Hyvät suojat?

moiii14

Anteeksi en tiedä mihin kirjoittaisin tämän.Mitkä olisivat hyvät suojat esteille mutta kävisivät muutenkin,suojien pitäisi olla kestävät eli pitkä ikäiset ja suojata hyvin vammoilta eli iskuilta ja olla mukavat hevoselle.Mieluiten että tulisi myös mukana takajalkoihin suojat mutta ilmankin käy.Kiitos avustanne. :)

4

1512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • z---

Suojat myydään yleensä aina pareittain, eli joko etu- tai takajalkoihin. Tärkeintä suojien valinnassa on tietysti miettiä, mitä halutaan suojata, eli mitä hevonen tarvitsee.

Esteille minusta etujalkoihin jännesuojat on parhaat ellei sitten jostain erityisestä syystä tarvitse jotain muuta.
      Etujalkojen jänteethän on ne, jotka on suurimmassa vaarassa hypätessä ja jännesuojat on parhaat niitä suojaamaan.

Takasiin sitten ne suojat mitä tarvitaan. Useimmat käyttävät matalia hivutussuojia ja ne onkin yleensä ihan riittävät.

Suojamerkeistä itsellä on hyviä kokemuksia Vereduksesta. Kestäviä ja laadukkaita suojia. Vereduksen Carbon Gel -suojat vartmaan ostaisin, jos ei olisi rahasta pulaa ja ne sattuisivat sopimaan hevoselle.
      http://www.horze.fi/suojat/veredus-carbon-gel,-etu/19472.html?color=BL
      http://www.horze.fi/suojat/veredus-carbon-gel-vento,-taka/19471.html?color=BR

• Suojialöytyykyllä
    • moiii15

Ajatelin ostaa nää suojat onko kokemusta? tai ees merkistä kokemusta .
      Kentucky Air suojasetti, jännesuojat & hivutussuojat,löytyy siis horzelta

• Diamanttt

Kentuckyn suojat on pientä kokoa, jos on paksujalkainen hevonen ei välttämättä mahdu. Mulla on kaksi settiä (etu takasuojat bootsit) omalla, on kyllä muuten tosi hyvät ja kestävät suojat ja vaimentaa hyvin iskuja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16