Onko Volvo laatumerkki?

Matti_V

Volvon 2 vuoden takuu on liian lyhyt auton laatuun nähden. Autoni vuosimalli 2013 ja otettu käyttöön 2012 vuoden lopulla eli hieman yli 3 vuotta käytössä. 120 t ajettu ja ovi ei aukea. lukko tai mekanismi rikki.
Maahantuoja ja Jälleenmyyjä toteaa, että takuu ei korvaa mitään. Jotenkin odottaisi että Volvollakin olisi jokin vastuu. Kannattaa ostaa siis auto jossa on hieman pidempi takuu, kuten esim, 7 vuotta.

Onko muilla vastaavia vikoja? Pytyyykö vian korjaamaan itse?

8

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuktajuttu

      Vaihda citroeniin niin saat 5v takuun ja saatat saada naisilta pilluakin ellet sitten ole umpihomo jolta vahvasti vaikutat. Se on perkele niin että tuollaiset 2 vuoden jutut on täyttä hikistä anaalipään homostelua!

    • omaValinta

      Jos olisit huollattanut Volvosi merkkihuollossa, niin saisit parempaa palvelua. Itsellä vaihdettiin penkinpäälliset takuuna melkein viisivuotta vanhaa autoon.

      • hyndait

        On huono laatu lahna loodas, voi itku?


    • Matti_V

      Volvo huollettiin merkkihuollossa ja seuraava auto ei ole enää Volvo.
      Onhan näitä hyviäkin merkkeja kuten esim. Ford, Ope(Astra).

    • 945vovlorules

      Mulla on 20 vuotta vanha Volvo. Lukot toimii kuin uutena. Sä oot itse särkenyt Volvon lukon, älä vingu takuuta.

    • bosche

      Kyllähän Volvonkin lukkojen tulee kestää, jos ei auton iän, niin ainakin lähelle sitä. Merkin on kyl syytä tulla vastaan korjauksessa. Pitääkö kuluttaja-asiamiehan kautta tällainenkin asia kierrättää??

    • vaintaksiin

      Kyllä on lyhyt takkuu time, vähä alkas epäilyttämmään, ettei ny kuluttajaa taas kuseteta!

    • halpa.korjaus

      Onko auton akku kunnossa ? Itselläni oli lukoissa vikaa ja huollossa puhetta , että pitää
      vaihtaa jokin ohjaussysteemi, joka kustantaa n. 400 €.
      Vaihdatin akun ja lukotkin alkoi sitten taas pelaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe