Mestis 2015-2016 on tietysti kesken, mutta parempi aloittaa tuorein keskustelu tulevan ensi kauteen varten.
Kuka tulee Jukurien tilalle Mestis 2016-2017? Tuleeko Espoo Blues mestikseen vai jatkavatko edelleen liigassa? jatkuuko mestis-pelit edelleen fanseat-kanavilla vai vaihtaako se jälleen muualle?
Keskustelua voi heittää ihan vapaasti!
Mestis 2016-2017
5
135
Vastaukset
- mästis
Itse seuraan mestistä koska oma joukkue pelaa siinä mutta vihaan tätä nykysysteemiä kun suomessa kaikki paitsi liiga on paska kaikkien mielestä. Toivoisin silti että mestistä näytettäisiin vaikka ylen kanavilta silloin tällöin ja että Jääkiekkoliitto panostaisi mestiksessä enemmän vaikkapa pääpalkintoon jolloin tästä tulisi niwlenkintoisrmpi sarja. Voi kun mestis olisi vielä sitä miksi se on perustettukin eli oma arvostettu sarjataso. Liiga painukoon helvettiin!
- jaa_
Eikös se ole päätetty, että Suomi-sarjan mestari nousee suoraan, kakkonen karsii Mestiksen viimeisen ja kolmonen toiseksi viimeisen kanssa? Eli siis näin:
Suomi-sarjassa pelataan pudotuspelit. Välieristä voittajat menevät finaaliin, hävinneet pronssipeliin. Finaalin voittaja lunastaa suoran paikan seuraavan kauden Mestikseen. Toinen finalisti pelaa Mestiksen viimeisen kanssa. Suomi-sarjan pronssipelin voittaja kohtaa Mestiksen toiseksi viimeisen.
Tosin Blues on tosiaankin ajautumassa konkurssiin, tai sen taustayhtiö on jo ajettu konkurssiin. Mielestäni saa olla suuri ihme, jos espoolaisseura saa jatkaa seuraavalla kaudella jääkiekon SM-liigassa eli nykyisessä 1ügassa. Tiedä sitten, voiko seura jatkaa edes Mestiksessä. Jos voi, olisi melkoinen sumpliminen Suomi-sarjan formaatin ja sieltä Mestikseen nousevien seurojen lukumäärän suhteen. Mutta aika näyttää, kuinka esimerkiksi Bluesin käy. - espooepäily
Espoolaisseura olisi tietysti mukava nähdä mestiksessä, mutta toisaalta se aiheuttaisi suomi-sarja seuroille ikävä merkkiä eli nousumahdollisuus jäisi heikolle.
Myös se riippuu taloudesta kiinni, että riittääkö raha jatkamaa liigassa tai mestiksessä. Pahin vaihtoehtona olisi luvassa konkurssi tai suomi-sarjalle pelamaa niinkuin Jokipojat teki viime kauden. - mestismuutos
Ite toivon Mestis ensi kaudessa uuden piristysruiskeen, sillä pian nähtäisin Imatran Ketterä ja Karhu HT ensimmäistä kertaa mestiksessä. Samalla tuo fanseat-kanava vois minun puolestani lopettaa ja siirtyä vaikka YLE-kanaville. vaikka ilmaisesti.
- bluesfan
Espoo Bluesista on lähtenyt huhuja, että ne pelaavat ensi kaudessa joko Mestiksessä, Suomi-sarjassa tai 2-divarissa ( Rautaliiga ) ja vaihtuu nimeksi Kiekko-Espoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440