Onko Volvo laatumerkki?

Matti_V

Volvon 2 vuoden takuu on liian lyhyt auton laatuun nähden. Autoni vuosimalli 2013 ja otettu käyttöön 2012 vuoden lopulla eli hieman yli 3 vuotta käytössä. 120 t ajettu ja ovi ei aukea. lukko tai mekanismi rikki.
Maahantuoja ja Jälleenmyyjä toteaa, että takuu ei korvaa mitään. Jotenkin odottaisi että Volvollakin olisi jokin vastuu. Kannattaa ostaa siis auto jossa on hieman pidempi takuu, kuten esim, 7 vuotta.

Onko muilla vastaavia vikoja? Pytyyykö vian korjaamaan itse?

8

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuktajuttu

Vaihda citroeniin niin saat 5v takuun ja saatat saada naisilta pilluakin ellet sitten ole umpihomo jolta vahvasti vaikutat. Se on perkele niin että tuollaiset 2 vuoden jutut on täyttä hikistä anaalipään homostelua!

• omaValinta

Jos olisit huollattanut Volvosi merkkihuollossa, niin saisit parempaa palvelua. Itsellä vaihdettiin penkinpäälliset takuuna melkein viisivuotta vanhaa autoon.

• hyndait

On huono laatu lahna loodas, voi itku?

• Matti_V

Volvo huollettiin merkkihuollossa ja seuraava auto ei ole enää Volvo.
      Onhan näitä hyviäkin merkkeja kuten esim. Ford, Ope(Astra).

• 945vovlorules

Mulla on 20 vuotta vanha Volvo. Lukot toimii kuin uutena. Sä oot itse särkenyt Volvon lukon, älä vingu takuuta.

• bosche

Kyllähän Volvonkin lukkojen tulee kestää, jos ei auton iän, niin ainakin lähelle sitä. Merkin on kyl syytä tulla vastaan korjauksessa. Pitääkö kuluttaja-asiamiehan kautta tällainenkin asia kierrättää??

• vaintaksiin

Kyllä on lyhyt takkuu time, vähä alkas epäilyttämmään, ettei ny kuluttajaa taas kuseteta!

• halpa.korjaus

Onko auton akku kunnossa ? Itselläni oli lukoissa vikaa ja huollossa puhetta , että pitää
      vaihtaa jokin ohjaussysteemi, joka kustantaa n. 400 €.
      Vaihdatin akun ja lukotkin alkoi sitten taas pelaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6114
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3138
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2322
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1797
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1513
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe