Mitä metallia olisit? Mikä tärkeintä, mikä olisi sulamispisteesi?
Nainen jos olisit metallia
32
128
Vastaukset
- vastakysymykset
Miksi teet näitä typeriä kyselyjä, kiinnostaako sua kaikkien naisten vastaukset edes? Mitä teet kaikilla älyttömillä vastauksilla?
- vastakysymykset
Onnii kirjoitti:
Onhan se hyvä tietää kultani arvo!
Sulle vastaa kaikki muut paitsi hän. Mitä järkeä.
- vastakysymykset
Onnii kirjoitti:
Onhan se hyvä tietää kultani arvo!
Eikä tää ole ainoa kysely, niinku tiiät kun itse niitä teet.
Miksi sua kiinnostaa lauman tuntemattomia naisia vastaukset älyttömiin kyselyihin. vastakysymykset kirjoitti:
Eikä tää ole ainoa kysely, niinku tiiät kun itse niitä teet.
Miksi sua kiinnostaa lauman tuntemattomia naisia vastaukset älyttömiin kyselyihin.Koska argumentoitisi oli mielestäni heikkoa, rangaistukseksi aion tehdä lisää galluppeja!
Ole hyvä ;).- vastakysymykset
Onnii kirjoitti:
Koska argumentoitisi oli mielestäni heikkoa, rangaistukseksi aion tehdä lisää galluppeja!
Ole hyvä ;).Olet kuin uhmaikäinen 3 vuotias. Ei kovin viehättävää aikuiselle miehelle.
Luulet että sulta ollaan kieltämässä jotain, kun kyse on ihan muusta.
- TyhmäKysymys
Kultaa tietenkin;)
- vastaukseni
Olisikin kultaakin kallimpaa. Se mihin minut lämmittäisit.
- minäminäm
Kuparia, taipuisaa, kestävää, johtaa hyvin lämpöä ja sähköä, patinoituu vanhetessaan.
Mainio valinta! On epäselvää, onko kupari saanut nimensä sanoista Cyprium aes, Kyproksen metalli, tai päinvastoin, onko Kyproksen saari Kupros saanut nimensä tästä metallista, jota esiintyy saarella runsaasti.
:).
- pikkukb
KULTA
EI MIKÄÄN MUU
NÄIN MINULLA - Zzznnnzzz
Romumetallia ainakin monen palstalaisen mielestä, tällainen 36v kurppa ;)
- teräsmetallia
Tietysti ja ilman muuta olisin ruostumatonta terästä eli jaloterästä. Pitkäikäinen ja ekologinen materiaali. Sulamispiste n. 1500 - 1700 celssiusastetta. Mitäs Onni tästä tuumailet?
- Harakka23
Olisin hopea, paras sähkönjohto kyky. Pitää ihmissudet loitolla. Sulaa n. 960 asteessa.
- musta2
henkinen vai fyysinen sulamispiste?????????????????
- musta2
mulla ne on eri
- vastaan_metallica_
onni onkin nainen, saako tähän vastata kiinnostavat miehet, olet selvästi metalguru metallurgian uusin lähettiläs. Ihanaa
Saako vastata, vastaan kuitenkin kjehkjeh - KuinSyöpä
Olen sulaa metallia joka pystyy liikkumaan itsenäisesti. Menen sisään nenästä tai imeydyn ihon läpi ja tapan sisältäpäin tukkimalla suuret valtimot ja laskimot tai kääntämällä sisuskalut toisiansa vastaan
- liikkuvainenkin
Elohopeaa, jos kohtelet minua hellästi ja varovaisesti, en ole vaaraksi sinulle.
- kevyttuulahdus
Mää tiiä metalleista
mutta litiumia peliin
niin pärähtää - tinakenkätyttönä
Tina.Sulaa äkkiä ja pääsee piinasta pois.
- täkätää
hevimetallia
- EiTaidaSaunanLämpöRiittä
Iridium. Sulamispisteen saat itse päätellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822