä saman kuritussession aikana, nurkkaan häpeämään. Ja siellä seistään housut nilkoissa niin kauan, kunnes tulee lupa tulla pois. Lisäksi nuhtelua ennen kuritusta ja sen aikanakin. Ja pari kertaa on suu pesty saippualla.
      10. Olen monestikin. Silloin kun ei ollut omaa kurittajaa, itse piiskaus oli ainoa keino. Se tosin ei ole lainkaan sama asia, kun se että on oikeasti toisen henkilön kuritettavana, makaamassa polvien päällä poikittain tai nelinkontin sängyllä. Ei voi puhua samana päivänäkään.
      11. Viime maanantaina.

      • janipekka

        koivuniementyttö ottaisiko kurittajasi tuhman pojan oppiinsa.


    • scouplen

      7. Kun sinua piiskataan, joudutko olemaan kokonaan alasti, vai ainoastaan alakroppa paljaana. Housut otettuna kokonaan pois / laskettuna nilkkoihin?
      - Viimmeksi kun tulin ratsastamast, niin jouduin itse vetämään housut nilkkoihin ja makaamaan keittiön pöydällä vatsallaan pylly paljaana ja sain ratsastuspiiskaa. Lopuksi sain tuntea miten kirveltävää on kun sperma valuu arkoihin piiskan tekemiin jälkiin.

    • barebutt

      Sivuutan nuo kysymykset. Kipu sinänsä on se tavoite ja saan siitä tyydytykseni, joten kaikki muu on sivuseikka. Takapuoli on paljaana ja piiskaajalle on annettu vähän ohjeita, mutta ei sitten muuta.

    • 1. Miksi haluat saada / antaa?
      -Piiskan antaminen tuhmille naisilla vaan on niin kiihtottavaa.

      2. Onko kyseessä enemmän kurinpidollinen vai eroottinen toimitus?
      -Periaatteessa voi olla molemia, mutta kyllä kai siinä aina se eroottinen lataus on. Vastaan eroottinen.

      3. Oletko saaja, antaja, vai viihdytkö molemmissa rooleissa?
      -Antaja

      4. Kuuluvatko piiskaleikit ja normaali seksi yhteen? Päättyykö piiskaussessio aina yhdyntään?
      -Minun mielestäni mielellään kuuluu, mutta piiskaan myös ilman seksiä mielelläni.

      5. Kummalta haluat piiskaa mielummin? Naiselta vai mieheltä?
      -En halua saada piiskaa vaan antaa.

      6. Ja saman tyyppinen kyssäri antajille. Kummalla annat mielummin? Naiselle vai miehelle?
      -Naiselle.

      7. Kun sinua piiskataan, joudutko olemaan kokonaan alasti, vai ainoastaan alakroppa paljaana. Housut otettuna kokonaan pois / laskettuna nilkkoihin?
      -Tyhjä

      8. Sama antajille. Käskettekö piiskattavan riisuutumaan kokonaan alasti vai ainoastaan housut pois / nilkkoihin.
      -Kaikki käy, mutta kyllä pitää piiskattavalla aluksi olla (miellään valkoiset) pikkuhousut jalassa, että ne voi pudottaa nilkkoihin kesken piiskauksen. Koulupuku, ja oikeastaan kaikki sellainen "tyttömäinen" on hyvästä.

      9. Jos kyse on kurinpidollisesta piiskauksesta, liittyykö siihen mitään muuta? Nurkassa häpeämistä yms.?
      -Tottakai nurkassa häpeäminen jälkeen ja nuhtelu ennen. Myös rangaistusasussa ajan viettäminen on paikallaan. Kaikkea hyvää tuhmaa hommaa.

      10. Oletko koskaan harrastanut self spankingia, eli itsepiiskausta?
      -En

      11. Koska viimeksi sait tai annoit piiskaa?
      -Pari viikkoa sitten.

    • vierailija89

      viihdyn molemmissa rooleissa etupäässä kuitenkin piiskaajana. eroottisena esileikkinä. kiihottavinta on antaa. Piiskatytöltä kysyisin, kuinka kovia piiskauksia olet saanut? millä välineillä? kostuuko jalkovälisi piiskauksesta?

      • koivuniementyttö

        Piiskatytöllä tarkoitettiin varmaan minua. Olen saanut hyvin kovia piiskauksia. Kyse on rangaistuksesta ja silloin pitää rangaistuksen oikeasti tuntua. Minua on piiskattu ihan kämmenellä, hiusharjalla, remmillä ja vitsalla. On melkoisen noloa lähteä hakemaan vitsaa ulkoa, kun käsketään. Silloin toivoo, että hirveästi ei ihmisiä tulisi vastaan. Jos saan kämmen tai hiusharjakäsittelyn, makaan poikittain kurittajani polvien päällä. Äärimmäisen nöyryyttävä asento. Siinä tuntee itsensä kurittomaksi kakaraksi. Vitsaa tai remmiä saan siten, että olen nelinkontin sängyllä. Välineistä vielä sen verran, että viime aikoina on alkanut herätä mielenkiinto canea kohtaan. Eli keppiä, jolla englantilaisissa kouluissa ja varmaan kodeissakin ennen vanhaan tuhmia tyttöjä ja poikia piiskattiin. Alkuun oli hyvin pelokas sen suhteen ja ajattelin, että pysyköön kaukana pakaroistani moinen kepakko. Mutta nyt on tilanne muuttunut.
        Ja vaikka pidänkin piiskauksen ja seksin toisistaan erossa, en voi kieltää etteikö elimistössä jotain kurituksen aikana tapahtuisi.


      • vierailija89

        Ok, cane on aika kova väline, mistä kiinnostuksesi piiskaukseen syntynyt? onko sinua lapsena kuritettu? On totta että suora vitsa tuntuu enemmän kuin esim. vitsakimppu. tai nahkainen flogger.


      • kurikeppi
        koivuniementyttö kirjoitti:

        Piiskatytöllä tarkoitettiin varmaan minua. Olen saanut hyvin kovia piiskauksia. Kyse on rangaistuksesta ja silloin pitää rangaistuksen oikeasti tuntua. Minua on piiskattu ihan kämmenellä, hiusharjalla, remmillä ja vitsalla. On melkoisen noloa lähteä hakemaan vitsaa ulkoa, kun käsketään. Silloin toivoo, että hirveästi ei ihmisiä tulisi vastaan. Jos saan kämmen tai hiusharjakäsittelyn, makaan poikittain kurittajani polvien päällä. Äärimmäisen nöyryyttävä asento. Siinä tuntee itsensä kurittomaksi kakaraksi. Vitsaa tai remmiä saan siten, että olen nelinkontin sängyllä. Välineistä vielä sen verran, että viime aikoina on alkanut herätä mielenkiinto canea kohtaan. Eli keppiä, jolla englantilaisissa kouluissa ja varmaan kodeissakin ennen vanhaan tuhmia tyttöjä ja poikia piiskattiin. Alkuun oli hyvin pelokas sen suhteen ja ajattelin, että pysyköön kaukana pakaroistani moinen kepakko. Mutta nyt on tilanne muuttunut.
        Ja vaikka pidänkin piiskauksen ja seksin toisistaan erossa, en voi kieltää etteikö elimistössä jotain kurituksen aikana tapahtuisi.

        Rottingista jää ainakin mulle melkein viikon kestävät jäljet. Siinä voi olla itkukin herkässä:)


      • koivuniementyttö
        vierailija89 kirjoitti:

        Ok, cane on aika kova väline, mistä kiinnostuksesi piiskaukseen syntynyt? onko sinua lapsena kuritettu? On totta että suora vitsa tuntuu enemmän kuin esim. vitsakimppu. tai nahkainen flogger.

        En osaa sanoa mistä kiinnostus piiskan saamiseen on tullut, mutta se on kiinnostanut jollain tasolla ihan lapsesta lähtien. Kotona en koskaan piiskaa saanut. Aihetta olisi ehkä joskus ollut. Eikä todellakaan tullut mieleen ehdottaa sitä vanhemmille. Itseasiassa olin joskus jopa vähän kateellinen joillekin kavereille, jotka saivat kotonaan piiskaa. Teini-iässä olin jo oikeastaan ihan kiinni asiassa. Tiesin ja tunsin tarvitsevani ja haluavani piiskaa. Silloin sitä vielä kuvitteli olevansa asian kanssa täysin yksin. Sitä piti itseään jotenkin outona, eikä tosiaan tullut mieleen alkaa huutelemaan mielihaluistaan. Kun sitten aloin surffailla netissä piiskaukseen liittyvillä sivuistoilla tai lähinnä keskustelupalstoilla, huomasin että onhan meitä muitakin.
        Canesta sen verran, että tiedän sen olevan hyvin raaka väline. Ja kokemattoman kurittajan en antaisi sillä käsitellä itseäni. Oma piiskaajani on kuitenkin sen verran kokenut, ja luotan häneen täysin, että hänelle kyseisen välineen käyttöä voi turvallisesti ehdottaa.


      • vierailija89
        koivuniementyttö kirjoitti:

        En osaa sanoa mistä kiinnostus piiskan saamiseen on tullut, mutta se on kiinnostanut jollain tasolla ihan lapsesta lähtien. Kotona en koskaan piiskaa saanut. Aihetta olisi ehkä joskus ollut. Eikä todellakaan tullut mieleen ehdottaa sitä vanhemmille. Itseasiassa olin joskus jopa vähän kateellinen joillekin kavereille, jotka saivat kotonaan piiskaa. Teini-iässä olin jo oikeastaan ihan kiinni asiassa. Tiesin ja tunsin tarvitsevani ja haluavani piiskaa. Silloin sitä vielä kuvitteli olevansa asian kanssa täysin yksin. Sitä piti itseään jotenkin outona, eikä tosiaan tullut mieleen alkaa huutelemaan mielihaluistaan. Kun sitten aloin surffailla netissä piiskaukseen liittyvillä sivuistoilla tai lähinnä keskustelupalstoilla, huomasin että onhan meitä muitakin.
        Canesta sen verran, että tiedän sen olevan hyvin raaka väline. Ja kokemattoman kurittajan en antaisi sillä käsitellä itseäni. Oma piiskaajani on kuitenkin sen verran kokenut, ja luotan häneen täysin, että hänelle kyseisen välineen käyttöä voi turvallisesti ehdottaa.

        Juu näinhän se on... en minäkään lapsena saanut piiskaa, mutta kiinnostuin kun katselin aihetta sivuavia nettisivuja. itse en canea ole käyttänyt, kevyempiä piiskoja kyllä käyttänyt. Millainen haluamasi piiskaus sessio on? liittyykö siihen sitomista vai tilanne missä tuhma tyttö saa vain piiskaa pyllylle? saatko piiskasta ensin kevyemmin " lämmitelläänkö" kevyemmillä läpsimisellä ennen voimakkaampia lyöntejä?


      • ADY10

        Tuosta canesta tuli mieleen, oletko koivuniementyttö miten kiinnostunut roolileikeistä? Esimerkiksi opettaja ja oppilas?


      • koivuniementyttö

        Mitään yksittäistä kaavaa piiskaukselle ei ole. Kurittajani päättää millaisen rangaituksen saan ja millä välineellä tai välineillä. Itselleni on kuitenkin aina ollut tärkeää, että kyse ei ole pelkästään mekaanisesta piiskaamisesta, vaan se asian henkinen puoli on myös erittäin tärkeä. Tämän vuoksi, esimerkiksi piiskausta edeltävällä nuhdesaarnalla on todella suuri merkitys. Olen kotikurihenkinen ja sen vuoksi sitominen ei minua kiinnosta.
        Rangaistukseeni kuuluvat aina ne peruselementit, eli ankara nuhtelu, piiskaus esim. hiusharjalla, jonka joudun itse hakemaan, sen jälkeen nurkkaan, ja nurkassa seisomisen jälkeen toinen käsittely esimerkiksi remmillä. Ja remmityksen jälkeen uudestan nurkkaan häpeämään ja miettimään. Tämä oli yksi, hyvin karkeasti annettu esimerkki miten tilanne voi mennä. Piiskaa tulee tietysti paljaalle pyllylle. Housut ja alushousut täytyy itse laskea alas. Ja välineet minun haettava itse. Joskus, jos kurittajani ei ole tyytyväinen kielenkäyttööni, tai olen ollut nenäkäs tai valehdellut hänelle, kuritukseen sisältyy myös suun saippuapesu (YÄK!!)
        Vaikka olenkin viime aikoina jollain ihmeellisellä tavalla alkanut kiinnostua canesta, joka mielletään hyvin vahvasti nimenomaan kouluissa annettuihin piiskauksiin, en varsinaisesti ole kiinnostunut roolileikeistä. En kuvittele tai haaveile olevani tuhma koulutyttö ruutuhameessa, jolle nutturapäinen opettajatar antaa piiskaa.


      • Se on erittäin tärkeä se että hän joka annaa piiskaa alistaa ja nöyryyttää minua oikein paljo,esim kuulostaa minua,kuka on ostanut ulos viina sinulle eli jotain sellaista!Onko sinä et kuulunut että sinä et saa ottaa viina ennen sinä olet 18v ja nyt kun sinä et ole tottelet meidät me joudumme taas annaa sinulle piiskaa,mene huoneesi ja riisua vaatteet ja odottaa ja kun hän piiskaa hän koko aikia haukkuu minulle ja kun rangaistus on ohi minä joudun alas polvelleni ja kiittää rangaistuksestani ja pyydää anteeksi ja lupaa että en enä teen sama virhe!Kaikenlaista tuo on minulle 80% rangaistuksestani!En halua että se joka piiskaa minua seisoo kuin robotti eli piiskauskone ja lyö ja ole hiljaa!


      • koivuniementyttö kirjoitti:

        En osaa sanoa mistä kiinnostus piiskan saamiseen on tullut, mutta se on kiinnostanut jollain tasolla ihan lapsesta lähtien. Kotona en koskaan piiskaa saanut. Aihetta olisi ehkä joskus ollut. Eikä todellakaan tullut mieleen ehdottaa sitä vanhemmille. Itseasiassa olin joskus jopa vähän kateellinen joillekin kavereille, jotka saivat kotonaan piiskaa. Teini-iässä olin jo oikeastaan ihan kiinni asiassa. Tiesin ja tunsin tarvitsevani ja haluavani piiskaa. Silloin sitä vielä kuvitteli olevansa asian kanssa täysin yksin. Sitä piti itseään jotenkin outona, eikä tosiaan tullut mieleen alkaa huutelemaan mielihaluistaan. Kun sitten aloin surffailla netissä piiskaukseen liittyvillä sivuistoilla tai lähinnä keskustelupalstoilla, huomasin että onhan meitä muitakin.
        Canesta sen verran, että tiedän sen olevan hyvin raaka väline. Ja kokemattoman kurittajan en antaisi sillä käsitellä itseäni. Oma piiskaajani on kuitenkin sen verran kokenut, ja luotan häneen täysin, että hänelle kyseisen välineen käyttöä voi turvallisesti ehdottaa.

        Hei koivuniementyttö!Se on niin kuin minä olisin kirjoittanut tuo että olin kateelinen ne lapset joka sai piiskaa!Oletko vapaa nainen?Jos olet ehdotan että sinä ja minä annamme piiskaa toinentoisille,asuu saman katon alle!


      • poikavanha kirjoitti:

        Se on erittäin tärkeä se että hän joka annaa piiskaa alistaa ja nöyryyttää minua oikein paljo,esim kuulostaa minua,kuka on ostanut ulos viina sinulle eli jotain sellaista!Onko sinä et kuulunut että sinä et saa ottaa viina ennen sinä olet 18v ja nyt kun sinä et ole tottelet meidät me joudumme taas annaa sinulle piiskaa,mene huoneesi ja riisua vaatteet ja odottaa ja kun hän piiskaa hän koko aikia haukkuu minulle ja kun rangaistus on ohi minä joudun alas polvelleni ja kiittää rangaistuksestani ja pyydää anteeksi ja lupaa että en enä teen sama virhe!Kaikenlaista tuo on minulle 80% rangaistuksestani!En halua että se joka piiskaa minua seisoo kuin robotti eli piiskauskone ja lyö ja ole hiljaa!

        poikavanha on strykpojke!


      • koivuniementyttö kirjoitti:

        Mitään yksittäistä kaavaa piiskaukselle ei ole. Kurittajani päättää millaisen rangaituksen saan ja millä välineellä tai välineillä. Itselleni on kuitenkin aina ollut tärkeää, että kyse ei ole pelkästään mekaanisesta piiskaamisesta, vaan se asian henkinen puoli on myös erittäin tärkeä. Tämän vuoksi, esimerkiksi piiskausta edeltävällä nuhdesaarnalla on todella suuri merkitys. Olen kotikurihenkinen ja sen vuoksi sitominen ei minua kiinnosta.
        Rangaistukseeni kuuluvat aina ne peruselementit, eli ankara nuhtelu, piiskaus esim. hiusharjalla, jonka joudun itse hakemaan, sen jälkeen nurkkaan, ja nurkassa seisomisen jälkeen toinen käsittely esimerkiksi remmillä. Ja remmityksen jälkeen uudestan nurkkaan häpeämään ja miettimään. Tämä oli yksi, hyvin karkeasti annettu esimerkki miten tilanne voi mennä. Piiskaa tulee tietysti paljaalle pyllylle. Housut ja alushousut täytyy itse laskea alas. Ja välineet minun haettava itse. Joskus, jos kurittajani ei ole tyytyväinen kielenkäyttööni, tai olen ollut nenäkäs tai valehdellut hänelle, kuritukseen sisältyy myös suun saippuapesu (YÄK!!)
        Vaikka olenkin viime aikoina jollain ihmeellisellä tavalla alkanut kiinnostua canesta, joka mielletään hyvin vahvasti nimenomaan kouluissa annettuihin piiskauksiin, en varsinaisesti ole kiinnostunut roolileikeistä. En kuvittele tai haaveile olevani tuhma koulutyttö ruutuhameessa, jolle nutturapäinen opettajatar antaa piiskaa.

        Tuo minäkin haluan että se ihminen joka anna minulle piiskaa haukku ja manaa minulle,nuhtelo on uusi hyvä sana minulle!En halua mitä robotti jka piiskaa minua eli piiskauskone!Hengellinen piiskaus myös erittäin tärkeä= nuhtelo


      • koivuniementyttö kirjoitti:

        Mitään yksittäistä kaavaa piiskaukselle ei ole. Kurittajani päättää millaisen rangaituksen saan ja millä välineellä tai välineillä. Itselleni on kuitenkin aina ollut tärkeää, että kyse ei ole pelkästään mekaanisesta piiskaamisesta, vaan se asian henkinen puoli on myös erittäin tärkeä. Tämän vuoksi, esimerkiksi piiskausta edeltävällä nuhdesaarnalla on todella suuri merkitys. Olen kotikurihenkinen ja sen vuoksi sitominen ei minua kiinnosta.
        Rangaistukseeni kuuluvat aina ne peruselementit, eli ankara nuhtelu, piiskaus esim. hiusharjalla, jonka joudun itse hakemaan, sen jälkeen nurkkaan, ja nurkassa seisomisen jälkeen toinen käsittely esimerkiksi remmillä. Ja remmityksen jälkeen uudestan nurkkaan häpeämään ja miettimään. Tämä oli yksi, hyvin karkeasti annettu esimerkki miten tilanne voi mennä. Piiskaa tulee tietysti paljaalle pyllylle. Housut ja alushousut täytyy itse laskea alas. Ja välineet minun haettava itse. Joskus, jos kurittajani ei ole tyytyväinen kielenkäyttööni, tai olen ollut nenäkäs tai valehdellut hänelle, kuritukseen sisältyy myös suun saippuapesu (YÄK!!)
        Vaikka olenkin viime aikoina jollain ihmeellisellä tavalla alkanut kiinnostua canesta, joka mielletään hyvin vahvasti nimenomaan kouluissa annettuihin piiskauksiin, en varsinaisesti ole kiinnostunut roolileikeistä. En kuvittele tai haaveile olevani tuhma koulutyttö ruutuhameessa, jolle nutturapäinen opettajatar antaa piiskaa.

        Harmillista että sinä koivuniementyttö on löytänyt sinulle piiskaaja koska sinä olet minun soulmeid niin kuin ne sanovat englantilaiskieliset filmit,själsfrände på svenska,en osa suomenkielinen sana!Me ajattele aivan samanlaiset siis me voitaisimme joka toinen päivä olla dominoiva ja sub!Joka toinen päivä anna piiskaa ja joka toinen päivä saada piiskaa!Minä katsoin ilmainen sanakirja henkiystävä eli sydänystävä!


    • Kurious

      Muuten jokseenkin samat vastaukset kuin koivuniementytöllä, mutta 5. kohtaan vastaan, että mieheltä (tosin nainenkin olisi mahdollinen). Kohtaan 11 on sanottava, että aivan liian kauan aikaa sitten.

    • Mrsdiscipline

      1. Piiskan antaminen ja kurin pitäminen on kiinnostanut teini-iästä lähtien. Haluan antaa piiskaa tuhmille pojille ja tytöille.
      2. Ehdottomasti kurinpidollinen. Periaatteeni on, että seksi ja erotiikka pidetään erillään rangaistukseksi annettavasta kurituksesta.
      3. Annan piiskaa. En missään nimessä ole alistuva osapuoli
      4. Katso kohta 2
      5
      6. Sukupuolella ei minulle ole väliä. Piiskaan mielelläni niin tuhmien poikien kuin tyttöjenkin pyllyt. Ainoa ehto, on että kuritettava on ehdottomasti 18-vuotias. Tästä en tingi yhtään.
      7.
      8. En koskaan riisuta piiskattavaa täysin alastomaksi. Se ei kuulu perinteiseen kotikuriin. Ainoastaan alavartalo paljaaksi. Ja kuritettava joutuu itse laskemaan housut alas edessäni. Piiskaa annetaan aina paljaalle pyllylle.
      9. Liittyy paljon muutakin. Ennen varsinaista rangaistusta pidän nuhdesaarnan. Piiskan saamisen jälken kuritettava joutuu nurkkaan häpeämään. Voin myös pestä suun saippualla.
      10. en
      11. Viimeksi annoin piiskaa ja kuritusta viime sunnuntaina eräälle sitä tarvinneelle tuhmalle tytölle

      • Kuinka pääsisi lähemmin tutustumaan sinuun Mrsdiscipline?


    • Minä nautin aivan hirveästi saada piiskaa,ei sen takia että se kirvele mutta se nöyryyttävä tunne ja jäljet on pakko saada joka saan katsoa montaa päivää ja nauttia katsoa niitä!Olen piiskanut minua itse tuhansia kertaa ja pystyn lyödä kovaa koska minä aina fantasioidaan että joku ankara äiti eli opettaja eli joka aikuinen nainen joka on upeeri,kuullostaja minua ja haluan saada vastauksia joka salaisuuksia ja minulle on enemmän kiihottava olla aivan alasti,joudua paljastaa minua koko vartalo,pari naisia on piiskanut minua ja pari miehiä,talvikoivuvitsa eli sileä pajunvitsa eli puukeppi!Olisi mukava saada maistaa rottinkkikeppi eli ratsupiiska!

    • piiskausontuttua

      mä olen kersana saanut monesti piiskaa ja tekisi mieli taas saada perinteinen selkäsauna. olisko halukkaita antajia? Olen seitkytluvulla syntynyt tuhmeliini.

    • NaispuolinenHenkilö

      1. Ajatus piiskan saamisesta viehättää, ja saa minut kiihottumaan.

      2. Kurinpidollinen

      3. Saaja

      4. Joskus voi käyttää esileikkinäkin, silloin päättyy yhdyntään

      5. Mieheltä, mieluusti miesystävä/aviomies

      6. Naiselle

      7. Täysin alasti, piiskaa pitäisi antaa rinnoillekin

      8. Kokonaan alasti

      9. Piiskaamisen jälkeen piiskattava joutuu nurkkaan alasti seisomaan puoleksi tunniksi

      10. En

      11. En

    • Anonyymi

      1. Miksi haluat saada / antaa?
      - Jonkin käsittämätön tunnepuolen juttu. En ole saanut selkäsaunaa, mutta tukkapöllyä kumminkin.
      2. Onko kyseessä enemmän kurinpidollinen vai eroottinen toimitus?
      - Eroottinen, mutta "kurinpidollisista syistä".
      3. Oletko saaja, antaja, vai viihdytkö molemmissa rooleissa?
      - Saaja
      4. Kuuluvatko piiskaleikit ja normaali seksi yhteen? Päättyykö piiskaussessio aina yhdyntään?
      - Ei
      5. Kummalta haluat piiskaa mielummin? Naiselta vai mieheltä?
      - Naiselta
      6. Ja saman tyyppinen kyssäri antajille. Kummalla annat mielummin? Naiselle vai miehelle?
      -
      7. Kun sinua piiskataan, joudutko olemaan kokonaan alasti, vai ainoastaan alakroppa paljaana. Housut otettuna kokonaan pois / laskettuna nilkkoihin?
      - Alakroppa paljaana, mutta piiskaaja määrittää loput yksityiskohdat. Yleensäkin raamit, joissa toimitaan, olisi sovittu etukäteen mutta yksityiskohdat (paikka, asento, väline, rytmitykset jne.) olisivat piiskaajan päätöksenteon alla.
      8. Sama antajille. Käskettekö piiskattavan riisuutumaan kokonaan alasti vai ainoastaan housut pois / nilkkoihin.
      -
      9. Jos kyse on kurinpidollisesta piiskauksesta, liittyykö siihen mitään muuta? Nurkassa häpeämistä yms.?
      - Nurkkaan. Sallittu aikaikkuna olisi sovittu etukäteen, mutta tarkkaa aikaa en saisi tietää kuritusta ennen ja sen aikana.
      10. Oletko koskaan harrastanut self spankingia, eli itsepiiskausta?
      - En
      11. Koska viimeksi sait tai annoit piiskaa?
      - En ole vielä saanut

      M35

      • Anonyymi

        Kuusi mietinnän vuotta.


    • Minä piiskaan minua itse kun en löytänyt nainen joka halua anna minulle piiskaa!Jos joku antaisin minua piiskaa halua olla alavartalo ilman vaatteett,se on enemmän nöyryyttävä näin,ja haluan piilota iso mahani!Alavartalo on sileä ja hoikka mutta vatsani on iso!Minä haluan saada piiskaa sen takia että se on nöyryttävä!

    • Anonyymi

      Piiskaan vaimoani, jos hän pyytää. Annan piiskaa, kun katson sen tarpeelliseksi.

    • Anonyymi

      Vaimo piiskaa, kun pyydän. Aiemmin se meni niin, että kun oli tarkoitus saada kunnon käsittely, niin se kuitenkin loppui siihen, että piiskaaja hellitti, kun piiskaa saava osapuoli kovasti pyysi lopettamaan. Se muuttui sellaiseksi, että jalat sidottiin nilkoista sänkyyn ja suuhun pantiin jotain, ettei pysty puhumaan ja vaimo piiskaa sen verran, mitä etukäteen sovitaan ja sillä voimalla mitä oli puhe.

    • Anonyymi

      Ettekö ole vielä huomanneet, että täällä on juttua tuosta niin paljon, ettei tarvitse enää ihmetellä.

      Acta non verba, kuten roomalaiset sanoivat. Eli toimintaa puheiden sijaan.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe