Yritin päivittää WIN10 sain herjan sinulla on comodo joka ei yhteensopiva, poista se.
Poistin comodon ja ohjelma pyysi käynnistämään koneen uudelleen. Windows ei käynnistynyt piti käynnistää palautustoiminnon kautta ja niin palasi comodokin. Olenko ikuisessa loopissa?
kuinka päivitän
6
57
Vastaukset
- rottenpotatoes
Comodolla on, muistaakseni, oma Uninstaller jota kannattaa käyttää.
- 7497942749279
Comodo on tuollainen viriviri roskaohjelma. Ei olisi kannattanut asentaa alunperinkään.
- vallu_hupunen
Kamalaa kun sinulla on hienoja ohjeita ja kommentteja, niitä ei kylläkään kannattaisi päästää ollenkaan suustaan, osoittaa erinomaista tyhmyyttä.
Rokkaa mukaillen: " Pistä vaan löpölöpölöpö- kommentteja, kyllä niitä ketjuun mahtuu. - päinvastoin
Comodo on yksi parhaita palomuureja, mutta wintoosa on todellinen virivirisekasotku.
- puhdas_asennus
Asenna win10 puhtaana asennuksena usb-tikulta kovalevy formatoiden, niin pääsee eroon comodosta ja kaikista muistakin vanhoista roskaohjelmista joiden ei tarvitse kymppiin kulkeutua. Saa nopean ja hyvin toimivan windowsin.
Aktivointi onnistuu nykyisin seiskan avaimella.- onnellinenvakoilusta
Onpa hauskaa kun tyhmät ovat tyytyväisiä mikkisoftan vakoilusta, palomuurit pois että m$ ja kumppanit saa vapaasti vakoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949