Toroidi muuntaja invertteri
Nyt haussa tämän tyypin invertteri merkkejä ja linkkejä ?
Toroidi muuntaja invertteri
5
113
Vastaukset
- rengasinvert
Eli tarkoitat rengassydänmuuntaja invertteriä ?
- parhaatinvertterit
Näitä parhaita inverttereitä on Studer ,Victron Phoenix Blue Power
NÄMÄ EIVÄT MENE RIKKI TULEVASTA DC YLI JÄNNITTEESTÄ,
EIKÄ MISTÄÄN MUUSTAKAAN
Jos jännite on liian matala tai liian suuri kuorma, laitteet sammuvat ja käynnistyvät automaattisesti uudestaan !
Siis eivät hajoa ! - EISAARIKKI
Victron Phoenix Blue Powerissa on iso rengasmuuntaja ja ei mitään piippareita löydy !
Tätä ei voi rikkoa käytännössä ,jos jännite on laitteen haarukassa !
sammuu ja lähtee päälle 10s päästä JOS ON YLI TAI ALI tämä varotoimi löytyy laitteesta .
http://www.batterielader.de/at/uebersicht.php?ID=1&dw_id=4 - sopivakoko
Eräs lukija tiedustelee omaa asiaansa tässä.
Mikä olisi edullinen invertteri joka olisi tarkoitus kytkeä auton akkuun (kaksi akkua )
ja virtaa otettaisiin rakennusvaiheessa yhteen sähköporaan.
Sähköporaa käytettäisiin ..vähäisesti. - sdnms
1200-3000w invertteri
mikä on poran teho ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882